مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته همه گیرشناسی در روسیه

رشته همه گیرشناسی در روسیه

دانشجویانی که قصد پیوستن به دانشجویان بین المللی رشته همه گیرشناسی در روسیه را دارند، می توان نوید تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور را داد. آنها می توانند در کنفرانس ها، نمایشگاه ها و سمینارهای علمی یا آموزشی شرکت کنند. از سوی دیگر می توانند در فعالیت های ورزشی شرکت کنند، چراکه در هر دانشگاه تیم های بسکتبال، فوتبال، والیبال و سایر تیم ها وجود دارد. پخش زنده فرهنگی نیز قابل دسترس است و مسابقات خلاقیت، مسابقات زیبایی و کلوپ های مسابقه طنز هستند که توسط دانشجویان دانشگاه اداره می شود، وجود دارد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طی سالهای اخیر در بخشی از فعالیت های خدماتی – مشاوره ای خود مشغول اعزام متقاضیان مهاجرت تحصیلی به روسیه بوده اند و آماده اند تا تجارب خود را با شما در میان بگذارند.

هزینه زندگی دانشجویی در روسیه

در بخش هزینه های مختلف در روسیه برای سپری کردن زندگی دانشجویی می توان گفت که در زمینه مسکن، دانشگاه های روسیه به تمام دانشجویان خارجی با تحصیلات تمام وقت خوابگاه ارائه می دهند. به دانشجویانی که با آموزش از راه دور تحصیل می ‌کنند، خوابگاهی برای دوره امتحان ارائه می ‌شود و هزینه اقامت تقریباً 5 تا 90$ (دلار) در ماه است. قیمت به سطح راحتی در یک سالن اقامت دانشگاه خاص بستگی دارد. هزینه ها را می توان به صورت ماهانه، هر ترم یا یک بار در سال طبق مقررات داخلی خاص دانشگاه پرداخت کرد. اگر نمی خواهید در خوابگاه دانشگاه زندگی کنید، می توانید یک اتاق یا یک آپارتمان اجاره کنید که برای یک اتاق در آپارتمان مشترک حدود 150$ (دلار) هزینه دارد و $370 تا 520$ (دلار) برای آپارتمان در شهرهای بزرگ و حداقلی پول لازم برای غذا و مخارج روزمره خرج 160$ (دلار) است.

اما به خاطر داشته باشید که قیمت ها در مسکو و سنت پترزبورگ بسیار بالاتر از مناطق غیر کلانشهری است، جایی که هزینه های شما کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که دانشجویان اغلب در موزه ها، کافه ها، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، فروشگاه ها تا 50% تخفیف دارند. سفر با وسایل نقلیه عمومی برای دانشجویان نیز ارزان تر است. در زمینه حمل و نقل، با در نظر گرفتن تخفیف دانشجویی هزینه های شما برای سفر با مترو در مسکو و سفر با حمل و نقل سطحی به طور کل حدود 10$ (دلار) است. در نظر داشته باشید که در شهرهای دیگر هزینه سفر از این هم کمتر خواهد بود.

نوع فعالیت رشته همه گیرشناسی در روسیه

به طور کلی، اپیدمیولوژیست ها در روسیه معمولا الگوها، علل و رفتارهای بیماری هایی را که انسان را تحت تاثیر قرار می دهند، بررسی می کنند و اغلب در انواع خاصی از بیماری ها تخصص خواهند داشت. به عنوان مثال، بیماری‌ های خودایمنی، مزمن، عفونی یا بیماری ‌هایی که عمدتاً بر افرادی تأثیر می‌ گذارند که جوان هستند یا افرادی که ممکن است به دلیل سابقه خانوادگی یا قومیت در برابر بیماری‌ ها آسیب ‌پذیر تر باشند. در واقع، آنها ممکن است چگونگی و چرایی نقش این عوامل شناسایی در ابتلا به بیماری را بررسی کنند. علاوه بر این اپیدمیولوژیست ها در کنار سایر متخصصان و محققان بهداشتی برای کشف بهتر چرایی این موضوع و کار در جهت درمان یا درمان بهتر کار می کنند. با این حال، اپیدمیولوژیست ها بیشتر بیماری ها را مطالعه می کنند. بسته به تخصص خود، آنها ممکن است علت وقوع صدمات بررسی کنند.

این ممکن است مستلزم همکاری با پزشکانی باشد که تخصص آن‌ها را به مشارکت‌ کنندگان کلیدی برای دستیابی به درک یا دسترسی بیشتر تبدیل می‌ کند، مانند درمانگران رفتاری، جراحان یا متخصصین پا. در ادامه چند وظیفه و عملکرد دیگری که اپیدمیولوژیست ها بر عهده می گیرند، که توسط اداره آمار کار در روسیه به تفصیل انجام می شود، آورده شده است.

در جدول زیر وظایف مختلف فعالان رشته همه گیرشناسی در روسیه اشاره شده است:

ردیفنوع فعالیت
1نظارت و مدیریت برنامه های بهداشت عمومی با ردیابی پیشرفت افراد شرکت کننده
2جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ثبت داده ها برای شناسایی منشاء پاتوژن
3انجام نظرسنجی یا مصاحبه از بیماران مبتلا به بیماری ها یا شرایط
4همکاری با سایر متخصصان سلامت (بیولوژیست ها، انکولوژیست ها) برای بهبود نتایج سلامت و ایجاد درمان های مؤثر

نوع فعالیت رشته همه گیرشناسی در روسیه

مراحل ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در روسیه

اگر می خواهید تحصیلات خود را در روسیه دنبال کنید، ممکن است برای انجام این کار نیاز به ویزا داشته باشید. روند درخواست ویزای تحصیلی روسیه شامل مراحلی است که باید آنها را تکمیل کنید. در ادامه با مراحل درخواست ویزای دانشجویی روسیه آشنا می شوید که در مراحل ساده ذکر شده است: دریافت دعوت نامه برای ویزای دانشجویی روسیه (پشتیبانی ویزا). می توانید از وزارت کشور روسیه دعوتنامه ویزای تحصیلی دریافت کنید. همچنین می توانید آن را از وزارت امور خارجه روسیه یا از دانشگاه خود در روسیه دریافت کنید. فرم درخواست آنلاین ویزای دانشجویی روسیه را تکمیل کنید. مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی روسیه را جمع آوری کنید و درخواست خود را شخصا ارسال کنید. در کنسولگری روسیه یا مرکز پردازش ویزای روسیه درخواست دهید. هزینه ویزای دانشجویی روسیه را بپردازید. پس از انجام این مراحل، باید منتظر پاسخ درخواست خود باشید.

اگر سفارت لازم بداند، ممکن است برای مصاحبه ویزا دعوت نامه دریافت کنید. آنها همچنین ممکن است از شما بخواهند که اسناد اضافی را نیز ارسال کنید. با این حال، پس از ورود به روسیه، باید دو روش دیگر را تکمیل کنید. کارت مهاجرت را دریافت کنید. در بندر ورودی روسیه، کارت مهاجرت دریافت خواهید کرد. کارت از 2 قسمت یکسان تشکیل شده است که حاوی سوالاتی در مورد شما و سفرتان است. اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. یک قسمت کارت باید در پلیس مرزی بماند و قسمت دیگر را باید همراه خود داشته باشید. ویزای تحصیلی روسیه خود را ثبت کنید. این مسئولیت بر عهده هتل یا صاحب خانه شخصی است که در آن در روسیه اقامت خواهید کرد. یک کپی از صفحات اطلاعات پاسپورت، ویزای روسیه و کارت مهاجرت خود را به آنها ارائه دهید. آنها برای تکمیل فرآیند به این اسناد نیاز دارند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در روسیه

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در روسیه کار می کند معمولاً حدود 159000₽ (روبل) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 76300₽ (روبل) (کمترین) تا 250000₽ (روبل) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می شود. با این حال حقوق متوسط ​​165000₽ (روبل) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 165000₽ (روبل) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 165000₽ (روبل) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 109,000₽ (روبل) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 109,000₽ (روبل) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 216000₽ (روبل) درآمد دارند، در حالی که 25٪ بیش از 216000₽ (روبل) درآمد دارند.

بر اسا تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 89300₽ (روبل) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 127000₽ (روبل) در ماه درآمد کسب کند که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 166000₽ (روبل) در ماه به دست می آورد که 31% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در روسیه به طور متوسط ​​6% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در روسیه می باشد:

 

یکی از مقدمات اصلی آماده شدن برای مهاجرت تحصیلی به روسیه، اخذ ویزای روسیه است و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا این مسیر را برای متقاضیان مشتاق هموار سازد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *