مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته همه گیرشناسی در اکوادور

رشته همه گیرشناسی در اکوادور

علت مهاجرت تحصیلی بسیاری از دانشجویان به اکوادور و انتخاب رشته همه گیرشناسی در اکوادور به شرایط زندگی موجود در این کشور باز می گردد. در واقع زندگی دانشجویی در اکوادور یکی از کم هزینه ترین شرایط را برای دانشجویان پیش می آورد و همچون کشورهای آمریکا و کانادا، دانشجویان برای جلب نظر دانشگاه ها و دولت این کشور، نیاز به هزینه زیادی در زمینه حساب بانکی و اعلام تمکن مالی نیستند. در کنار این مزیت، دانشگاه ها از طریق ارائه خوابگاه و بورسیه های تحصیلی از دانشجویان مستعد به خصوص در رشته های پزشکی و مهندسی حمایت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طی سالهای اخیر، در بخشی از پروژه های مهاجرتی خود، مشغول به اعزام دانشجو به اکوادور و آمریکای لاتین بوده و آماده است که تمام مشاوره های لازم را در این زمینه در اختیار متقاضیان قرار دهد.

دلایل جذابیت اکوادور برای تحصیل رشته همه گیرشناسی

یکی از جذابیت های زندگی دانشجویی در اکوادور این است که در این کشور کوچک کهتقریباً به اندازه ایالت نوادا آمریکا است، به راحتی می توان کل کشور را دور زد و تنوع حیات وحش حیرت انگیز آن را دید. چراکه اکوادور تنها 1.6% از آمریکای جنوبی را در اندازه زمین تشکیل می دهد ، اما بیش از 50% از گونه های پرنده این قاره را به خود اختصاص می دهد. بخش بزرگی از جنگل آمازون و جزایر معروف Galápagos متعلق به اکوادور است و شهر کویتو یک میراث جهانی یونسکو است و به راحتی قابل پیاده روی است. این شهر دارای اتوبوس های بی شماری (25 سنت در هر سوار) و تاکسی 3$ (دلار) برای سفر در شهر است. موضوع مهم دیگر در مورد این کشور عدم چالش زبانی چندان است.

 

در واقع با اینکه اسپانیایی زبان این سرزمین است، اما بسیاری از اکوادورها انگلیسی صحبت می کنند و بسیاری از زبانهای بومی در حومه شهر صحبت می شوند. اگر یکی از اهداف شما بهبود مهارت زبان اسپانیایی خود در هنگام تحصیل در خارج از کشور است، به سختی تحت فشار قرار می گیرید. نکته دیگر این است که برنامه های برتر در اکوادور وجود دارد. بیشتر برنامه های خارج از کشور در اکوادور از دانشگاه های اکوادور برای فرصت های ثبت نام مستقیم استفاده می کنند. Universidad San Francisco de Quito بسیاری از دانشجویان ایالات متحده و بین المللی را ثبت می کند و اولین دانشگاه هنرهای لیبرال خصوصی در منطقه آند است. پردیس زیبا Universidad San Francisco de Quito یک کتابخانه در سطح جهانی، دسترسی بی سیم، کلاسهای مدرن ، انواع رستوران ها و زمین های ورزشی را در خود جای داده است.

در شکل زیر به سایر جذابیت های اکوادور برای تحصیل اشاره شده است:

جذابتت های اکوادور برای تحصیل

ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اکوادور

اگر در دانشگاهی در اکوادور پذیرفته شده اید یا قصد اقدام برای پذیرش را دارید، شما قبل از رفتن نیاز به ویزای دانشجویی برای اکوادور دارید. این نوع ویزا تحت عنوان (V-12) برای دانشجویانی است که قصد دارند تحصیلات خود را در مراکز دولتی یا خصوصی شروع کنند یا بهبود بخشند. این شامل دانشجویان (در تمام سطوح ، سال تحصیلی منظم) و وابستگان خانواده دانش آموز (همسر ، فرزندان) است. مانع اصلی دریافت ویزای دانشجویی اکوادور این است که شما باید از یک موسسه آموزشی شناخته شده اکوادور، گواهی ثبت نام یا پذیرش داشته باشید. شما همچنین باید نشان دهید که تحصیلات شما حداقل 6 ماه طی یک دوره متوالی 1 سال خواهد بود. رویه شروع اخذ ویزای دانشجویی برای رشته همه گیرشناسی به این ترتیب است که ابتدا نزدیکترین کنسولگری خود را پیدا کنید. سپس باید مشغول جمع آوری مستندات لازم شوید.

 

در مرحله بعد باید هزینه ویزا را به حساب بانکی وزارت امور خارجه اکوادور واریز نمایید و سفارت یا کنسولگری شما دستورالعمل ارسال برنامه ویزا را در وب سایت خود ارائه می دهد. در مورد مناطق اقدام برای دریافت ویزای اکوادور باید گفت که اکوادور سفارتخانه هایی در سراسر جهان دارد. بسته به جایی که هستید ، ببینید که آیا سفارت اکوادور وجود دارد یا خیر. اگر هیچ نمایندگی دیپلماتیک اکوادور در کشور مقصد متقاضی وجود ندارد، متقاضی باید یکی از نزدیکترین موارد را بررسی کند و ببیند که آیا آنها می توانند درخواست ویزای شما را پردازش کنند. در مورد دانشجوهای خارجی بر این مبنا است که اگر می خواهند تحصیلات خود را در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد دنبال کنند ، می توانند ویزای دانشجویی را از یک مأموریت دیپلماتیک اکوادوریا یا دفتر هماهنگی منطقه ای دریافت کنند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اکوادوردرآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اکوادور

فردی که در بخش همه گیرشناسی در اکوادور کار می کند معمولاً حدود 2030$ (دلار) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 430$ (دلار) (کمترین میانگین) تا 6080$ (دلار) (بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت است و از 430 دلار در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 6080$ (دلار) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 2200$ (دلار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افراد شاغل در بهداشت و درمان کمتر از 2200$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 2200$ (دلار) درآمد دارند.

از سوی دیگر 25% از افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان کمتر از 1180$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 1180$ (دلار) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

در جدول زیر برحسب، تغییرات حقوق در رشته همه گیرشناسی در اکوادور بر حسب درصد بیان شده است:

مدرکدرصد تغییر حقوق
کارشناسی.24% بیشتر از سایرین دریافت می کند
کارشناسی ارشد29% بیشتر از کارشناسی دریافت می کند.
دکتری.23% بیشتر از سایرین دریافت می کند

متقاضیان پاسپورت اکوادور برای حضور در رشته همه گیرشناسی می توانند مسیر مهاجرتی خود را از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *