مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته همه گیرشناسی در کانادا

رشته همه گیرشناسی در کانادا

دانشجویانی که دلمشغولی انتخاب رشته همه گیرشناسی در کانادا دارند، باید گفت که برنامه های متعدد در حوزه همه گیرشناسی در این کشور ارائه می شود. تحصیل این رشته در کشور کانادا حامل چند مزیت است. از سویی تنوع گرایش ها، قدرت انتخاب بیشتری به دانشجویان حوزه پزشکی می دهد و از سوی دیگر آنان پس از تحصیل به عنوان یک فرد بیکار نخواهند بود، چراکه غیر از میل دولت کانادا برای به کارگیری فارغ التحصیلان، اعتبار مدرک بالای این کشور، موجب پذیرش دانشجویان در سرتاسر جهان می شود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین زمینه آماده هستند با توجه به اعزام های متعدد دانشجویی به کانادا، تمام بسترهای لازم را تا لحظه پایان پذیرش برای دانشجویان فراهم کنند.

هزینه زندگی دانشجویی در کانادا

در کانادا و شهرستان های مختلف در داخل کشور همگی دارای ارزش ها و هزینه های متفاوت اما نزدیک برای چیزهای مهمی مانند مسکن و تغذیه هستند. با این حال شهرهای محبوب مانند تورنتو، ونکوور یا بریتیش کلمبیا نسبت به شهرهایی مانند اتاوا، مونترال یا کبک مقرون به صرفه تر هستند. مسکن در شهرهای بزرگ می تواند تا 2500$ (دلار) برسد، در حالی که شهرهای کوچکتر می توانند اجاره بهای کمتر از 2000$ (دلار) را ببینند. بسیاری از مناطق کوچکتر اما آرام، معمولاً در لبه این شهرهای بزرگ، اجاره با قیمت بسیار پایین تر از 1000$ (دلار) دارند. بدون در نظر گرفتن هزینه ها، در همه این زمینه ها از همان استاندارد بالای زندگی برخوردار است. علاوه بر مسکن، هزینه های عمومی برای آب و برق، گرما، اینترنت و غیره که در سراسر کشور می تواند حدود 90€ دالی 95$ (دلار) در صورتحساب برای یک ماه باشد.

به دانشجویانی که مایل به صرفه جویی در هزینه هستند، توصیه می شود آپارتمان هایی را برای اشتراک گذاری با دانشجویان دیگر پیدا کنند یا برای کاهش این قبوض آب و برق به خوابگاه یا محوطه دانشگاه فکر کنند. 75% از محصولات غذایی کشور وارداتی است که دلیل آن شرایط آب و هوایی شدید در کشور است. این واقعیت تا حد زیادی به قیمت های بالای مواد غذایی و اقلام خوارباری کمک کرده است، اما همچنان می توان آن را برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی منصفانه دانست. فرهنگ غذا خوردن در کانادا بسیار بزرگ است و می تواند شما را در هر رستوران معمولی بین 100€ تا 115$ (دلار) بازگرداند. مراقبت های بهداشتی برای شهروندان کانادایی و مقیم دائم نسبتاً رایگان است، اما دانشجویان خارجی ممکن است مجبور باشند برای بیمه پزشکی که از 100$ (دلار) شروع می شود، پرداخت کنند.

سایر هزینه های دانشجویان رشته همه گیرشناسی در کانادا

حمل و نقل و جابجایی در مناطق بالای شهر قابل دسترسی تر است، اما کمی گران است. بسیاری از کانادایی ها برای رفت و آمد به وسیله نقلیه شخصی خود متکی هستند، اما بخش خوب این است که دانشجویان مجوزهایی دارند که می توانند به مدت 1 ماه از آن استفاده کنند و از این طریق در هزینه خود صرفه جویی می کنند. بلیط های 1 طرفه برای حمل و نقل عمومی بین 2.85€ تا 3.50$ (دلار) هزینه دارند. نکته دیگر این است که کانادا، دارای یک سیستم اعتباری است که به ساکنان جدید و دانشجویانی که تازه وارد این کشور می‌شوند در هنگام افتتاح حساب کمک می‌کند که به آن طرح حساب جدید برای کانادا می ‌گویند، این طرح پیش‌ پرداخت نقدی تا سقف 1000$ (دلار) را در ماه می ‌دهد.

برخی از بانک هایی که این طرح های دانشجویی جدید مطلوب را دارند عبارتند از: بانک TD، بانک سلطنتی کانادا، بانک اسکوشیا، BMO. و دانشجویان باید مسترکارت بین‌ المللی داشته باشند تا بتوانند بهتر به بودجه دسترسی داشته باشند. برای حمل و نقل، برنامه های اتوبوس دانشجویی به صورت ماهانه یا هفتگی با استفاده از گذرنامه مترو به مبلغ 120$ (دلار) در ماه است. بلیط و ژتون دانشجویی در هر سرویس حمل و نقل در کشور موجود است. اشتراک سواری نیز در بین دانشجویان در کانادا بسیار محبوب است. در زمینه اپراتورهای برتر همراه، شرکت های Bell، Rogers، Telus Mobility با قبض تلفن ماهانه حدود 62-85$ (دلار) جزو بهترین ها هستند. البته اپراتورهای تخفیفی مانند Wind، Mobilicity، Fido، Charter، Virgin Mobile، Koodo Mobile وجود دارند و برای دانشجویان بسیار مفید هستند، زیرا قبض تلفن آنها بین 40€ الی 45$ (دلار) است.

برنامه های رشته همه گیرشناسی در کانادا

دکترای فلسفه در علوم بهداشت عمومی یکی از برنامه های معروف در حوزه همه گیرشناسی در کانادا است که هدف این برنامه ایجاد اپیدمیولوژیست های عالی است که قادر به کار، آموزش و انجام تحقیقات در مورد مشارکت کنندگان در سلامت هستند. هدف کلی این برنامه این است که فارغ التحصیلان را قادر سازد تا دانش علمی و مهارت های روش شناختی لازم را برای تبدیل شدن به محققان مستقل در اپیدمیولوژی کسب کنند. از فارغ التحصیلان دارای مدرک دکترا در اپیدمیولوژی انتظار می رود که مهارت هایی را ایجاد کنند که آنها را به مهارت های فوق قادر می سازد: ارزیابی ادبیات علمی با توجه به مفاهیم اپیدمیولوژیک، فرضیه‌ های نظری، طرح‌ ها، روش‌ ها، تحلیل ‌ها و تفسیر. فرمول ‌بندی ‌های نظری و فرضیه ‌های قابل آزمایش را از مفاهیم موجود در ادبیات یا مشاهدات اپیدمیولوژیک ایجاد کرده و سؤالات تحقیقی را پیشنهاد می ‌کند.

مفاهیم عملی و علمی طرح های تحقیقاتی اپیدمیولوژیک و تکنیک های روش شناختی و تحلیلی مرتبط را درک کنند. شناسایی و ارزیابی داده های موجود برای پرداختن به سؤالات تحقیقی خاص را یاد بگیرند و بر ارزیابی نقاط قوت و ضعف روش‌ های جمع ‌آوری داده ‌ها و توسعه روش‌ های مناسب برای پاسخگویی به سؤالات تحقیق خاص و ارزیابی ویژگی ‌های اندازه‌گیری ابزارهای جمع‌ آوری داده‌ ها. پرداختن به مسائل اخلاقی مرتبط با مطالعات اپیدمیولوژیک و قدردانی از پیامدهای سیاستی تحقیقات اپیدمیولوژیک مهارت داشته باشند.

شرایط و مراحل ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در کانادا

شرایط و مراحل ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در کانادا

شرایط ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در کانادا تحصیل کنند، بسته به شهروندی آنها متفاوت است. اما از نظر هزینه، ویزای تحصیلی 160.00$ (دلار) مورد نیاز است. دانشجویان ایران برای ورود به کانادا باید ویزا داشته باشند و از آنجا که هیچ سفارت کانادا در کشور ایران وجود ندارد، بنابراین باید به صورت آنلاین برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. زمانی که دانشجو نامه پذیرش را از دانشگاه دریافت کرد، آماده درخواست ویزا است. از دانشجو انتظار می رود هنگام درخواست مدارک زیر را ارائه دهد:

  • اصل نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی مشخص در کانادا
  • فرم درخواست ویزا پر شده
  • پاسپورت بین المللی معتبر
  • 2 عکس بیومتریک
  • معاینه پزشکی قبل از سفر
  • نامه انگیزشی در مورد اینکه چرا می خواهید در کانادا تحصیل کنید
  • کلیه مدارک تحصیلی قبلی
  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی
  • ترخیص پلیس
  • اثبات وجوه (~ 10000$ (دلار) در سال

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در کانادا

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در کانادا کار می کند، معمولاً حدود 188000$ (دلار) در سال درآمد دارد. دستمزدها از 96100$ (دلار) تا 29000$ (دلار)) متغیر است و این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال متوسط ​​حقوق 185000$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 185000$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 185000$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 126000$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 126000$ (دلار) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 233000$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 233000$ (دلار) درآمد دارند.

بر اساس تجربه، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 108000$ (دلار) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 141000$ (دلار) در سال درآمد داشته باشد که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 197000$ (دلار) در سال به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. بر مبنای جنسیت، . کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در کانادا به طور متوسط ​​5% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

شما می توانید از طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با 5 روش تضمینی مهاجرت به کانادا آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *