مهاجرت تحصیلی عمان

رشته همه گیرشناسی در عمان

رشته همه گیرشناسی در عمان

آغاز تحصیل رشته همه گیرشناسی در عمان از این جهت حائز ارزش است که می توان به کشوری نزدیک مهاجرت و به زبان انگلیسی پزشکی مطالعه کرد. این اعتبار به شما کمک می کند نه تنها برای ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی بتوانید اقدام کنید، بلکه در راهیابی به بازارهای شغلی حوزه پزشکی با کمترین معطلی و کمترین میزان دوره بیکاری مواجه خواهید بود. اما برای پیوستن به جمع دانشجویان بین المللی این کشور به ویزا و پذیرش دانشگاه نیاز دارید که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند ضمن آگاهی بخشی پیرامون مراحل اقدام ویزا، بسترهای لازم اخذ ویزای شما را فراهم آورند.

هزینه زندگی دانشجویی در عمان

در عمان باید در نظر داشته باشید که با حرکت به سمت شهر قیمت مسکن و آپارتمان افزایش می یابد و قیمت‌ ها در پایتخت بالاترین است، اما اگرچه هزینه ‌ها می‌تواند در خارج از شهر کمتر باشد، اما انتخاب محدودی نیز در آنجا خواهید داشت. غذا خوردن در بیرون می تواند سنگین باشد، و اگر می خواهید یک نوشیدنی بنوشید، تنها گزینه شما هتل های گران قیمت به سبک غربی خواهد بود. اگر بودجه کمی دارید، می توانید صبحانه را با حداکثر 1.40$ (دلار) دریافت کنید. با فرض اینکه با غذاهای هندی راحت هستید، زیرا این همان چیزی است که بیشتر در اینجا در کافه تریاها در مکان های خاص سرو می شود، می توانید ناهار را با حدود 2.50$ (دلار) میل کنید. طیف گسترده ای از مؤسسات مستقل در عمان وجود دارد که غذای آن عالی و قیمت مناسب است.

وقتی صحبت از مواد غذایی به میان می ‌آید، مسافران اروپایی احتمالاً هزینه غذا و نوشیدنی در این کشور را ارزان ‌تر می ‌بینند، در حالی که ممکن است آمریکایی‌ ها آن را گران‌ تر بدانند. به هر حال، اگر مایل به مصرف محصولات محلی هستید، از پول صرفه جویی خواهید کرد. لولو بهترین سوپرمارکت با ارزش است و ال فیر گران‌ ترین سوپرمارکت است اما همچنین دارای بالاترین کیفیت است و کارفور میان‌ رده است. هزینه استفاده از خودرو در این کشور بسیار ارزان تر از هر جای اروپا است. در نتیجه تقریباً همه رانندگی می کنند و تعداد کمی از افراد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند. اگر می‌ خواهید در شهر باشید، اتوبوس ‌هایی وجود دارند که می ‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و معمولاً حدود 0.70$ (دلار) برای هر سفر هزینه دارند.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در کشور عمان اشاره شده است:

سایر هزینه های زندگی در کشور عمان

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در عمان

عمان، یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان عرب، که از یک کالج در سال 1995 به 30 موسسه آموزش عالی در زمان حاضر گسترش یافته است. دولت بودجه آموزش و پرورش را در سال های اخیر افزایش داده است و تعهد خود را به جذب استعدادهای جدید از خارج از کشور ثابت کرده است. شما ضمن بهره مندی از این امکانات در طول دوران تحصیل می توانید در فرهنگ غنی، زیرساخت ‌های عالی و غذاهایی را که غذاهای سنتی عربی و آسیایی را با هم ترکیب می ‌کند، کاوش کنید. از سوی دیگر تحصیل مدرک زبان انگلیسی در عمان، فرصت های شغلی با درآمد بهتری را در داخل یا خارج از کشور به شما ارائه می دهد. در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی بین المللی، عمان مدارک مقرون به صرفه تری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

از سوی دیگر برای دانشجویان ایرانی، انتخاب عمان این حسن را دارد که به هزینه ‌های زیادی برای سفر نیاز نخواهند داشت و بازدید از خانواده و دوستان در تعطیلات آسان ‌تر است. موضوع دیگر اینکه در بیشتر موارد، دانشگاه‌ هایی در عمان که مدرک‌ هایی را به زبان انگلیسی ارائه می ‌کنند، توسط دولت ملی معتبر هستند و می‌ توانند به طور کامل یا جزئی توسط دانشگاه‌ های کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شوند. بنابراین، از آنجا که در حال تحصیل در یک مدرک بین المللی هستید، شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، در مقاصد تحصیلی محبوب تر و دانشگاه های معتبر از اروپا، ایالات متحده، کانادا یا استرالیا خواهید داشت. تحصیلات انگلیسی در عمان نیز فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع عالی فرصت ها و همکاری بالقوه پس از فارغ التحصیلی است.

شرایط ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در عمان

ویزای دانشجویی عمان، باید در زمانی که در کشور مبدأ خود هستید اخذ شود. با این حال، همیشه توصیه می شود در صورت وجود هرگونه تغییر، اطلاعات به روز شده در مورد شرایط ویزا را بررسی کنید. اسناد و الزامات ویزای دانشجویی عمان عبارتند از: 2 عکس اخیر با اندازه پاسپورت (رنگی)، گواهی تولد متقاضی به زبان انگلیسی، برگه های علامت و گواهی های متقاضی، گواهی نمره تافل و آیلتس هر کدام که در موسسه آموزشی مربوطه قابل اجرا باشد. علاوه بر این شما به عنوان یک متقاضی باید درخواست مجوز تحصیلی خود را با دقت و به طور کامل پر کنید و با استفاده از جوهر سیاه، واضح تایپ یا چاپ کنید و به تمام سوالات با دقت، کامل و صادقانه پاسخ دهید. بسته های برنامه ناقص پردازش نمی شوند، اما به شما بازگردانده می شوند. پس دریافت درخواست شما، دفتر ویزا ممکن است اطلاعات بیشتری درخواست کند.

این موارد ممکن است شامل مورد فوق باشد: اطلاعات پزشکی که برای دریافت مجوز پزشکی، باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید. در صورت نیاز به معاینه پزشکی، یک افسر ویزا دستورالعمل هایی را برای شما ارسال می کند. این فرآیند، که باید دنبال شود، به زمان پردازش درخواست شما (مثلاً 3 ماه دیگر) نیاز دارد.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در عمان

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در عمان

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در عمان کار می کند، معمولاً حدود 2720OMR (ریال) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 1440 OMR (ریال) در ماه (حداقل حقوق) تا 4130 OMR (ریال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. البته متوسط ​​حقوق 2560 OMR (ریال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 2560 OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2560 OMR (ریال) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 1800 OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 1800 OMR (ریال) درآمد دارند. همچنین 75 % اپیدمیولوژیست ها کمتر از 3140 OMR (ریال) درآمد دارند.

به عنوان یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1660 OMR (ریال) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 2030 OMR (ریال) در ماه کسب کند، که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10سال حقوقی معادل 2880 OMR (ریال) در ماه به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان اپیدمیولوژیست مرد در عمان24% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در عمان می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در عمانبرای دریافت اطلاعات لازم پیرامون اقامت عمان جهت آغاز تحصیل در رشته همه گیرشناسی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق مشاوران خود راهنمایی های لازم را به متقاضیان منتقل نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *