مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته هتلداری در اکوادور

رشته هتلداری در اکوادور

اکوادور یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که در بخش گردشگری فعالیت دارد بدین ترتیب رشته هتلداری در اکوادور برای توسعه این مشاغل ارائه می شود. جامعه اکوادور دستخوش تغییرات سریع و چشمگیر است و دولت این کشور مؤسسات آموزش عالی را تحت فشار قرار می دهد تا با افزایش تلاش های تحقیقاتی خود و تجدید نظر در روش های آموزش دانشجویان خود، نقش رهبری را در این تغییرات به عهده گیرند. درخواست از دانشگاه ‌ها برای کمک به رسیدگی به مسائل داغ جامعه و رهبری تلاش ‌های جهانی‌ سازی، اجتماعی-اقتصادی و توسعه کشور رایج بوده است. گروه محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته هتلداری در اکوادور را بیشتر بررسی کرده اند.

تحصیل رشته هتلداری در اکوادور

تحصیل رشته هتلداری در اکوادور یک رشته تحصیلی کاربردی و حرفه ای است که نیازها و علایق دانشجویان خود و نیازهای صنعت هتلداری برای استعدادهای مدیریت را برآورده می کند. همچنین مسئولیت هایی در زمینه هایی مانند تحقیق، اطلاع رسانی به جامعه و آموزش اجرایی دارد، اما در درجه اول مسئولیت آن آموزش کارکنان، مدیران، مالکان و مدیران هتلداری آینده و ارائه مهارت های فنی برای موفقیت در آن ها است. دانشجویان مدیریت هتلداری معمولاً شخصیت‌های برون‌گرا هستند. آنها کاربردی گرا هستند و عموماً اخلاق کاری خوبی دارند. بسیاری از آنها متوجه می شوند که قبل از موفقیت در این صنعت، باید ساعت های طولانی کار کنند و سال های زیادی را در موقعیت های پایین تر بگذرانند. غیر معمول نیست که بسیاری از آنها در حالی که به مدرسه می روند در صنعت کار می کنند و اکثر برنامه ها از آنها انتظار دارند یک یا چند دوره کارآموزی ملی و بین المللی را بگذرانند.

 

شايد دانشجويان مديريت هتلداری آکادميک ترين دانشجويان نباشند، با اين حال آنها متعهد و مشتاق صنعت مهمان نوازي هستند و عموماً مشتاق موفقيت هستند. در حالی که دانشجویان مهندسی ممکن است بر اساس مهارت‌های ریاضی و هنرهای خود موفق شوند زیرا استعدادهای خلاقانه دارند، دانشجویان رشته هتلداری در اکوادور به دلیل اخلاق کاری، گرایش مردم گرا، نگرش مثبت به زندگی و به دلیل درک خواسته ‌های صنعت موفق خواهند شد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در اکوادور معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1University of Tourist Specialties (UCT)
2Technological University of Loja (UTPL)
3University of Americas (UDLA)
4Universidad Del Pacifico – Ecuador

رشته هتلداری در کشور اکوادور

رشته هتلداری در کشور اکوادور

مشکلات اجتماعی اکوادور تفاوتی با مشکلات بسیاری از کشورهای در حال توسعه دیگر ندارد. این کشور در تلاش است تا تولیدات اقتصادی خود را رشد دهد و تنوع بخشد زیرا اخیراً اتکای منحصر به فردش به درآمدهای نفتی تحت فشار قرار گرفته است. این کشور با چالش ‌های زیست ‌محیطی در حوزه آمازون، نابرابری ‌های درآمدی بین گروه ‌های جمعیتی، مشکلات زیرساختی، آموزش همگانی و رایگان برای همه شهروندانش و آلودگی، جرم و جنایت و مسائل ترافیکی در بزرگترین شهرهایش، به چند مورد رسیدگی می‌کند. این کشور موفقیت های اولیه ای را در حل برخی از مشکلات خود دیده است و از بسیاری جهات به جامعه مدرن تری تبدیل شده است. یکی از نتایج مثبت این تغییرات اخیر، هجوم بازدیدکنندگان و مهاجران بین ‌المللی است که از این کشور بازدید کرده و یا آن را به خانه دوم تبدیل کرده ‌اند.

ابزارهای ارتباطی و تلاش های بازاریابی افزایش یافته است. با این بازدیدکنندگان بین ‌المللی، هتل‌ ها و رستوران ‌های زنجیره‌ ای جدید، تکنیک ‌های مدیریتی متفاوت، خواسته‌ های متفاوت کیفیت خدمات و استانداردهای مختلف آمده ‌اند. روش ‌های قدیمی اکوادور برای مدیریت هتل‌ ها و رستوران ‌ها، بازاریابی و فروش محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، و آموزش نیروی کار، قدیمی شده است و نیاز به تغییر چشمگیری دارد. زمان آن فرا رسیده است که رشته هتلداری در کشور اکوادور دچار تحول گشته و این را نیز دانشگاه های اکوادوری با ارائه دوره های رشته هتلداری در کشور اکوادور قادر به انجام هستند.

درباره تحصیل تخصص در آمریکا در این قسمت بخوانید.

کار در رشته هتلداری در اکوادور

با داشتن دانش و مدرک در رشته تحصیلی هتلداری در اکوادور می توانید در این کشور کار کنید. کار در رشته هتلداری در اکوادور همچنین نیاز به زبان اسپانیایی دارد. فراموش نکنید برای کار در اکوادور نیاز به ویزای کار و مجوز کاری خواهید داشت. میزان درآمد کار در رشته هتلداری در اکوادور نسبت به هزینه زندگی در این اکوادور معقول است.

 

در نمودار زیر میزان درآمد کار در رشته هتلداری دراکوادور در زیر ذکر شده است:

درآمد کار در رشته هتلداری دراکوادور

برنامه رشته هتلداری در اکوادور

2 سال اول برنامه برنامه رشته هتلداری در اکوادور توسط مشتاق ترین و قوی ترین اساتید در دانشکده ها تدریس می شود. دانشجویانی که وارد دانشگاه می شوند به دنبال مکان و مسیر خود هستند و اساتید باید آنها را در این مسیر راهنمایی کنند. دانشجویان جوان باید با اشتیاق در انتخاب های شغلی خود حمایت شوند و جهت گیری مردم صنعت مهمان نوازی باید در دوره ها و در اساتیدی که به آنها آموزش می دهند منعکس شود. با این حال، دانشجویان همچنین باید از معنای کار بر اساس استانداردهای حرفه ای آگاه شوند. کلاس ها باید به موقع شروع و به پایان برسند، تکالیف به صورت حرفه ای ارائه شوند و بحث در کلاس درس و سخنرانی ها به طور منظم انجام شود. اساتید با توقعات عملکردی بالا تدریس می کنند و بهانه ای برای عدم انجام کار نمی پذیرند.

  • در حالی که 2 سال اول بر نیازهای دانشجویان تمرکز می کند و آنها را از دبیرستان به تحصیلات دانشگاهی می برد، 2 سال دوم ماهیت متفاوتی دارند. بعد از 2 سال، دانشجویان می ‌دانند چگونه درس بخوانند.
  • آنها بالغ تر هستند، آنها صنعت را به طور مستقیم در کلاس ها، سفرهای علمی، کارآموزی و سخنرانان مهمان مشاهده می کنند و بعد از کالج شروع به فکر کردن در مورد حرفه خود می کنند.
  • در حالی که 2 سال اول بر اخلاق کاری، تجربیات عملی و اشتیاق تاکید دارد، سال ‌های سوم و چهارم بر آن تاکید دارند و باید تفکر تحلیلی و مهارت ‌های مدیریتی سطح بالاتر را در دانشجویان القا کنند.

مقاله مهاجرت به اکوادور از طریق کار را با کلیک بر روی لینک آبی رنگ مطالعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره مهاجرتی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *