مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

متقاضیانی که رشته همه گیرشناسی در دومینیکا را برای آغاز تحصیل در حوزه پزشکی انتخاب می کنند، به کشوری پا می گذارند که امکانات خوبی دارد. علاوه بر این انبود وسایل کمک آموزشی ر حوزه پزشکی برای یک آموزش پیشرفته یافت می شود. دانشگاه ‌های دومینیکا تضمین می‌ کنند که دانشجو به دانش عملی دست می‌ یابد که می ‌تواند در صنایع پیاده ‌سازی شود و به دانشجویان اجازه می ‌دهد تا با سایر دانشجویان در بسترهای تحقیقاتی تعامل داشته باشند. از سوی دیگر دانشجویان بین‌ المللی در دانشگاه ‌های دولتی، معمولاً در خوابگاه ‌ها، حق مسکن با یارانه بالا را دارند. شما برای قرارگیری در مسیر مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی دومینیکا می توانید، گام های مهاجرتی خود را همراه با راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مرحله به مرحله پشت سر بگذارید.

واقعیت های زندگی دانشجویان رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

مؤسسات دومینیکا آگاه هستند که دانشجویان را از طریق راه‌ ها و ابتکارات مختلف شیفته مطالعه خود نگه دارند. محیط فوق‌ العاده دومینیکا به محققان حاضر در این کشور فرصت‌ هایی را می ‌دهد تا کارهایی را هم از نظر آکادمیک و هم از نظر اجتماعی انجام دهند که در هیچ کجای دنیا قادر به انجام آن نیستند. از سوی دیگر دانشگاه ها و آژانس های خارجی متعهد هستند تا تجربیات دانشجویی را تا جایی که می توانند به یاد ماندنی کنند. یکی از اولین چیزهایی که بیشتر مردم به آن توجه می کنند این است که دومینیکا تمیزی بی عیب و نقص است. مردم دومینیکا از نرخ پایین فساد و کیفیت بالای زندگی لذت می برند که این کشور را به بهترین مکان برای ایده های نوآورانه و اکتشاف تبدیل می کند. علاوه بر این دانشجویان این شانس را دارند که زیبایی های کشور را کشف کنند.

حومه دومینیکا که به عنوان سرزمین هزار تپه نیز شناخته می ‌شود، مملو از تپه ‌های سرسبز، دریاچه ‌های فیروزه ‌ای و حیات وحش متنوعی است که در انتظار متقاضیان است. در بیشتر موارد، برنامه ‌هایی که برای دانشجویان بین ‌المللی برای تحصیل در دومینیکا شامل چندین مؤلفه سفر است که به برنامه آنها کمک می‌ کند. دانشجویان همچنین به فعالیت های اجتماعی مانند ورزش و همچنین سایر فعالیت های فوق برنامه ای که می توانند در داخل و خارج از دانشگاه انجام دهند، دسترسی دارند. دانشگاه های دومینیکا به دانشجویان آسایش و لذت را در قالب امکانات غذاخوری واقع در محوطه دانشگاه ارائه می دهند. غذاخوری ها صبحانه، ناهار، میان وعده و شام را برای دانش آموزان سرو می کنند. کافه تریا کالج مکانی ایده آل برای دانشجویان است که می توانند اوقات فراغت خود را بگذرانند و با افراد جدید در محوطه دانشگاه آشنا شوند.

واقعیت های زندگی دانشجویان رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

دومینیکا چارچوب آموزشی بسیار عالی دارد که قابل مقایسه با سایرین در غرب است. دانشجویا در این کشور می توانند با سایر دانشجویان از فرهنگ های مختلف متعلق به سراسر جهان هماهنگ شوند. زبان انگلیسی زبان رسمی است؛ با این حال، دانشجویان نیز به زبان‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند تا در میان مردم خود احساس راحتی کنند و به دلیل تجارت جهانی این کشور، جامعه بزرگی از زبان‌ های مختلف را می‌توان یافت. تحصیل پزشکی در کدومینیکا مزایای بسیار بیشتری دارد. چراکه اخیرا مطب ها بازسازی شده و جدیدا ساخته شده اند و دانشگاه های دومینیکا دانشجویان را از سراسر جهان جذب می‌کنند. در حالی که هزینه دانشکده ها بسیار کمتر از سایر دانشکده های پزشکی است، متوسط ​​هزینه برای امکانات اولیه در جزایر به طور کلی بالا است، زیرا اکثر این لوازم معمولی وارداتی هستند. مزیت دیگر این است که زمان دوره تحصیلی 11 تا 15 ترم است.

کالج ها در دومینیکا بر ارائه آموزش عالی متمرکز هستند تا مدرک دکترای پزشکی با هزینه های متوسط ​​با موفقیت به دست آید. دانشگاه ها تلاش می کنند دستورالعمل های جامع و پیشرفته ای را به فارغ التحصیلانی ارائه دهند که بدانند طبابت فقط یک حرفه انتخابی نیست، بلکه یک وظیفه اجتماعی است و آنها نسبت به رفاه مردم و به طور کلی بشریت تعهد دارند. کالج های دومینیکا استانداردهای تحصیلی مشابه دانشکده های پزشکی در ایالات متحده را حفظ می کنند. برنامه آموزشی گهگاه استاندارد می شود تا در سطوح قابل مقایسه با دانشگاه های برتر پزشکی در ایالات متحده دنبال می شود، باشد. کالج ها در دومینیکا هم برنامه MD 5 ساله و هم برنامه MD 4 ساله را ارائه می دهند. پذیرش در این دوره ها بر اساس صلاحیت و توانایی دانشجو انجام می شود. هزینه کل برنامه تقریباً 89925$ (دلار) تا 90000$ (دلار) است.

الزامات ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

کلیه درخواست های دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در دومینیکا هستند، به صورت آنلاین انجام می شود. پس از تکمیل یک درخواست آنلاین، باید منتظر پاسخ موسسه باشید که در صورت داشتن تمام شرایط، شما را به فهرست نهایی می رساند. طیف وسیعی از دوره ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در موسسات ارائه می شود. رشته هایی مانند پزشکی، بازرگانی، مدیریت و طراحی در این کشور به خوبی شناخته شده اند. دولت دومینیکا نیز چندین فرصت بورسیه به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. برای درخواست برای یک جای خالی دانشگاهی در دومینیکا و اخذ ویزا باید مدارک زیر را داشته باشند:

  • مدارک شناسایی
  • گواهینامه های آکادمیک.
  • گواهی بیمه پزشکی
  • مدرک اقامت.
  • شواهد منابع مالی
  • گزارش سلامت.

در جدول زیر سایر شرایط برای دریافت ویزای تحصیل در رشته همه گیرشناسی رد دومینیکا اشاره شده است;

ردیفشرایط مورد نیاز
1فرد باید در زمان پذیرش 18 سال داشته باشد.
2متقاضی باید دوره متوسطه بالاتر را با فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی به عنوان دروس اصلی خود با موفقیت گذرانده باشد.
3عکس های پاسپورت مربوط به دوره اخیر زندگی متقاضی باشد.
4پاک کردن NEET برای دریافت ویزای تحصیلی اجباری است.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در دومینیکا

فردی که به عنوان فعال رشته همه گیرشناسی در دومینیکا کار می کند. از لحاظ حقوقی، در زیرمجموعه بهداشت عمومی تعریف می شود و معمولاً حدود 33800DOP (پزو) در ماه درآمد دارد. البته این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 15600 DOP (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 53800 DOP (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 36500 DOP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان تحلیلگر بهداشت عمومی کار می کنند کمتر از 36500 DOP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 36500 DOP (پزو) درآمد دارند. از سوی 25٪ از همه گیرشناسان، کمتر از 23400 DOP (پزو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 23400 DOP (پزو) درآمد دارند.

همچنین 75% کمتر از 48700 DOP (پزو) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 48700 DOP (پزو) درآمد دارند. بر اساس تجربه، با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 17700 DOP (پزو) در ماه انجام می دهد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 23600 DOP در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوق و دستمزد 34800 DOP (پزو) در ماه را به ارمغان می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. برای فراهم آوردن مقدمات مهاجرت به دومینیکا از طریق تحصیل، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا شما را تا آخرین مرحله اخذ پذیرش همراهی نماید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *