مهاجرت تحصیلی مالت

رشته همه گیرشناسی در مالتا

رشته همه گیرشناسی در مالتا

با تحصیل در رشته همه گیرشناسی در مالتا تعدادی مهارت و دانش را به دست خواهید آورد که شامل: روش تحقیق و استفاده از پایگاه های داده سلامت است. علاوه بر این تحصیل این رشته در مالتا به شما استفاده از آزمون های آماری با اهمیت برای ایجاد و اطمینان از یافته های هر تحقیق انجام شده و قدرت ارزیابی و برنامه ریزی ریسک محیطی، توسعه مهارت های مدیریتی برای استفاده در محیط های بهداشتی، درک مبانی مدل های مختلف اقتصاد سلامت و درک فلسفه و ابزارهای مورد استفاده در تدوین یک خط مشی اجتماعی را خواهد داد. برای اینکه راجع سایر موضوعات مرتبط با تحصیل همه گیرشناسی در مالتا بیشتر بدانید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

نگرش دولت مالتا به تحصیل رشته همه گیرشناسی

برای دولت مالتا، بهداشت عمومی موضوعی است که بر بهبود سلامت جهانی تمرکز دارد. متخصصان بهداشت عمومی از آخرین تحقیقات، آموزش و سیاست‌ های عمومی استفاده می ‌کنند تا مطمئن شوند که همه جامعه سالم و در برابر بیماری‌ های همه‌گیر، مسمومیت‌ های غذایی یا آب، یا سایر خطرات سلامتی در امان هستند. دستاوردهای بزرگ بخش بهداشت عمومی تنها به کنترل و کاهش بیماری‌ های عفونی محدود نمی ‌شود. بهداشت عمومی همچنین محل کار ایمن تر، مادران و نوزادان سالم تر و دسترسی به غذاهای سالم تر را تضمین می کند. علاوه بر این، بهداشت عمومی در مورد آموزش مردم در مورد پیشگیری از خطرات سلامتی است. از همین رو متخصصان بهداشت عمومی در مالتا به عموم مردم می آموزند که چگونه بهتر از خود مراقبت کنند. آنها عادات زندگی بهتری مانند ورزش، تغذیه مناسب و بازدیدهای منظم پزشکی را ترویج می کنند.

متخصصان بهداشت عمومی همچنین ممکن است برنامه ‌هایی را آغاز کنند که عادات و شیوه‌ های سالم را در خانواده ‌ها ترویج می ‌کند تا مردم بدانند چگونه یک اورژانس بهداشتی را شناسایی کنند و چگونه به آن واکنش نشان دهند. در طول دوره لیسانس یا کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی، دانشجویان یاد می گیرند که در مورد مسائل بهداشت عمومی تحقیق کنند، سیاست های بهداشتی را ایجاد و حمایت کنند، و فعالیت های آموزشی را برای ترویج زندگی سالم انجام دهند. پس از فارغ التحصیلی در رشته بهداشت عمومی، به طور کلی می توانید یکی از این مشاغل را دنبال کنید: متخصص انفورماتیک سلامت و مدیر مراقبت های بهداشتی.

در شکل زیر سایر مشاغل مرتبط با رشته همه گیرشناسی در مالتا ذکر شده است;

مشاغل مرتبط با رشته همه گیرشناسی در مالتا

فضای تحصیل رشته همه گیرشناسی در مالتا

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مالت یک دوره نیمه وقت 2 ساله شبانه را برگزار می کند که منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی و رشته همه گیرشناسی می شود. حوزه های اصلی دوره عبارتند از: روش های تحقیق اپیدمیولوژی و تحقیقات کیفی، آمار پزشکی، علم اطلاعات سلامت، ارتقای سلامت، سازمان نظام و مدیریت مراقبت های بهداشتی، بهداشت محیط، جامعه شناسی بیماری، اپیدمیولوژی کاربردی، بیماری های واگیر و غیرواگیر، سیاست اجتماعی و اقتصاد سلامت. شما در هر ترم تعدادی از واحدهای مطالعاتی را پشت سر خواهید گذاشت که هر کدام در دوره امتحانات بعدی امتحانات مردودی دارند. با این حال، هیچ آزمون رسمی کتبی نهایی در پایان دوره وجود ندارد. در عوض، چندین پروژه عملی را علاوه بر برنامه معمولی واحدهای مطالعاتی خود انجام خواهید داد. علاوه بر این، از شما انتظار می رود که یک پایان نامه تحقیقاتی را تا پایان سال دوم دفاع کنید.

  •  (الف) نوع مدرک و کلاس
  •  (ب) تجربه در زمینه مطالعه پیشنهادی
  •  ج) عملکرد در طول مصاحبه. شرایط پذیرش برای دوره هایی که از اکتبر 2023 شروع می شود، قابل اجرا است.

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در مالتا

اولین نکته در مورد هزینه زندگی در مالتا این است که مخارج زندگی در این کشور بالا است. این به این دلیل است که بسیاری از کالاهای اساسی باید از ایتالیای نزدیک وارد شود. مسکن نیز محدود است، بنابراین اجاره می تواند گران باشد. بنابراین شما باید با دقت بودجه بندی کنید. واحد پول مالت یورو است و این هزینه ها منعکس کننده هزینه زندگی در پایتخت خواهد بود.

میزان هزینه ها به شرح زیر است:

هزینه ها به یوروپارامتر
1200€اجاره ماهانه (آپارتمان 1 خوابه)
110€خدمات آب و برق (متوسط ​​ماهانه)
 30€ (یورو)کارت حمل و نقل عمومی ماهانه
20€وعده غذایی (رستوران ارزان)
2.90€قهوه
1.25€شیر (1 لیتر)
3.30€سبزیجات (1 کیلوگرم)
3.60€تخم مرغ (دوجین)
1.80€آب (1.5 لیتر)
12.30€مرغ (1 کیلوگرم)
2.10€ نان

در کل می توان گفت که میانگین هزینه زندگی در مالتا 1010€ (یورو) در ماه است. این شامل اجاره نمی شود که معمولاً به عنوان هزینه جداگانه محاسبه می شود. برخی از دانشگاه های مالت دارای خوابگاه هایی هستند که به عنوان سالن های دانشجویی در مالتا شناخته می شوند، که بسیار ارزان تر از اجاره خصوصی هستند. وقتی پذیرش می‌شوید، دانشگاه شما می‌ تواند در این مورد بیشتر به شما بگوید. مالت از پول نقد و کارت استفاده می کند. شما معمولاً از کارت ها در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگتر استفاده می کنید، در حالی که معمولاً از پول نقد در فروشگاه های کوچکتر و بارها و رستوران ها استفاده می کنید.

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در مالتا

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در مالتا

فردی که در بخش بهداشت و پزشکی به عنوان یک همه گیرشناس در مالتا کار می کند، معمولاً حدود 6910€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1450€ (یورو) تا 20600€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت است. با این حال حقوق متوسط €6910 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در بخش بهداشت و درمان کار می کنند کمتر از 6910€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6910€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افراد شاغل در بهداشت و درمان کمتر از 3760€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 3760€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% افراد شاغل در بخش بهداشت و درمان کمتر از 13800€ (یورو) درآمد دارند.

به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

جدول زیر تغییر سطوح حقوقی را با % و بر حسب مدرک نشان می دهد;

نوع مدرکدرصد تغییر
کارشناسی%24 بیشتر درآمد دارند
کارشناسی ارشد%29 بیشتر درآمد دارند
دکتری%23 بیشتر درآمد دارند

شما برای شناخت بهتر و بررسی راه های مهاجرت به مالتا، می توانید از دانش متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اتخاذ تصمیم درست استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *