مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته میکروبیولوژی در ایرلند

رشته میکروبیولوژی در ایرلند

رشته میکروبیولوژی در ایرلند مانند دیگر کشورهای جهان رشته ای خوب و بسیار کاربردی است که دانشجویان بسیاری به ان علاقمند هستند. در ایرلند دانشجویان بین المللی در رشته های مختلف و در مقاطع متفاوت در حال تحصیل هستند. شما نیز می توانید در این کشور اروپایی و زیبا که نظر هر فردی را به خود جلب می کند در دانشگاه های عالی تحصیل کنید. در ایرلند می توانید به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید و دانش خود را ارتقا دهید. کار دانشجویی در ایرلند نیز از بهترین مزایا تحصیل در این کشور محسوب می شود. رشته میکروبیولوژی رشته ای است که به دانشجویان بین المللی در این کشور ارائه می شود. برای تحصیل در این رشته و اقامت در ایرلند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای متقاضیان است.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در ایرلند

ایرلند در زمینه تولید محققان درخشان سابقه افتخاری دارد. دانشمندان ایرلندی به برخی از پیشگامانه ترین پیشرفت های علمی کمک کرده اند و بسیاری از نظریه ها، اکتشافات و نوآوری های آنها هنوز هم همچنان طنین انداز است. با این حال، ما نمی توانیم تنها به دستاوردهای گذشته خود تکیه کنیم. محققان و مبتکران با کیفیت بالا کلید پاسخ به برخی از پیچیده ترین سوالات و چالش های اجتماعی را که ایرلند امروز با آن روبرو است. از ایجاد اقتصاد سبز تا بهبود سلامت و مقابله با فقر و محرومیت اجتماعی، به عنوان تعدادی از آنها در دست دارند. این بیانیه از انجمن میکروبیولوژی یک نقطه حیاتی را برای تأمین رفاه و رشد آینده ایرلند ارائه می دهد. دولت بعدی باید متعهد شود که تحقیقات و نوآوری را در قلب برنامه خود از طریق تقویت سرمایه گذاری و سیاست های آگاهانه قرار دهد.

رشته های مرتبط که می توانید در ایرلند در آن ها تحصیل کنید عبارت است از:

  • فیزیک
  • ریاضیات
  • علم شیمی
  • ریاضیات کاربردی
  • زیست شناسی
  • نجوم و علوم فضایی
  • بیوتکنولوژی
  • علوم طبیعی
  • ریاضیات مالی
  • میکروبیولوژی
  • علوم مولکولی
  • علوم اعصاب
  • آمار
  • بیوانفورماتیک
  • بیوشیمی
  • ژنتیک

تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایرلند

رشته خاص میکروبیولوژی به مطالعه موجودات میکروسکوپی می پردازد که به عنوان میکروارگانیسم ها یا میکروب ها شناخته می شوند. میکروب ها نقش مهمی در همه جنبه های زندگی در این سیاره دارند. به عنوان مثال، میکروب ها با متابولیسم گازهای گلخانه ای مانند دی اکسید کربن و متان تأثیر عمده ای بر آب و هوای زمین دارند. میکروب ها را می توان برای تولید پلاستیک های زیستی و آنتی بیوتیک ها یا پاکسازی خاک و آب آلوده شیمیایی مهندسی کرد. میکروب ها ما را در برابر استعمار توسط موجودات عامل بیماری محافظت می کنند. با این حال، برخی از میکروب ها باعث بیماری می شوند، مانندMRSA ، ایدز، سل و مننژیت. هدف تحقیقات میکروبیولوژیکی یافتن درمان هایی برای این و سایر بیماری های عفونی است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص یکی از دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته میکروبیولوژی هستید:

نام دانشگاهسال تاسیسنوع دانشگاهتعداد کل دانش آموزانتعداد کل دانشجویان تحصیلات تکمیلیتعداد دانشجویان بین المللیتعداد پردیس هاتعداد مجتمع های اقامتیرتبه در ایرلند در زمینه اشتغالمیانگین هزینه به یورو
دانشگاه دوبلین1854دولتی360009000800038123000€

تحصیل رشته میکروبیولوژی در ایرلند

گرایش های رشته میکروبیولوژی در ایرلند

میکروبیولوژی مواد غذایی یکی از بهترین رشته ها و گرایش های میکروبیولوژی است. مواد غذایی برای بقای انسان ضروری است، منبع مهمی از لذت است و نقش عظیمی در اقتصاد جهانی ایفا می کند. میکروب ها نقش اساسی در حفظ و ایمنی غذا، غذا برای سلامتی و بیوتکنولوژی غذا دارند. این مناطق در حال رشد در همه اقتصادهای جهانی هستند. میکروبیولوژی بر اساس مشخصات تحقیقاتی و تأثیر فارغ التحصیلان آن در صنایع غذایی، شهرت جهانی در میکروبیولوژی مواد غذایی ایجاد کرده است. این دوره وسعت میکروبیولوژی کلاسیک و مدرن مواد غذایی، از جمله ایمنی و فساد مواد غذایی را پوشش می دهد. تخمیر مواد غذایی؛ بیوتکنولوژی مواد غذایی؛ تولید بهداشتی مواد غذایی؛ تاثیر رژیم غذایی بر سلامتی؛ مکانیسم های مولکولی میکروب های عفونی و نقش میکروبیوتای روده در سلامت انسان از مهم ترین مباحث در این رشته است.

کارشناسی ارشد میکروبیولوژی در ایرلند مواد غذایی یک دوره یک ساله تمام وقت است که شامل یک پایان نامه تحقیقاتی شش ماهه مبتنی بر آزمایشگاه است. هدف از این دوره آموزش شما به سطح کارشناسی ارشد در میکروبیولوژی مواد غذایی است، با تاکید بر زمینه هایی که UCC در آن به طور فعال در زمینه تحقیقات فعالیت می کند، مانند بیوتکنولوژی غذا، تخمیر مواد غذایی، ایمنی مواد غذایی. این دوره به شما دانش و مهارت های لازم برای مشارکت در صنایع غذایی ایرلندی و بین المللی را می دهد. بسته به سابقه شما، ماژول ها با تأیید هیئت برنامه انتخاب می شوند. پس از اتمام این دوره شما دارای آموزش نظری پیشرفته و آموزش عملی در زمینه میکروبیولوژی مواد غذایی هستید.

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در ایرلند

یکی از مهم ترین معیارها برای مهاجرت و تحصیل داشتن شغل خوب می باشد. در این کشور شما از طیف وسیع مشاغل شگفت زده خواهید شد. میکروبیولوژیست ها در مراقبت های بهداشتی، داروسازی و صنایع مرتبط با غذا، بیمارستان ها و بیمارستان های دامپزشکی و آزمایشگاه های مرتبط مشغول به کار هستند. آنها همچنین در سازمان های دولتی مانند آژانس حفاظت از محیط زیست کار می کنند، جایی که آنها در تحقیق و توسعه، طراحی و کنترل فرایند، مدیریت و کنترل کیفیت مشارکت دارند. بسیاری از دانشجویان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی خود را با برنامه کارشناسی ارشد یا دکتری ادامه می دهند. این میکروبیولوژیست ها نقش مهمی در توسعه داروهای جدید، یافتن راه های جدید برای مبارزه با بیماری های عفونی و طراحی رویکردهای جدید برای پاکسازی محیط زیست و توسعه اقتصاد سبز دارند. کار پس از تحصیل در ایرلند از مهم ترین مسائل دانشجویان می باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در دانشگاه های ایرلند در سال های اخیر می باشید:

نرخ پذیرش در دانشگاه های ایرلند

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در ایرلند

UCC یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی ایرلند است، اولین دانشگاه 5 ستاره ایرلندی و دانشگاه ایرلندی ساندی تایمز در سال 12-2011 بود. تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی در این دانشگاه امکان پذیر است. تعدادی از زمینه های میکروبیولوژی مانند مواد غذایی (ایمنی میکروبیولوژیکی مواد غذایی، تخمیر غذا و شیر، پروبیوتیک ها و باکتریوسین ها) هستند ارائه می شود. امکانات درجه یک در این دانشگاه شامل آزمایشگاه های گسترده و مجهز با پیشرفته ترین بسترهای تحلیلی و فناوری است. داوطلبان عموماً تحقیقات خود را در آزمایشگاه های دانشگاه انجام می دهند. ممکن است با تأیید قبلی هماهنگ کننده برنامه، پروژه تحقیقاتی را در یک محیط دانشگاهی یا صنعتی مناسب دیگر انجام دهید. داوطلبان باید دارای مدرک ممتاز BSc یا مدرک معادل در رشته ای با عناصر مهم علوم آزمایشگاهی، با حداقل افتخارات درجه 2 درجه 2 یا معادل آن باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت ایرلند از طریق تحصیل یاری رسان شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *