مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته همه گیرشناسی در استرالیا

رشته همه گیرشناسی در استرالیا

اگرچه فاصله جغرافیایی دور، عده ای را برای تحصیل در استرالیا مردد می کند، در سوی دیگر بورسیه های تحصیلی حوزه پزشکی همچون رشته همه گیرشناسی در استرالیا همراه با وجود اساتید بین المللی عامل رغبت به این کشور است. از سوی دیگر استرالیا دارای یک فرهنگ متنوع است و به جهت مهاجرپذیری جامعه ای گشوده در ارتباط با مهاجران است و می توان گفت دانشجویان ایرانی به دلیل وجود شهروندان مقیم ایرانی زیاد در این کشور، چندان احساس غریبگی نخواهند کرد از زندگی در این کشور وسیع به لحاظ جغرافیایی و متنوع از لحاظ فرهنگی. چنانچه شما یکی از متقاضیانی هستید که استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب نموده، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا آخرین مرحله مهاجرت شما و تسهیل فرآیندهای اخذ ویزای تحصیلی، شما را همراهی و راهنمایی نماید.

فرآیند پزشک شدن در رشته همه گیرشناسی در استرالیا

دکتر شدن در استرالیا یک فرآیند کاملا رقابتی است. تعداد سالها و مراحل مربوط به دوره و تخصص شما و همچنین اینکه متقاضی داخلی یا بین‌ المللی هستید بستگی دارد. در زیر خلاصه ای از مراحلی که معمولاً مورد نیاز است آورده شده است. پیش نیازهای سال 12 را کامل کنید. به عنوان مثال در دانشگاه سیدنی، دانشجویان به دو روش می توانند وارد برنامه پزشکی شوند. یا مستقیماً از دبیرستان یا پس از اتمام مدرک لیسانس. مسیر اول فقط برای تعداد بسیار محدودی از دانش‌آموزان (30 دانشجوی داخلی و 10 دانشجوی بین ‌المللی) در دسترس است و متقاضیان را ملزم می‌ کند که به باند چهار در ریاضیات پیشرفته (یا معادل) دست یابند و گواهی مدرسه عالی یا معادل آن کسب کنند. اکثر دانش آموزان با تکمیل مدرک لیسانس از قبل وارد می شوند. این همچنین مستلزم تکمیل HSC یا معادل ایالتی دیگر است.

در دانشگاه سیدنی، دستیابی به باند 4 در ریاضیات پیشرفته یک پیش نیاز برای اقتصاد، بازرگانی، مهندسی، حقوق، علوم و اکثر برنامه های کارشناسی بهداشت است. از سوی دیگر شما باید معدل حداقل 65 یا بالاتر (میانگین اعتبار) کسب کنید. دانشجویان داخلی باید مدرک لیسانس خود را ارزیابی کنند و معدل آنها توسط مرکز پذیرش دانشگاه ها از طریق QAS محاسبه شود. موضوع دیگر، آزمون پذیرش فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی استرالیا GAMSAT یک آزمون استاندارد است که برای ارزیابی توانایی های دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در برنامه های پزشکی و بهداشت در دانشگاه هستند، استفاده می شود و تنها دانشجویانی که در سال ماقبل آخر یا آخر مدرک لیسانس خود هستند، مجاز به شرکت در GAMSAT هستند. برای درخواست دکترای پزشکی در دانشگاه سیدنی حداقل نمره 50 در هر سه بخش آزمون مورد نیاز است.

در شکل زیر به سایر نکات مرتبط با پزشک شدن در استرالیا اشاره شده است:

نکات مرتبط با پزشک شدن در استرالیا

نکاتی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در استرالیا

دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پزشکی هستند، احتمالاً باید در آزمون پذیرش دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شرکت کنند. راهنماهای رایگان برای UCAT و GAMSAT در دسترس است. آزمون GAMSAT دو بار در سال در ماه های مارس و سپتامبر ارائه می شود. دانشگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. برای پیدا کردن دانشکده پزشکی مناسب برای خود، شهرت علمی، اندازه، فاصله از خانه، مکان، هزینه و البته برنامه پزشکی آنها را در نظر بگیرید. برای دانشکده های پزشکی که به بهترین وجه با جاه طلبی های شما مطابقت دارند درخواست دهید. در مورد بورسیه ها باید گفت که طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های استرالیا وجود دارد. برای دانشجویان بومی و جزیره‌نشین تنگه تورس، بورسیه پزشکی بومی AMA برای تکمیل مدرک پزشکی کمک مالی می‌کند، یا برای فرصت‌های بیشتر، پورتال بورسیه بومی را جستجو کنید.

موضوع دیگر اینکه از آنجایی که کار و روال شما استرس زا می شود، مهم است که بتوانید با افرادی در موقعیت مشابه صحبت کنید. با این حال، داشتن دوستان غیرپزشک نیز به همان اندازه مهم است. یکی از دلایل قبولی شما در دانشکده پزشکی به دلیل طیف متنوع علایق و استعدادهای شماست. عضو دانشجوی AMA شوید. شما منابع و توصیه هایی را برای هدایت شغل پزشکی خود و ارائه کمک شخصی و جمعی پیدا خواهید کرد. همه AMA های ایالتی مستقیماً، از طریق MedSocs یا از طریق انجمن های نمایندگی ایجاد شده توسط آن سازمان ها، با دانشجویان پزشکی در ارتباط هستند. AMA یک نماینده دانشجو در شورای فدرال خود دارد – بدنه سیاستگذاری اوج AMA. به AMSA بپیوندید. AMSA یک سازمان فعال دانشجویی است که همه دانشجویان پزشکی استرالیا را نمایندگی می کند، اطلاع رسانی می کند و به هم متصل می کند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در استرالیا

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در استرالیا

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در استرالیا کار می کند معمولاً حدود 147000AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد. البته حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 69000AUD (دلار استرالیا) در سال (حداقل حقوق) تا 232000AUD (دلار استرالیا) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​156000AUD (دلار استرالیا) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 156000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 156000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 101000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 101000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 205000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 205000AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 79600AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 110000AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب کند که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 156000AUD (دلار استرالیا) در سال به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در استرالیا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در استرالیادانشجویان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به استرالیا از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با شرایط ویزای استرالیا و چگونگی اخذ آن آشنا شوند و همچنین امور مربوط به تحقق مسیر علمی خود را به کارشناسان ما بسپارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *