مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته همه گیرشناسی در اندونزی

رشته همه گیرشناسی در اندونزی

تحصیل در حوزه پزشکی در کشوری همچون اندونزی به یک موضوع رقابتی بدل شده و این امر در مورد رشته همه گیرشناسی در اندونزی نیز وجود دارد. بخشی از این رقابتی بودن به استفاده اندونزی از اساتید بین المللی برای آموزش در دانشگاه های پزشکی باز می گردد. دلیل دیگر ناشی از این واقعیت است که پزشکی اندونزی در حال اعتبار یافتن جهانی است و همچنان هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی به صرفه است. از طرف دیگر دولت برخی بورسیه های تحصیلی را برای حمایت مالی دانشجویان در نظر می گیرد.. دانشجویان متقاضی تحصیل در حوزه پزشکی می توانند از طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با چگونگی شیوه مهاجرت و حل مسائل ویزای خود برای سفر به اندونزی، راهکارهای مناسب را پیدا کنند.

بهترین دانشگاه های تحصیل رشته همه گیرشناسی در اندونزی

در میان دانشگاه های مختلف پزشکی برای رشته همه گیرشناسی در اندونزی، خود دانشگاه اندونزی یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی در این کشور است. دانشگاه اندونزی در کنار موسسه فناوری باندونگ و دانشگاه گادجاه مادا، همچنین دارای معتبرترین دانشکده پزشکی در اندونزی است. برنامه درسی این دانشگاه از یک طرح درس استفاده می کند که از استانداردهای فدراسیون جهانی آموزش پزشکی پیروی می کند. این یک دوره 3 مرحله ای است که شامل آموزش عمومی برای ترم اول می باشد. مرحله دوم که از ترم دوم تا ششم برگزار می شود، بر روی علوم پزشکی متمرکز است. آخرین سیکل تمرین بالینی است که از ترم هفتم تا دهم انجام می شود. دانشکده پزشکی دانشگاه آندلاس در رتبه بعدی قرار دارد که دوره پزشک حرفه ای در این دانشگاه شامل مطالعات پیش بالینی در آناتومی، بیوشیمی، فیزیولوژی، بافت شناسی، علوم تغذیه، آسیب شناسی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، فارماکولوژی می باشد.

از سوی دیگر، آموزش بالینی شامل دروس بیهوشی، پزشکی قانونی، جراحی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و پوست است. دانشگاه گادجاه مادا از دیگر دانشگاه های برتر این کشور است که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی مستقر در یوگیاکارتا، اندونزی است. در این دانشگاه، دانشکده پزشکی، بهداشت عمومی و پرستاری آن در واقع مقدم بر دانشگاه است، این دانشکده پزشکی در اندونزی از برنامه درسی یادگیری مبتنی بر مشکل پیروی می کند که به 21 بلوک تقسیم شده است. این استاندارد از استاندارد ملی صلاحیت برای پزشکان پیروی می کند که به یک مرحله لیسانس 3.5 ساله و یک مرحله بالینی 2 ساله نیاز دارد. این دانشکده دارای نرخ پذیرش بسیار رقابتی است و هر سال تنها 300 متقاضی می پذیرد و دانشگاه ایرلانگا دومین موسسه آموزشی قدیمی در اندونزی است. مدرک لیسانس پزشکی به 3 مرحله طبقه بندی می شود.

شرایط ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در اندونزی

اگر برای ادامه تحصیل و گسترش افق های فرهنگی خود، قصد مهاجرت به اندونزی را دارید، باید ویزای دانشجویی دریافت کنید. ویزای دانشجویی اندونزی از 3 مدرک رسمی تشکیل شده است: مجوز تحصیل، ویزای ورودی و اجازه اقامت موقت KITAS. ویزای ورودی تا 6 ماه طول می کشد، در حالی که مجوز اقامت به مدت 12 ماه معتبر است و باید سالانه تا زمانی که برنامه خود را تکمیل کنید، تمدید شود. اگرچه هزینه ها بسته به ملیت و نرخ ارز در زمان سفر شما متفاوت است، هزینه کل فرآیند حدود 1970000 IDR است. این قیمت حدود 135$ (دلار) است که مراحل کامل درخواست ویزا را می توان به 3 بخش و چندین مرحله تقسیم کرد. پیروی از این موارد به شما اطمینان می دهد که بیشترین احتمال پذیرش را دارید. بخش اول شامل نحوه درخواست مجوز تحصیل و پذیرش یک مکان در دانشگاه اندونزی است.

در این زمینه یک نامه رسمی پذیرش دریافت کنید و هزینه های ثبت نام را بپردازید. دانشگاه شما روند درخواست را آغاز می کند: موسسه شما از طرف شما با استفاده از پورتال آنلاین وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ درخواست را آغاز می کند که شامل ارسال مدارک است که دانشگاه شما برای تکمیل درخواست به چندین سند پشتیبانی نیاز دارد. مرحله بعدی، ارسال درخواست و انتظار تصمیم است که زمان تحویل درخواست ها بین 1 تا 2 هفته است. وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ مجوز تحصیل تایید شده و مجوز ویزا را به اداره مهاجرت در کشور شما ارسال می کند تا بتوانید روند درخواست ویزا را آغاز کنید. بخش دوم نحوه درخواست ویزای ورودی است که باید با سفارت یا کنسولگری محلی خود تماس بگیرید و برای درخواست ویزا وقت بگیرید. در قرار ملاقات، علاوه بر ارسال مدارک، از شما سؤالات ساده ای نیز پرسیده می شود.

شرایط ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در اندونزی

موارد مرتبط با اقامت برای ویزای تحصیل اندونزی

یکی از موضوعات مرتبط با ویزای تحصیلی، پرداخت هزینه است و تا زمانی که پرداخت نکنید پردازش نمی شود. ارزش بررسی روش‌های پرداخت پذیرفته ‌شده را دارد، زیرا این روش ‌ها می ‌توانند در کنسولگری ‌ها متفاوت باشند. پس از تایید ویزای شما، باید برای دریافت پاسپورت و مدارک خود به کنسولگری بازگردید. بسیار مهم است که این کار را ظرف 30 روز پس از ورود به اندونزی انجام دهید. شما باید مدارکی را تکمیل کنید و هزینه ای بپردازید. دریافت تصمیم تبدیل VITAS شما به KITAS حدود 10 روز پس از ارسال طول می کشد که باید در دفتر مرکزی پلیس ثبت نام کنید و پس از صدور KITAS، باید نامه گزارش پلیس STM را از اداره پلیس محلی خود دریافت کنید و آن را به اداره جمعیت شهرداری خود ببرید. در ازای آن گواهی ثبت نام برای اقامت موقت SKPPS به شما ارائه می شود.

مدارک موردنیاز برای درخواست اقامت تحصیلی در اندونزی در جدول زیر طرح شده است:

ردیفمدارک مورد نیاز
13 کپی از پاسپورتروزمه
2نامه ضمانت مالیسند پرداخت هزینه های ویزا
32 عکس در اندازه پاسپورتگواهی سلامت
4نامه رسمی پذیرش از دانشگاهفرم درخواست آنلاین تکمیل شده

یکی از پرسش های متداول در این زمینه اقامت خانواده یا نزدیکان دانشجو است که در این باره باید گفت هنگامی که اجازه اقامت موقت به شما داده شد، ممکن است بتوانید فرزندان و همسر خود را با ویزای وابسته به اندونزی بیاورید که به عنوان KITAS خانوادگی نیز شناخته می شود. البته همراهان شما باید برای ویزای وابسته در یک اداره محلی مهاجرت اندونزی درخواست دهند، بنابراین ابتدا باید ویزای ورود به این کشور را دریافت کنند. پس از پر کردن فرم های لازم و شرکت در مصاحبه، ویزای یکبار بازدید آنها به KITAS تبدیل می شود.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اندونزی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در اندونزی کار می کند، معمولاً حدود 20200000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 10300000IDR (روپیه اندونزی) در ماه (حداقل حقوق) تا 31100000IDR (روپیه اندونزی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 19800000IDR (روپیه اندونزی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 19800000IDR (روپیه اندونزی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 19800000IDR (روپیه اندونزی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 13600000IDR (روپیه اندونزی) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 13600000IDR (روپیه اندونزی) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 25000000IDR (روپیه اندونزی) و 25% بیش از 25000000IDR (روپیه اندونزی) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 11600000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 15100000IDR (روپیه اندونزی) در ماه کسب کند، که 31 درصد بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 21100000IDR (روپیه اندونزی) در ماه به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. بر مبنای جنسیت؛ کارمندان مرد به طور متوسط ​​13% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اندونزی می باشد:

سطوح حقوق بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اندونزیمتقاضیانی که قصد اخذ پاسپورت اندونزی برای مهاجرت تحصیلی و آغاز تحصیلی در رشته همه گیرشناسی در اندونزی را دارند، می تواند امور مهاجرتی خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *