مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته هتلداری در آفریقای جنوبی

رشته هتلداری در آفریقای جنوبی

رشته هتلداری در آفریقای جنوبی در موسسات و دانشگاه های زیادی در این کشور ارائه می شود. هتلداری ده ها تعریف مشابه دارد. اما به طور کلی به عنوان پذیرایی از مهمان و ایجاد احساس خوشایند در آنها خلاصه می شود. اقدامات هتلداری و مهمان نوازی میزبان ممکن است شامل سرو غذا، نوشیدنی، ارائه سرگرمی و راحتی در سایر مناطق مناسب باشد. صنعت هتلداری شامل 4 صنعت خدمات عمده است:

  • غذا و نوشیدنی
  • سفر و گردشگری
  • اسکان
  • تفریح

این صنعت می تواند شامل همه چیز باشد، از هتل ها، استراحتگاه ها و پارک های موضوعی گرفته تا رستوران ها، تختخواب و صبحانه متل ها و غیره را می تواند شامل شود. برای بررسی رشته هتلداری در آفریقای جنوبی به ادامه مطلب تهیه شده توسط تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی

هنگام برنامه ‌ریزی برای ثبت ‌نام در یک برنامه تحصیل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی، مهم است که اطمینان حاصل کنید که موسسه هتلداری که انتخاب می‌کنید، پایه و اساس درستی را برای شروع کار شما در صنعت هتلداری به شما ارائه می‌دهد. این شامل تعیین اینکه آیا مدرک در سطح محلی یا بین المللی معتبر است و اینکه آیا دوره ها ترکیبی از دانش مهم، نظری و تخصص عملی را پوشش می دهد که شما را به عنوان یک تازه وارد در صنعت مهمان نوازی مناسب می کند، می شود. آموزش عملی اغلب در دوره های هتلداری گنجانده می شود تا به فارغ التحصیلان اعتماد به نفس و تجربه برای کار در هر یک از رستوران ها و هتل های برتر آفریقای جنوبی بدهد.

به طور کلی، برنامه های تحصیل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی حداقل 3 سال طول می کشد و معمولاً 18 ماه در تئوری و 18 ماه آموزش تجربی را شامل می شود. این دانشجویان را با دانش نظری و مهارت‌های عملی لازم برای کار در نقش‌های نظارتی و موقعیت‌های مدیریتی در تمام بخش‌های صنعت مهمان‌نوازی مجهز می‌کند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پرتوریا
2دانشگاه ژوهانسبورگ
3کالج هیلکراس
4مدرسه بین المللی هتلداری پرتوریا
5دانشگاه فنی کیپ پنسیلوانیا

تحصیل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی

ورود به صنعت هتلداری در آفریقای جنوبی

اگر علاقه مند به ورود به صنعت هتلداری در آفریقای جنوبی هستید، داشتن مدرک لیسانس در هتلداری و گردشگری لازم است. برای تحصیل در این مقطع، به گواهی درجه 10 یا گواهینامه ارشد ملی نیاز دارید که شرایط ورود به دیپلم یا مدرک در یک تخصص انتخابی در صنعت هتلداری را داشته باشد. اگر آماده شروع شغلی در هتلداری هستید، احتمالاً از خود می‌پرسید: شرایط لازم برای دانشگاه چیست؟ و آیا صنعت هتلداری برای من مناسب است؟

موضوعات دبیرستانی زیر برای مطالعه هتلداری توصیه می شود:

  • مدیریت غذا و نوشیدنی
  • اقتصاد خانه
  • مطالعات هتلداری
  • علوم فیزیکی
  • ریاضیات

صنعت هتلداری سریع است و افراد را ملزم می‌کند که آپدیت باشند. شما ممکن است از داشتن برخی از مهارت های زیر بهره مند شوید:

  • مهارت های سازمانی و مدیریت زمان
  • مهارت های ارتباطی و اعداد عالی
  • توانایی آرام ماندن تحت فشار
  • تمایل به خدمت به دیگران
  • اشتیاق به خدمات عالی داشته باشید.
  • ذاتاً مشتاق و مهمان نواز باشید.

10 شغل پر درآمد در فرانسه در اینجا معرفی شده است.

درآمد مشاغل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی

توریسم و گردشگری یک صنعت سرگرم‌کننده، سریع و همیشه در حال تکامل است. این صنعتی است که در آن تجربه در ترکیب با مهارت های کلیدی ارزشمند است و هر چه مدت طولانی تری در این صنعت کار کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که فرصت های بیشتری را پیدا کنید. بخش هتلداری همچنین مملو از افراد صمیمی و پرانرژی از هر طبقه و جامعه ای است که به شما این فرصت را می دهد که با افراد جدید و جالب آشنا شوید و در مکان های زیبا در سراسر آفریقای جنوبی، آفریقا یا خارج از کشور کار کنید!

هتلداری شامل چندین بخش فرعی است که طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را فراهم می کند. اشتغال در صنعت هتلداری به معنای چیزی فراتر از کار در هتل ها و متل هاست. کشتی های کروز، استراحتگاه ها و اسپاهای مجلل، تختخواب و صبحانه خصوصی، اجتماعات بازنشستگان و واقعاً هر مکانی که هزینه اقامت یک شبه را داشته باشد نیز می تواند در این ترکیب لحاظ شود.

میزان درآمد مشاغل رشته هتلداری در آفریقای جنوبی جهت کار در آفریقای جنوبی در نمودار زیر نشان داده شده است:

درآمد ماهانه مشاغل هتلداری در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته مدیریت هتلداری در آفریقای جنوبی

کسب مدرک تحصیل رشته مدیریت هتلداری در آفریقای جنوبی می‌تواند به فرصت ‌هایی برای سفر به دنیا و فرصت ‌های شغلی مختلف، مانند دستیار پذیرایی، مدیر رستوران، سرآشپز اجرایی پذیرش هتل، و همچنین مدیر هتل در میان بسیاری دیگر منجر شود. تعدادی از موسسات عالی دولتی و خصوصی در آفریقای جنوبی وجود دارد که دوره هایی را در این زمینه تحصیلی ارائه می دهند. تحصیل در مدیریت هتلداری می‌تواند به مسیر شغلی منجر شود که شرح شغل ‌های متنوعی مانند دستیار غذا، مدیر رستوران، مسئول پذیرش هتل و همچنین مدیر هتل دارد.

به دلیل ماهیت گسترده و حرفه ای چشم انداز شغلی که با دنبال کردن این مدرک به دست می آید، اکثر موسسات عالی در کشور آن را از طریق یک برنامه مدرک مانند لیسانس مدیریت هتل و لیسانس در هتلداری و مدیریت هتلداری ارائه می دهند. در حالی که سایر موسسات آن را از طریق دیپلم مدیریت هتل ارائه می دهند. دانشگاه های دولتی و کالج های خصوصی که این مدرک را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه صنعتی کیپ پنسیلوانیا
  • دانشگاه ژوهانسبورگ
  • دانشگاه صنعتی دوربان
  • دانشگاه صنعتی وال
  • دانشگاه صنعتی مرکزی
  • دانشگاه مپومالانگا
  • یونیسا
  • دانشگاه پرتوریا

تحصیل رشته هتلداری در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

موسسات هتلداری مهارت های نظری و عملی را برای دانشجویان فراهم می کند تا به عنوان دستیار در صنعت هتلداری فعالیت کنند. صنعت هتلداری جهانی است، بنابراین مهم نیست در کجا تحصیل می‌کنید، می ‌توانید در حین کار به فرصت‌ هایی برای سفر به سراسر جهان دسترسی داشته باشید. دانشجویان در آفریقای جنوبی و در سراسر جهان جذب دانشگاه ‌های در سطح جهانی، فرهنگ ‌های متنوع، زیبایی ‌های طبیعی و بناهای تاریخی ما می‌شوند. آفریقای جنوبی قوی ترین سیستم دانشگاهی را در قاره آفریقا دارد و خانه تعدادی از مدارس هتلداری مشهور جهان است.

اگرچه کیپ تاون پایتخت رویدادهای آفریقا است، ژوهانسبورگ خانه صنعت مهمان نوازی پررونق و فضای رویدادهای شلوغ است. تحصیل رشته هتلداری در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی فرصت‌های زیادی را برای دانشجویان مشتاق هتلداری ارائه می‌دهد، از جمله طیف گسترده‌ای از دوره‌ها و برنامه‌ها که به شما کمک می‌کند شغل هتلداری را در ژوهانسبورگ، سایر نقاط آفریقای جنوبی یا در سراسر جهان پیدا کنید!

شرایط اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی و سایر اطلاعات در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *