مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته هنر در دومنیکا

رشته هنر در دومنیکا

دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته هنر در دومنیکا در سال 2023 می توانند بهترین رشته های هنری و برنامه ها را در دانشگاه دومنیکن بیابند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را جهت ارائه اطلاعات رشته هنر در این کشور به دانشجویان علاقه مند آماده کرده است. افرادی که مشتاق گذراندن دوره تحصیلات عالی خود برای تحصیل در خارج از کشور هستند می توانند این کشور را برای این کار انتخاب نمایند. تحصیل در خارج از کشور مخصوصا در یک کشور متنوع مانند دومنیکا می تواند یک فرصت مهیج باشد.

این کشور جزیره ای در آنتیل های کوچک در دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره 290 مایل مربع مساحت دارد. اما حدود 72300 نفر در آن زندگی می کنند. این کشور ابتدا توسط اسپانیایی ها، سپس مستعمره فرانسه و بعدا انگلیس ساکن شد. این کشور زمینه های متنوعی دارد و فرهنگ های زیادی در آن وجود دارد. این می تواند فرصتی مهیج را ایجاد کند. در مورد این کشور، چیزهای جالب توجهی وجود دارد که باید بدانید. به عنوان مثال، بیشتر آن در جنگل های بارانی پوشانده شده است. همچنین این مکان دومین چشمه آب گرم بزرگ است. رودخانه ها و آبشارهای زیادی در سراسر آن و سواحل شنی در شمال وجود دارد. به همین دلیل این منطقه به ویژه برای غواصان یک منطقه توریستی محبوب است. پارک ملی مورن ترویس پیتونز در فهرست میراث جهانی قرار دارد.

بررسی رشته هنر در دومنیکا

با چنین زیبایی طبیعی خیره کننده ای، جای تعجب نیست که جزیره کوهستانی کارائیب، دومنیکا، منبع الهام نویسندگان و هنرمندان در طول سال ها بوده است. به همین دلیل رشته هنر در دومنیکا طرفداران بسیاری دارد. دانشجویان در کنار تحصیل خود می توانند وقت خود را در پیاده روی، شنا یا گشت و گذار بگذرانند. آن ها می توانند کمی استراحت کنند تا گالری های هنری این جزیره را کشف کنند. مطمئنا برخی از آن ها دانشجویان را شگفت زده خواهد کرد.

هر یک از آثار ارل داریوش اتین تحت تأثیر محیط وی قرار دارد و تلاش می کند از روش های مختلف فراتر رود. به عنوان مثال، می توان به ایجاد توهمات حرکت در نقاشی های ثابت استاتیک اشاره کرد. او بدون شک یکی از برجسته ترین هنرمندان دومنیکن است. برای مشاهده و خرید چند قطعه منحصر به فرد که نشان دهنده روح شخصیت برجسته صحنه هنر معاصر این کشور است.

نقاشی ها، منبت کاری های چوبی، سرامیک ها، صابون های دست ساز محلی، شمع های معطر و جواهرات را می توان در زیر یک سقف در گالری هنری تیفانی یافت. این گالری که در Canefield واقع شده است، نمایش زیبایی از هنرهای محلی را برای فروش به همراه غذاهای خوشمزه و نوشیدنی هایی که در یک کافه دوست داشتنی سرو می شود، دارد.

تحصیل رشته هنر در دومنیکا

تحصیل رشته هنر در دومنیکا

علاوه بر اقتصاد مدرن در حال رشد و شکوفایی، این کشور شاید یکی از رقابتی ترین سیستم های آموزشی را نیز در منطقه و غرب داشته باشد. دانش آموزان داخلی از طریق دبیرستان ثبت نام می کنند و بسیاری از افراد در این مرحله وارد کار خواهند شد. با این حال، محبوبیت دانشکده و دانشگاه در اینجا در میان مردم محلی افزایش می یابد.

این کشور دانشکده ایالتی خاص خود را دارد که نام آن دانشکده جامعه کلیفتون می باشد. با این حال، بسیاری نیز در مدارس کشورهای دیگر تحصیل می کنند. گزینه های معمول شامل دانشگاه های هند غربی، مدارس ماهواره ای انگلیس و ایالات متحده و سایر کشورها است. علاوه بر این، دانشگاه راس یک دانشکده پزشکی بزرگ در منطقه است و برای مطالعه میدانی بیولوژیکی، دانشگاه کلمسون محبوب است.

دانشگاه های این کشور را می توانید پیدا کرده و با بررسی آن ها بهترین دانشگاه را جهت تحصیل رشته هنر در دومنیکا بیابید. علاوه بر آن شما می توانید، تمام اطلاعات مربوط به گزینه های مختلف تحصیل در این کشور را بدست آورید و هزینه های تحصیل و مدت تحصیل را با یکدیگر مقایسه کنید.

رشته هنر دانشگاه دومنیکن در دومنیکا

رشته هنر در دومنیکا در زمینه آموزش هنرهای لیبرال، یک آموزش استثنایی در هنرهای تجسمی ارائه می دهد. دانشجو علاوه بر تحصیل در رشته هنر را می تواند درک خود را از روند خلاقیت گسترش دهد. دپارتمان هنر و طراحی در دانشگاه دومنیکن مهارت های لازم را برای موفقیت دانشجویان ارائه می دهد. رشته هایی که ارائه می دهد برای دو گروه سنی می باشد که در جدول زیر مشاهده می کنید:

گروه سنیرشته ها
ماژورطراحی گرافیک، رنگ آمیزی، عکس و سینما
مینورتاریخ هنر، طراحی گرافیک، رنگ آمیزی، چاپ و طراحی و مجسمه سازی

دانشجو هر کدام از برنامه ها را که انتخاب کند، به اعضای هیئت علمی با استعداد و علاقه مند به هنر همکاری نزدیک خواهید داشت. همچنین از طریق نمایشگاه های ماهانه در گالری هنری O’Connor، سخنرانی های بازدید از هنرمندان و سفرهای میدانی به گالری ها و موزه های شیکاگو، الهام بخش زیادی خواهد یافت.

همچنین دانشجو از دسترسی به امکانات عالی لذت خواهید برد، از جمله:

  • آزمایشگاه های عکس دیجیتال و اتاق های تاریک سنتی که اخیرا بازسازی شده اند.
  • استودیوهای بزرگ نقاشی و طراحی
  • یک استودیوی طراحی گرافیک مجهز با iMac های صفحه بزرگ و چاپگر لیزری رنگی تبلوئید
  • یک فروشگاه چوبی برای مجسمه سازی و سرامیک که اخیراً ساخته شده است.
  • استودیوهای چاپخانه پر از نور طبیعی

هزینه تحصیل رشته هنر در این کشور در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل رشته هنر در دومنیکا به دلار

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه رشته هنر در این کشور بین 490$ تا 850$ (دلار) می باشد.

تحصیل طراحی گرافیک در دومنیکا

یکی از شاخه های رشته هنر در دومنیکا، طراحی گرافیک می باشد. رشته اصلی طراحی گرافیک در مطالعه عمیق هنرهای تجسمی با تمرین عملی در ایجاد راه حل های موثر برای مشکلات ارتباطی دنیای واقعی ترکیب شده است. به عنوان یک رشته طراحی گرافیک، دانشجو در کنار هم با دانشکده های با استعدادی که علاقه مند به هنر هستند کار خواهد کرد. او یاد خواهید گرفت که مفاهیم بصری مبتکرانه بسازد و آن ها را با مهارت و با آخرین فن آوری اجرا کند.

با هم دانشجویان در کلاس های کوچک، کار خود را ارائه می دهد و در مورد آن به طور مفصل بحث می کند. در یک برنامه درسی که ریشه در هنرهای لیبرال دارد، درک خود را از روند خلاقیت عمیق تر کرده و ظرفیت خود را برای تفکر انتقادی و بیان جذاب بصری، شفاهی و نوشتاری گسترش می دهد. دانشجو می تواند رشته ای را درک کند که فرم و نظم را در فعالیت های انسانی، اختراعات و خلاقیت ها ایجاد می کند. به طوری که، برای کار با ارزش در یک محیط شرکت یا استودیو آماده می شود.

تجربه عملی در برنامه درسی طراحی گرافیک تعبیه شده است. دوره های کارآموزی از منابع عظیم فرهنگی، تجاری و حرفه ای شیکاگو یکی از بزرگترین بازارهای کاری طراحان گرافیک در کشور استفاده می کند. برای به دست آوردن دیدگاه جهانی، می توانید از بین برنامه های تحصیل در خارج از کشور در 4 قاره انتخاب کنید. تحصیل رشته هنر در دومنیکا و اقامت دومنیکا برای دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور دارند، یک انتخاب مناسب می باشد. جهت اطلاع از هزینه تحصیل و مشاوره جهت اخذ اقامت دومنیکا از طریق تحصیل به کشورهای اروپایی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *