مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته هنر در آرژانتین

رشته هنر در آرژانتین

رشته هنر در آرژانتین یکی از رشته های محبوب می باشد که در این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان معرفی خواهد شد. مردم از سراسر جهان سفر می کنند تا در گنجینه های فرهنگی این کشور فرو روند. شما می توانید در یک دانشگاه معتبر جهانی تحصیل کنید. با یک خانواده میزبان این کشور زندگی کنید و به گشت و گذار بپردازید تا فرهنگ، تاریخ و مناظر نفس گیر این کشور را کشف کنید. به علاوه، شما نگاهی نزدیک به چالش های اجتماعی و اقتصادی پیش روی این کشور آمریکای لاتین خواهید داشت.

کیفیت و سبک مسکن در این کشور با توجه به موقعیت و وضعیت اقتصادی بسیار متفاوت است. بسیاری از ساکنان بوینس آیرس و دیگر شهرهای بزرگ در آپارتمان های بلند زندگی می کنند. کسانی که در حومه شهرها هستند در خانه های بتونی به سبک دامداری با سقف کاشی زندگی می کنند. با این حال، خانواده های فقیرتر اغلب در خانه های غیر مسکونی یا خانه های مسکونی زندگی می کنند.

رشته هنر در آرژانتین در سال 2023

شانس تحصیل رشته هنر در آرژانتین فرصتی است که تعداد کمی از دانشجویان به دست می آورند. اما کسانی که این کار را می کنند معمولا به دلیل تجربه در شرایط بهتری قرار دارند. این امر به ویژه در مورد دانشجویانی که تحصیل در محلی کمتر سنتی در کشوری مانند آرژانتین، را انتخاب می کنند، بیشتر صدق می کند. به طور رسمی به عنوان جمهوری آرژانتین شناخته می شود. این کشور بزرگ و کشیده است و واقع در قاره آفریقای جنوبی می باشد.

این کشور از شمال با بولیوی، برزیل و پاراگوئه، از شمال شرقی اروگوئه و از غرب با شیلی مرز مشترک دارد. در شرق، این کشور دارای یک خط ساحلی طولانی است که توسط اقیانوس اطلس جنوبی تشکیل شده است. این کشور، هشتمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و دومین کشور بزرگ آمریکای جنوبی پس از برزیل است. این کشور کمی بیش از 42 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت و بزرگترین شهر آن بوینس آیرس است.

تحصیل رشته هنر در آرژانتین

تحصیل رشته هنر در آرژانتین

تحصیل رشته هنر در آرژانتین، یک رشته تحصیلی بسیار محبوب در بین دانشجویان است و توسط تعداد زیادی از دانشکده ها و دانشگاه های این کشور، از جمله دانشگاه بوینس آیرس، یک مدرسه دولتی بزرگ در پایتخت کشور ارائه می شود. این مطالعات معمولا به کارشناسی هنرهای زیبا (BFA) منجر می شود. همچنین بسته به کشور، کارشناسی هنرهای خلاق یا کارشناسی هنرهای تجسمی نامیده می شود. در دانشگاه بوینس آیرس، درجه کارشناسی در رشته های هنر با درجه استاندارد کارشناسی هنر متفاوت است.

به این دلیل که اکثر برنامه شامل یک مولفه استودیوی عملی، در مقایسه با کلاس های سخنرانی و بحث است. یک برنامه معمولی BFA در این کشور شامل تقریبا دو سوم تحصیل در رشته های هنری، با یک سوم در هنرهای لیبرال عمومی است. BFA همچنین تمرکز دارد روی کارهای فشرده در هنرهای تجسمی که توسط برنامه ای از مطالعات عمومی پشتیبانی می شود، تمرکز کند. در حالی که درجه استاندارد هنرهای لیبرال (BA) بر زمینه هنر و طراحی در متن برنامه گسترده ای از مطالعات عمومی متمرکز است.

دانشجویانی که تحصیل در رشته هنر را انتخاب می کنند معمولا باید یک رشته تخصصی را انتخاب کنند که عبارتند از:

  • بازیگری
  • تئاتر موسیقی
  • سرامیک
  • انیمیشن رایانه ای
  • نوشتن خلاق
  • نوشتن نمایشی
  • طراحی
  • تولید فیلم
  • جلوه های بصری
  • طراحی گرافیک

اگر چه یک کارشناسی هنرهای زیبا به طور سنتی یک مدرک 4 ساله در نظر گرفته می شود، اما به دلیل مقدار کار عملی دوره استودیو، ممکن است یک دوره BFA طولانی تر شود.

هزینه تحصیل در آرژانتین

این کشور، کشوری ثروتمند است که در جنوبی ترین منطقه قاره آمریکا واقع شده است. این شهر به دلیل فرهنگ رنگارنگ و پر جنب و جوش شناخته شده است که همچنان گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند. به غیر از بازدیدکنندگان چشم باز، دانشجویان بین المللی نیز به سواحل این کشور راه یافته اند. به هر حال، دانشگاه های دولتی دوره های کارشناسی را به صورت رایگان ارائه می دهند. با این وجود مدارک تحصیلات تکمیلی حداقل هزینه را برای شما در نظر می گیرند. در حالی که دانشگاه های خصوصی هزینه بالاتری دریافت می کنند. شهریه در مقایسه با سایر کشورها نسبتا ارزان است. مدارک کارشناسی در دانشگاه های دولتی برای دانشجویان بین المللی بدون شهریه است.

در نمودار زیر هزینه دانشگاه های خصوصی را در این کشور مشاهده می کنید:

هزینه دانشگاه های خصوصی در آرژانتین

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی برای مقطع کارشناسی بین 3000$ تا 20000$ (دلار) می باشد. هزینه تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی از 2300$ تا 27000$ (دلار) در سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها می توانید مقاله هزینه اقامت آرژانتین را مطالعه نمایید.

سیستم آموزش عالی آرژانتین

سیستم عالی آموزش عالی این کشور دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا تحصیلات خود را بدون هیچ گونه ضرری ادامه دهند. جذابیت این کشور برای دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند می تواند به عوامل زیادی از جمله زندگی فرهنگی و اجتماعی پر جنب و جوش و منحصر به فرد و جذاب آن مربوط شود سبکی که در سراسر آمریکای لاتین کاملا شناخته شده است. در این کشور نمی توان تاثیرات اروپاییان را که روی معماری، آشپزی، لهجه مردم این کشور گذاشته است نادیده گرفت. به علاوه، اروپاییان بر کلاس جهانی در زمینه هایی مانند موسیقی و ادبیات این کشور نیز تاثیر به سزایی داشته اند.

آرژانتین از نظر جغرافیایی کشوری بسیار متنوع است و به دانشجویان این فرصت را می دهد تا عجایب مختلف طبیعی جنگل های بکر، سواحل ماسه سفید زیبا و کوه های با شکوه آند را کشف کنند. آب و هوا به اندازه مردم این کشور گرم و جذاب است و فرصت های ارتقاء فرهنگ، زبان جدید (اسپانیایی) و لذت بی دغدغه به طور مداوم سالانه هزاران دانشجوی خارجی را از سراسر جهان جذب خود می کند. این کشور دانشگاه های بسیار عالی با کیفیت بالای آموزش عالی دارد.

در جدول زیر برخی از دانشگاه هایی که در QSworld2023 رتبه آورده اند را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه بوینس آیرس (UBA)66
دانشگاه کاتولیک پاپی آرژانتین326
دانشگاه پالرمو (UP)377

این کشور یکی از تحصیلکرده ترین افراد را در آمریکای لاتین دارد که در تعداد زیادی از مدارس، میزان سواد تقریبا جهانی آن منعکس می شود. شما می توانید رشته هنر در آرژانتین را با بهترین کیفیت آموزشی در بهترین دانشگاه ها بگذرانید. برای کسب ویزای دانشجویی آرژانتین جهت تحصیل در این کشور با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *