مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

اگر تصمیم به تحصیل در رشته هایی همچون رشته همه گیرشناسی در اسلوونی دارید، از موقعیت عالی آن لذت خواهید برد. چراکه بخشی از قلمرو آن در کنار کوه های آلپ و بخشی در کنار دریا است. از سوی دیگر اسلوونی، عضو اتحادیه اروپا است و همچنین یکی از اعضای منطقه شنگن و منطقه یورو است. این وضعیت اسلوونی را به مقصدی ایده ‌آل برای دانشجویان بین ‌المللی تبدیل می ‌کند که می‌ خواهند در حین کشف بقیه اروپا به مدرک تحصیلی عالی دست یابند. علاوه بر این، دانشجویان از پرداخت شهریه در برنامه های تحصیلی تمام وقت در موسسات دولتی معاف هستند و از شهریه مقرون به صرفه برخوردار می شوند. در صورت علاقه ورود به جمع دانشجویان بین المللی در اسلوونی می توانید امور مهاجرت تحصیلی خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارید و از مشاوره های کارشناسان این موسسه بهره مند شوید.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

اسلوونی در قلب اروپا قرار دارد. کم و بیش در مرکز هندسی، بین ایتالیا، اتریش، مجارستان و کرواسی. با هواپیما از طریق فرودگاه اصلی لیوبلیانا (پایتخت) یا از فرودگاه های اطراف مانند گراتس، وین، کلاگنفورت، ونیز، تریست یا زاگرب به راحتی قابل دسترسی است. حمل و نقل در اسلوونی بسیار ارزان است. محدودیت هایی برای آن وجود دارد، اما با کمی اطلاعات داخلی از مردم محلی می توانید، بدون صرف هزینه زیاد از طریق اسلوونی سفر کنید. به اعتراف، اتوبوس و قطار بین شهری ممکن است بهترین نباشد، اما یک جایگزین واقعاً محبوب در اسلوونی، استفاده از خودروی شخصی است. موضوع مهم دیگر وجود گروه های دانشجویی کوچک در سخنرانی ها است و معمولاً نسبت به دانشجویان خارجی تقاضای کمتری دارند و از آنجایی که گروه‌ های کوچک‌ تری از دانشجویان خارجی وجود دارد، دانشجویان زمان بیشتری را از اساتید و دستیاران تدریس می‌گیرند.

علاوه بر این بسیاری از دانشجویان دانشگاه های اسلوونی را برای مطالعه عمیق فرهنگ اروپایی از جمله زبان شناسی، تاریخ و علوم انسانی انتخاب می کنند. دانشگاه لیوبیانا حتی گالری هنری خود را نیز راه اندازی می کند. تنوع فرهنگی اسلوونی آن را به مکانی استثنایی برای مطالعه روابط بین الملل، سیاست خارجی، و هنرهای زبانی تبدیل می کند، اما علم و فناوری در دانشگاه های اسلوونی نیز جایگاهی قوی دارد، جایی که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی تشویق می شوند. از نظر فرهنگی تقریباً هر اسلوونیایی ذاتاً نویسنده، نقاش، آشپز، رقصنده، موسیقی دان، کارگردان، بازیگر، وبلاگ نویس یا حکاکی است. آنها می دانند چگونه از هر چیزی که دوست دارند هنر خلق کنند. علاوه بر هنرمندان با مهارت‌ ها و صنایع مختلف که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌ اند، اسلوونیایی ‌ها در بسیاری از هنرهای مدرن و قابل دسترسی برای همه نسل‌ ها نیز موفق هستند.

مراحل ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

قبل از پرداختن به مراحل دریافت ویزای تحصیلی اسلوونی باید گفت که هزینه ویزای بلند مدت 94$ (دلار) است. در مورد اجازه اقامت، هزینه بستگی به محل اقامت شما در زمان درخواست دارد. اگر قبلاً در اسلوونی هستید، فقط باید 5$ (دلار) برای درخواست و 79$ (دلار) برای مجوز بپردازید. اگر خارج از اسلوونی هستید، باید هزینه بالاتری معادل 15$ (دلار) برای درخواست 149$ (دلار) برای صدور مجوز بپردازید. صرف نظر از جایی که برای مجوز درخواست می کنید، باید هزینه خود کارت اقامت 12 یا 14$ (دلار) را نیز بپردازید و اما در مورد مراحل درخواست باید گفت که 1. در یک موسسه اسلوونی درخواست دهید. همانطور که گفته شد، قبل از اینکه بتوانید ویزای تحصیلی اسلوونی را دریافت کنید، به مدارک مربوط به تحصیل خود نیاز دارید. برای دریافت این موارد، باید درخواست دهید و در یک دانشگاه معتبر اسلوونی پذیرفته شوید.

مدارک لازم درخواست ویزا را جمع آوری کنید. هنگامی که مدارک مربوط به دانشگاه را در دست دارید، می توانید تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی اسلوونی را جمع آوری کنید. 3. وقت سفارت اسلوونی یا مرکز پردازش ویزا را رزرو کنید. پس از تکمیل تمام مدارک ویزا، می توانید پیش بروید و وقت سفارت خود را تعیین کنید. در مناطقی که کنسولگری اسلوونی وجود ندارد، دانشجویان باید درخواست را از طریق مراکز پردازش ویزا مانند VFS global بگذرانند. 4. مدارک خود را ارسال کنید و هزینه ها را پرداخت کنید. در طول قرار ملاقات خود، برای دریافت ویزای دانشجویی اسلوونی باید مدارک ذکر شده در بالا را تحویل دهید. 5. برای اجازه اقامت موقت اقدام کنید. 6. پرواز به اسلوونی. هنگامی که به اسلوونی رسیدید، مطمئن شوید که اجازه اقامت خود را پس از در دسترس بودن دریافت کنید. 7. اقامتگاه خود را ثبت کنید.

ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

برای درخواست ویزای دانشجویی در اسلوونی به چه مدارکی نیاز دارید؟ این یکی از عمده ترین سوالات متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اسلوونی است. به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا، اسلوونی دارای روابط دوجانبه با کشورهای دیگر اتحادیه اروپا EEA و سوئیس است. اتباع این کشورها نیازی به دریافت ویزا ندارند، اگرچه آنها باید برای مدت زمان تحصیل خود مجوز اقامت داشته باشند. در مورد شهروندان سایر کشورها، ویزای اقامت طولانی مدت (c) مورد نیاز است که 90 روز تا 6 ماه اعتبار دارد. شرایط اخذ این ویزای دانشجویی در اسلوونی به شرح فوق است: نخست باید فرم درخواست ویزا تکمیل شود. البته برای دانشجویان زیر 18 سال، فرم باید توسط والدین یا قیم امضا شود. گذرنامه پاسپورت متقاضی باید در دهه گذشته صادر شده باشد. علاوه بر این، باید تا 3 ماه پس از خروج شما معتبر باشد و پاسپورت متقاضی حداقل 2 صفحه خالی برای ویزا داشته باشد.

عکس پاسپورت اندازه عکس ویزا باید 35 در 45 میلی متر باشد. پس زمینه ایده آل برای عکس شما باید رنگ روشن باشد. در صورتی که یک الزام شرعی باشد ممکن است از پوشش سر استفاده شود. نظر کتبی از وزارت تحصیلات عالی و علوم این همچنین باید تأیید کند که وزارت در حال آماده شدن برای وارد کردن اطلاعات شما در سیستم است. بیمه درمانی مسافرتی حداقل میزان پوشش مورد نیاز 35160$ (دلار) است و باید در کل دوره تحصیلی شما معتبر باشد، اثبات تمکن مالی.

در جدول زیر به سایر مسائل مرتبط با ویزای دانشجویی در اسلوونی اشاره شده است:

ردیفمدرک موردنیاز
1اگر تحت بورس تحصیلی تحصیل می کنید، باید از طریق بورسیه نامه، قرارداد و غیره آن را ثابت کنید.
2ضمانت نامه اگر والدین یا قیم شما هزینه تحصیل شما را تأمین می کنند.
3مدرک اقامت
4گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اسلوونی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در اسلوونی کار می کند معمولاً حدود 2990€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1380€ (یورو) (کمترین) تا 4760€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. البته در کل متوسط ​​حقوق 3230€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 3230€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3230€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 2070ردرآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 2070€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 4310€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 4310€ (یورو) درآمد دارند.

این میزان براساس سطح تجربه تفاوت های زیادی پیدا می کند، چنانکه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1560€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2090€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی 3080€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اسلوونی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اسلوونییکی از مهمترین مسائلی که برای مهاجرت تحصیلی با آن مواجه می شوید، مسئله هزینه زندگی در اسلوونی است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *