مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته هنر در آفریقای جنوبی

رشته هنر در آفریقای جنوبی

رشته هنر در آفریقای جنوبی در خصوص ارائه دانش هنر خالص و کاربردی به دانشجویان می باشد. دانشجویان بین المللی فرصت های زیادی برای تحصیل دارند. خصوصا در ژوهانسوبرگ به دلیل وجود دانشگاه های خوب و امکانات ویژه برای دانشجویان دانشجویان بیشتری دیده می شوند. برخی از امکانات مانند شهر دانشجویی با امکانات دانشجویی و فرصت های شغلی پاره وقت برای مهاجران و هزینه های مناسب و خانه و آپارتمان ها برای اسکان دانشجویان می باشد. دانشجویان بین المللی می توانند در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی و در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. البته به شرط دارا بودن شرایط لازم. رشته هنر از رشته هایی است که دانشجو باید علاقمند باشد و استعداد خوبی در زمینه تحصیلی خود داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در مسیر اخذ پذیرش تحصیلی به شما کمک کند.

تحصیل در افریقای جنوبی

سابقه طولانی تغییر و تحولات سیاسی آفریقای جنوبی را پیچیده کرده است، اما با این وجود آن را به یکی از ملت های چند قومی و چند فرهنگی تبدیل کرده است. قانون اساسی آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی را به رسمیت می شناسد که بالاترین تعداد در بین کشورهای جهان است. همچنین در آفریقای جنوبی متوجه مجموعه ای بی نظیر و مهیج از هنرها، ادبیات و موسیقی خواهید شد. آفریقای جنوبی دارای دانشگاه های سنتی برای بیشتر موضوعات آکادمیک و نظری هستند. موسساتی که آموزش بر مبنای فن آوری است برای دوره های شغلی و حرفه ای بیشتر مناسب است. دانشجویانی که تصمیم می گیرند در آفریقای جنوبی تحصیل کنند، یک محیط هیجان انگیز پر از الهام، تاریخ فرهنگی، استعداد هنری و زیبایی های طبیعی را پیدا می کنند. آموزش در آفریقای جنوبی بسیار مهم است.

وقت و تلاش بسیاری برای بهبود سیستم آموزشی در آفریقای جنوبی می شود. در نمودار زیر نرخ سواد در آفریقای جنوبی را مشاهده می کنید:

نرخ رشد سواد در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی منظره ای زیبا و متنوع دارد. می توانید از سواحل زیبا لذت ببرید. تفریحات در کنار تحصیل لازم است و البته هزینه زیادی برای شما ندارد. هزینه ها از مهم ترین مسائل برای دانشجویان است. در این کشور دانشجویان می توانند از بورسیه ها نیز استفاده کنند. دانشگاه های آفریقای جنوبی بسته به آنچه می خواهید تحصیل کنید به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. شما در آفریقای جنوبی هزینه بسیار کمتری نسبت به یک دانشگاه غربی پرداخت خواهید کرد. همچنین به یاد داشته باشید که هزینه های زندگی مقرون به صرفه است (حدود550€ (یورو) در ماه)، بنابراین برای تأمین هزینه های خود به مشکلی برنخواهید خورد. احتمال دارد هر سال تا 20000€ (یورو) برای تحصیل در آفریقای جنوبی پرداخت کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که این هزینه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. در لیست زیر برخی از این معیارها را مشاهده می کنید:

  • نوع دانشگاه (دولتی و خصوصی)
  • سطح تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا)
  • رشته (مهندسی، پزشکی، علوم انسانی)

تحصیل رشته هنر در آفریقای جنوبی

داشتن مدرک کارشناسی در هنرهای زیبا در آفریقای جنوبی دانش خوبی در این زمینه به شما می دهد. شما ممکن است ماژول هایی در مورد تاریخ هنر، شیوه های هنری، تجارت در رشته هنر و مدیریت در صنایع خلاق بخوانید. این ماژول ها به شما امکان می دهد تا یک هنرمند پیشرفته تر شوید. همچنین می توانید در تمام مدت حضور در دانشگاه به نمونه کارهای حرفه ای خود اضافه کنید. در آفریقای جنوبی در رشته هنر مدرک شما از طریق ترکیبی از حالت ها تحویل داده می شود که شامل سخنرانی ها و سمینارها، و همچنین شامل جلسات عملی، تمرین در استودیو، و سفرهای میدانی به گالری های هنری و مکان های دیگر است. با توجه به دانشگاه خود در آفریقای جنوبی می توانید در دوره های متفاوتی در خصوص هنر شرکت کنید.

در آفریقای جنوبی از هنرمند انتظاراتی می رود. وظایف یک هنرمند خوب ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تولید ایده خلاق، توسعه ایده، طراحی و ساخت مدل
  • تهیه منابع جدید و توسعه روابط با دیگر حوزه های هنری
  • تحقیق و بازدید از مکان ها، مصاحبه با مردم و استفاده از کتابخانه ها و اینترنت
  • نمایش کار برای فروش در وب سایت خود یا یک گالری آنلاین
  • ایجاد شبکه شغلی با نمایندگان، فروشندگان و دارندگان گالری ها
  • حضور در نمایشگاه ها و پیوستن به گروه های هنرمندان

تحصیل رشته هنر در آفریقای جنوبی

دروس رشته هنر در آفریقای جنوبی

هنرمندان با استفاده از روش های مختلف مانند نقاشی، طراحی ، مجسمه سازی، حکاکی، چاپ و یا رسانه مانند گرافیک رایانه، آثار هنری بدیعی را خلق می کنند. بسیاری از هنرمندان در یک موضوع تخصص دارند و ممکن است در رشته های دیگر نیز دستی داشته باشند. مثلا بازیگران در زمینه شعر و ادبیات یا نقاشان در زمینه عکاسی. رشته های هنری در آفریقای جنوبی معمولا رشته چهار ساله است که ترکیبی از تمرینات استودیویی در تمام جنبه های هنرهای زیبا معاصر با سطح بالای تحصیلات آکادمیک در تاریخ هنر، نظریه و انتقاد است. نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، چاپ، ویدئو، نصب و رسانه های دیجیتال می باشد. هسته اصلی برنامه های هنری را در آفریقای جنوبی تمرین استودیو را تشکیل می دهد که با یک دوره تمرین حرفه ای و تدریس با تعدادی گزینه میان رشته ای انتخابی از مناطق دیگر در دانشکده هنر تکمیل می شود.

معمولا دروس یک رشته برای دانشجویان مهم است. در جدول زیر برخی از دروس یک رشته هنری مشاهده می کنید:

سال تحصیلیشرح
سال اولطراحی-تاریخ معاصر-هنرهای نمایشی-عکاسی-نظریه های هنر
سال دوممطالعات موسیقی-تاریخ هنر-گرافیک-نوشتن و تعاملات هنری
سال سومانیمیشن-مطالعات میان رشته ای-تمرینات تاریخی
سال چهارمطراحی و تولید-سواد رسانه ای-مطالعات دیجیتال-پروژه

مزایای تحصیل رشته هنر در آفریقای جنوبی

اگر در آفریقای جنوبی هنرهای زیبا را بخوانید به شما این امکان را می دهد تا عناصر عملی و نظری هنر را کشف کنید. تحصیل کارشناسی ارشد در آفریقای جنوبی در هنرهای زیبا مهارت و دانش شما را در یک محیط پرورش دهنده رشد می دهد. در این فضا چیزهای زیادی برای الهام گرفتن و کار کردن وجود دارد. با تحصیل در آفریقای جنوبی در کنار دانشجویان دیگر کار خواهید کرد، و در معرض دیدگاه های دیگر هنری قرار می گیرید. شما به عنوان یک هنرمند کاملاً عالی فارغ التحصیل خواهید شد و آماده شغل خود در صنعت هنر می باشید. آفریقای جنوبی در زمینه رسیدگی به دانشجویان بین المللی می کوشد و سعی می کند با ارائه دانش تخصصی و ارائه امکانات مناسب دانشجویان بین المللی را جذب کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه امور مهاجرتی و اعزام دانشجو به متقاضیان مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *