مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ

رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ

به عنوان یک دانشجو در لوکزامبورگ، بهترین تاریخ، آموزش و سرگرمی را تجربه می کنید، چه رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ را انتخاب کنید. چراکه جوامع دانشجویی این کشور بسیار پر جنب و جوش و فعال هستند، دانشگاه ها مشارکت دانشجویان را از طریق باشگاه ها، انجمن ها، رویدادها و بازی هایی که در زمان های مختلف در سال برگزار می شوند تشویق می کنند. لوکزامبورگ همچنین میزبان جمعیت رو به رشدی از دانشجویان بین المللی و مهاجران از نقاط مختلف جهان با دیدگاه و تجربه منحصر به فرد خود است. پیدا کردن تناسب مناسب به هیچ وجه مشکلی نخواهد بود، زیرا صرف نظر از علایق یا پیشینه شما، بسیاری از افراد دیگر چیزهای مشترک بیشتری با شما دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در آرشیو سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جست و جو نمایید.

شرایط ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

شرایط ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در لوکزامبورگ تحصیل کنند، بسته به شهروندی آنها متفاوت است. در نخستین مرحله مهم است که قوانین مهاجرت و ویزای لازم را که مختص کشور خود است بررسی کنید. مطمئن شوید که شرایط لازم برای تایید ویزا را برآورده کرده اید و سپس در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری لوکزامبورگ در کشور خود برای ویزا درخواست دهید. دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا / EEA باید شرایط فوق را برای دریافت ویزای تحصیلی لوکزامبورگ رعایت کنند. نامه پذیرش از دانشگاه یا موسسه آموزش عالی در لوکزامبورگ، رسید شهریه برای برنامه ثبت نام شده، پاسپورت بین المللی یا سند مسافرتی با حداقل 6 ماه اعتبار، اثبات وجوه به صورت صورت حساب بانکی که هزینه های تحصیلی و زندگی در طول تحصیل را پوشش می دهد. فرم درخواست ویزا تکمیل شده، سند بیمه سلامت، برنامه سفر با یک بلیط رفت و برگشت است.

این بلیط برای این است که نشان دهد دانشجو پس از اتمام برنامه خود قصد خروج از کشور لوکزامبورگ را دارد. در مورد زبان باید گفت که توجه به این نکته مهم است که لوکزامبورگ یک کشور چند زبانه است و از آنجایی که زبان‌ های متفاوتی برای برنامه ‌های دانشگاهی مختلف تدریس می‌ شود، دانشجویان باید نتایجی ارائه دهند که نشان دهد آنها در زبانی که دوره‌ های آموزشی آنها تدریس می‌ شود، مهارت دارند. انگلیسی، فرانسوی و آلمانی برخی از زبان های آموزشی رایج در لوکزامبورگ هستند. پروسه ویزا معمولا 3 تا 6 هفته بسته به عوامل مختلف است و پس از ورود، همه دانشجویان بین المللی باید اجازه اقامت خود را در نزدیکترین اداره مهاجرت در شهر خود دریافت کنند.

واقعیت های زندگی در لوکزامبورگ

یکی از وجوه مهم زندگی در لوکزامبورگ این است که کشوری چند زبانه و چندفرهنگی می باشد که فارغ از علایق شما، زندگی دانشجویی سرگرم کننده و فعالی را ارائه می دهد. این کشور بسیار امن است و به شدت پذیرای همه دانشجویان بین المللی است که به آنها فرصت تجربه فرهنگ و شیوه زندگی ایرلندی را می دهد. لوکزامبورگ همچنین به دلیل استانداردهای آموزشی بسیار بالا و تکنیک های آموزشی مدرن، فارغ التحصیلان منحصر به فردی را تولید می کند. به عنوان یک دانشجو در لوکزامبورگ، شما می توانید در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنید و پس از فارغ التحصیلی همچنان از یک گزینه اقامت 12 ماهه بهره مند می شوید. زندگی پردیس نیز برای اکثر دانشجویان آن بسیار چند وجهی است، برنامه درسی بین 3 تا 6 ساعت در روز است.

برخی از سخنرانی های دانشگاه به مدت یک ساعت در روز و برخی دیگر تا 6 ساعت در روز بسته به جدول زمانی دانشجو و دروسی که انتخاب می کنند، طول می کشد. کلاس ها از ساعت 8 صبح شروع می شود، بنابراین مهم است که زمان و فعالیت های خود را به طور موثر ترتیب دهید. معمولاً در یک ترم تحصیلی، دانشجویان امتحانات میان‌ترم، امتحانات پایانی و دو تا چهار تکلیف دارند که نمره کل آنها را برای یک درس تشکیل می‌دهند، که هر کدام نشان ‌دهنده آنچه در طول ترم به دانشجو آموزش داده شده است.

در شکل زیر به سایر واقعیت های مربوط به زندگی در لوکزامبورگ اشاره شده است:

واقعیت های مربوط به زندگی در لوکزامبورگ

هزینه زندگی و تحصیل رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ از دانشجویان بین المللی می خواهد که تقریباً €1150 (یورو) در ماه برای پوشش هزینه های خود خرج نمایند. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، هزینه زندگی در لوکزامبورگ به طور کلی به مکان در داخل کشور و انتخاب سبک زندگی فردی بستگی دارد. مسکن بخش قابل توجهی از هزینه های ماهانه دانشجویان در لوکزامبورگ را به خود اختصاص می دهد، دانشگاه های مختلف در این کشور مسکن مقرون به صرفه ای را برای دانشجویان ارائه می دهند که بسته به موقعیت مکانی و سلیقه یا نیازهای حریم خصوصی، حدود €300 تا 600€ (یورو) در ماه است. خواربارفروشی ها و مواد غذایی قیمت مناسبی دارند و بدون شما می توانید بدون تحمل فشار مالی زیادی، امور خود را مدیریت کنید.

در مورد حمل و نقل باید گفت که جابجایی عمومی برای دانشجویان زیر 30 سال ساکن لوکزامبورگ ارزان یا رایگان است که در کل کشور اجرا می شود. صرف غذا در خارج از منزل معمولاً بیشتر از آشپزی در خانه هزینه دارد، اما قیمت‌ها در رستوران‌های میان‌رده مناسب است. به طور معمول میانگین هزینه زندگی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در لوکزامبورگ از €450 تا 800€ (یورو) در ماه متغیر است.

هزینه زندگی و تحصیل رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در لوکزامبورگ کار می کند، معمولاً حدود 7720€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3710€ (یورو) تا 12100€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و به شدت به تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی وابسته است. با این حال حقوق متوسط ​​8030€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 8030€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 8030€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 5280€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 5280€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 10500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 10500€ (یورو) درآمد دارند.

بر اساس تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از2 سال تجربه تقریباً 4340€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6150€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی 8080€ (یورو) در ماه به ارمغان می آورد که 31% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در لوکزامبورگ به طور متوسط ​​4% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگدانشجویانی که در پی انتخاب بهترین شهرهای لوکزامبورگ برای آغاز مهاجرت تحصیلی جهت مطالعه رشته همه گیرشناسی هستند، می توانند برای انتخاب خود از راهنمایی های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *