مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته میکروبیولوژی در ایسلند

رشته میکروبیولوژی در ایسلند

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در ایسلند با توجه به اینکه این کشور شرایط خاصی از نظر آب و هوایی دارد می تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد. در ایسلند دانشگاه ها متعدد و مختلف نیستند اما دانشگاهی که در این کشور وجود شرایط را برای پذیرش دانشجویان بین المللی فراهم می کند. ایسلند کشوری با آب و هوای سرد است و ممکن است شما برای تحصیل در این کشور دچار چالش هایی در زمینه سرما شوید. البته که ممکن است برای برخی شرایط نه تنها سخت نباشد بلکه تماشای شفق های قطبی و ایگلو ها و جذابیت های طبیعی بسیار زیبا و جالب باشد. تحصیل رشته میکروبیولوژی در کشور ایسلند می تواند انتخابی خوب و مناسب باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ایسلند و اخذ ویزای این کشور مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در ایسلند

در این کشور می توان از جنبه دیگری رشته میکروبیولوژی را بررسی کرد. همچنین شرایط تحقیق و در این کشور در رشته میکروبیولوژی متفاوت از هر جای دیگر است. ویژگی های منحصر به فرد ایسلند شامل انزوای جغرافیایی آن، جمعیت نسبتاً همگن و ردیابی عالی استفاده از ضد میکروبی در انسان و حیوان است. با این حال، برخی از تهدیدهای در حال ظهور برای مقاومت در برابر ضد میکروبی شگفت آور آن وجود دارد، از جمله تغییر مورد انتظار در سیاست عدم واردات گوشت تازه. علاوه بر این، ایسلند تقریباً 350 هزار نفر جمعیت دارد، اما صنعت گردشگری پررونق آن سالانه بیش از 2 میلیون بازدیدکننده را از گوشه و کنار جهان به ایسلند می آورد. لذا می توانید از مزیت های این کشور برای تحصیل رشته میکروبیولوژی استفاده کنید.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در ایسلند

کشور زیبای ایسلند در حال حاضر یکی از کمترین میزان عفونت های مقاوم در برابر میکروب ها در جهان را دارد. اگر بتوان فهمید که چگونه به این مهم دست یافته اند، در این صورت شانس بیشتری برای حفظ وضعیت خود خواهید داشت. میکروبیولوژی در بیمارستان دانشگاهی Landspitali بحث های قابل توجهی در ایسلند در مورد تغییرات سیاست های اخیر مربوط به واردات و مصرف گوشت خام وارداتی در حال انجام است، بنابراین بسیار مهم است که پیامدهای تغییرات تجارت و سیاست را بر مقاومت ضد میکروبی درک کنید. این نه تنها برای ایسلند مهم است، بلکه می تواند برای بقیه جهان مفید باشد. موسسه آسیب شناسی تجربی از متقاضیان می خواهد تا یک متخصص متخصص در زمینه ویروس شناسی مولکولی را تکمیل کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در دانشگاه ایسلند می باشید:

تعداد دانشجویان کارشناسیتعداد دانشجویان ارشدتعداد دانشجویان دکترادانشجویان بین المللیتعداد دانشکدهتعداد رشته
95004000500110025450

تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایسلند

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در ایسلند در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا امکان پذیر است. در این کشور متخصصان تحقیقات میکروبیولوژی در زمینه ویروس شناسی مولکولی تحقیق می کنند. این کار شامل تحقیقات دانشگاهی، وظایف مربوط به آمادگی و تشخیص احتمالی، توصیه به مقامات دامپزشکی، همکاری بین المللی، اعطای درخواست ها و نظارت به دانشجویان تحقیق می باشد. برای اینکه بتوان محقق ارشد بود متقاضیان باید دارای دکترای ویروس شناسی مولکولی باشند. مهارت در روش های زیست شناسی مولکولی برای تجزیه و تحلیل ویروس ها و سلول های میزبان آنها مورد نیاز است. مهم است که بر تأکید پژوهشی موسسه بر عفونت های ویروسی تمرکز شود. تجربه مدیریت پروژه تحقیقاتی و برنامه های کمک هزینه و ارتباطات قوی و مهارت های بین فردی مورد نیاز است.

 مدارک لازم برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایسلند

مدارک لازم برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایسلند

درخواست ها و اسناد همراه ترجیحاً باید از طریق ایمیل ارسال شود. متقاضیان باید گواهینامه هایی مبنی بر تحصیلات و تجربه کاری خود، لیستی از نشریات خود، گزارشی از تحقیقات خود و سایر کارهایی که انجام داده اند و در صورت پیشنهاد موقعیت، طرح برنامه های تحقیقاتی خود را ارائه دهند. متقاضیان باید به وضوح نشان دهند که خواسته ودلیل انتخاب آن ها از این دانشگاه چیست. متقاضیان باید مهمترین مدارک تحصیلی خود را به همراه درخواست خود ارسال کنند یا محل دسترسی آنها را به صورت الکترونیکی مشخص کنند. همچنین از متقاضیان انتظار می رود که در صورت لزوم، مرجعی برای کارهای آموزشی و اداری خود داشته باشند. سوابق تحصیلی و نمرات مربوطه نیز باید از مهم ترین مدارک شما باشند.

 دانشگاه رشته میکروبیولوژی در ایسلند

دانشگاه ایسلند دانشگاهی است که علاوه بر آموزش و تحصیل بر جنبه های تحقیقاتی نیز بسیار تاکید دارد. این دانشگاه دولتی در در قلب ریکیاویک، پایتخت ایسلند قرار دارد. دانشگاه ایسلند دانشگاهی مدرن، است و به سرعت در حال توسعه می باشد. این دانشگاه فرصت هایی را برای مطالعه و تحقیق در تقریبا 400 رشته که شامل بیشتر زمینه های علمی و بورسیه ارائه می دهد می باشد: برخی از منابع و انکانات و ویژگی های موجود در دانشگاه منحصر به فرد ایسلندی است. دانشگاه ایسلند همچنین نقش برجسته ای در تحقیقات انرژی پایدار و تحقیقات زیست محیطی دارد. دانشگاه ایسلند هدف بلندمدت خود را قرار داده است که در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد و از استانداردهای کیفیت شناخته شده بین المللی در تمام ارزیابی کار خود استفاده کند.

تحصیل در ایسلند به زبان انگلیسی در این دانشگاه امکان پذیر است. این هدف نقطه قوت دانشجویان دانشگاه در آینده خواهد بود. دانشجویان مدرکی از دانشگاه ایسلند می خواهند که دارای علامت مشخصی از کیفیت باشد که بتوان در سراسر جهان به آن استناد کرد. دانشگاه ایسلند قصد دارد یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان باشد و استانداردهای مورد تأیید را برای کلیه تضمین کیفیت عملیات خود اعمال کند. این دانشگاه خود و اساتید، مدیریت و سایر کارکنان خود را با استانداردهای بالا نگه می دارد. مطالبات زیادی نیز از دانش آموزان خواسته می شود. این تضمین می کند که مدرک دانشگاه ایسلند با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود و در سراسر جهان مورد اعتماد است. به منظور دستیابی به این هدف، دانشگاه قصد دارد بر خدمات تحقیقاتی، آموزشی و پشتیبانی برجسته تمرکز کند.

حقوق کار در رشته میکروبیولوژی در ایسلند

حقوق میکروبیولوژیست ها در ایسلند از 635000 ISK در ماه (حداقل حقوق) تا 2190000 ISK در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​1،490،000 ISK در ماه است، به این معنی که نیمیاز افرادی که به عنوان میکروبیولوژیست کار می کنند، کمتر از 1490000 ISK درآمد دارند و نیمی دیگر بیش از 1490000 ISK. میانگین نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. سطح تجربه یکی از عوامل مهم در تعیین سطح و میزان حقوق در هر کشوری است. طبیعتاً هرچه سال های کاری تخصصی و تجربه بیشتر باشد، دستمزد و حقوق نیز بالاتر می رود. یک میکروبیولوژیست با تجربه کمتر از 2 سال تقریباً 720،000 ISK در ماه می پردازد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 962000 ISK در ماه دریافت کند. سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوق 1.420.000 ISK در ماه اخذ می کند.

کار پس از تحصیل در ایسلند درخواست بسیاری از دانشجویان است. در نمودار زیر شاهد میزان اخذ پاداش در رشته میکروبیولوژی در کشور ایسلند می باشید:

میزان اخذ پاداش در رشته میکربیولوژی در ایسلنددر لیست زیر شاهد فرصت های کاری در رشته میکروبیولوژی در کشور ایسلند هستید:

  • محقق
  • کارشناس میکروبیولوژی
  • کار در بیمارستان
  • کار در شرکت های زیست شناسی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در ایسلند و نحوه مهاجرت به این کشور راهنما و پشتیبان شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *