مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته میکروبیولوژی در اتریش

رشته میکروبیولوژی در اتریش

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در اتریش تجربه ای متفاوت و بسیار جالب به شما ارائه خواهد داد زیرا این کشور دانشگاه های بسیار خوبی را دارد. چه بخواهید فرهنگ و تاریخ شهرهای زیبا مانند وین را بشناسید و چه برخی از برترین پیست های اسکی اروپا در آلپاین را ببینید، تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد در اتریش خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. با داشتن دانشگاه های تاریخی، برنامه های تحصیلات تکمیلی مدرن و موسسات معتبر جهانی، شما را با درجه عالی فارغ التحصیل می کند. شرایط تحصیلی به طور کلی برای دانشجویان بین المللی خوب تلقی شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مشاوره برای مهاجرت تحصیلی به اتریش پاسخگوی شماست.

تحصیل در اتریش

اتریش که در قلب اروپا واقع شده است دارای یک سنت فکری و فرهنگی افتخارآمیز است که در کیفیت سیستم آموزش عالی آن نمایان می شود. متناسب با کشوری که متفکران و هنرمندان متنوعی مانند فروید، موتزارت و شوارتزنگر تولید کرده است، اتریش دارای دانشگاه های منتخب عالی برای انتخاب است. یک چشم انداز بین المللی از مزیت های خوب این کشور است. بیش از 75000 نفر از 350000 دانشجوی دانشگاه اتریش بین المللی هستند، رقمی که نشان دهنده استقبال مردم این کشور از افرادی است که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند. مقرون به صرفه بودن نیز ویژگی خوب دیگری است. اگر از خارج از اروپا هستید، مبلغ نسبتاً کمی در هر ترم پرداخت خواهید کرد.

این کشور میزبان برخی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است. به عنوان مثال، دانشگاه وین در سال 1365 و دانشگاه گراتس در 1585 تاسیس شد. اتریش به طور مداوم در نزدیکی شاخص های کیفیت زندگی قرار دارد و دلایل خوبی نیز وجود دارد. مراقبت های بهداشتی، مسکن و کیفیت محیط زیست همه از استاندارد بالایی برخوردار هستند. اگرچه اتریش کشوری نسبتاً کوچک است، با جمعیتی در حدود 8.98 میلیون نفر، اما این خوش شانس است که مجموعه خوبی از شهرهای دانشجویی پر جنب و جوش را برای انتخاب انتخاب کنید. در این کشور 3 نوع دانشگاه برای تحصیل وجود دارد که شامل دانشگاه های دولتی و خصوصی و کالج های تخصصی می شود. دانشجویان بنابر خواسته خود می توانند در انواع دانشگاه های مختلف در این کشور تحصیل کنند.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اتریش

بیولوژی یک علم زیست پزشکی نمونه های پزشکی را مورد بررسی قرار می دهد، اندازه گیری های آزمایشگاهی را تفسیر می کند و بین نتایج تشخیص آزمایشگاهی و تصاویر بالینی ارتباط برقرار می کند. دانشمندان زیست پزشکی انواع روش ها و فناوری های نوآورانه را در اختیار دارند تا مقادیر و عملکردهای مختلف مانند پارامترهای خون یا عملکرد ریه را اندازه گیری کنند. شما آنها را در فرآیندهای پیچیده تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی به کار می برید و آنها را ارزیابی می کنید. علاوه بر کارهای فشرده آزمایشگاهی، شما همچنین با بیماران ارتباط برقرار می کنید، به عنوان مثال هنگام گرفتن نمونه یا انجام تشخیص بالینی. برنامه مدرک عمدتا دانش فنی را با کیفیت و مدیریت فرآیند ترکیب می کند. شما در رشته های اصلی بافت شناسی، هماتولوژی، میکروبیولوژی و شیمی بالینی آموزش خواهید دید.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در رشته میکروبیولوژی در مقاطع تحصیلی مختلف هستید:

تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقاطع تحصیلی در اتریشمهم ترین معیار این است که به علم و پزشکی علاقه دارید. شما مستعد فناوری های نوآورانه و اتوماسیون هستید، به عبارت دیگر از استفاده از تجهیزات با تکنولوژی بالا و درک نحوه عملکرد آنها لذت می برید. می توانید تصور کنید که در آزمایشگاهی کار می کنید که می توانید مهارت دستی خود را در آن به کار بگیرید. شما می خواهید مستقیماً با بیماران ارتباط برقرار کنید. شما به صورت ساختارمند، تحلیلی و سازمان یافته به مسائل نزدیک می شوید. این برنامه به زبان آلمانی برگزار می شود. پتانسیل بالایی در پروژه های تحقیقاتی در رابط بین سلامت و فناوری وجود دارد و ارتباط عملی هنگامی تضمین می شود که سخنرانی ها  که به صورت رایگان در دسترس است با متخصصان درجه یک به عنوان بخشی از سخنرانی های پردیس برگزار شود.

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اتریش

FH Campus Wien تنها دانشگاه علوم کاربردی در اتریش است که تمام 7 حرفه پزشکی و درمانی تشخیصی سطح بالا و همچنین مامایی را به صورت قانونی تنظیم کرده است. یکی از شرکای مهم در زمینه های آموزش، تحقیق و توسعه، انجمن مراقبت های بهداشتی وین است. ما همچنین با انجمن حرفه ای Biomed Austria همکاری نزدیک داریم. ما دوره کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل پزشکی را با همکاری آنها اجرا می کنیم. رویدادهای تخصصی مانند کنفرانس سالانه تحلیلگران زیست پزشکی به طور منظم در شرکت ما برگزار می شود. در مکان اصلی جذاب، شما همچنین از زیرساخت های مدرن، که شامل آزمایشگاه های L2 آزمایشگاه های معتبر است، بهره مند می شوید. علاوه بر این، شما این فرصت را دارید که به یک جامعه حرفه ای در رشته ها بپیوندید.

تحصیل در اتریش در این دانشگاه در رشته های اصلی عبارت است از:

  • هماتولوژی
  • بافت شناسی
  • میکروبیولوژی
  • شیمی بالینی
  • ایمونولوژی
  • زیست شناسی مولکولی

الزامات تحصیل در رشته میکروبیولوژی در اتریش

الزامات تحصیل در رشته میکروبیولوژی در اتریش

زبان کشور اتریش آلمانی است و این واسطه اکثر برنامه های تحصیلی این کشور است. با این حال، با محبوبیت بیشتر تحصیلات بین المللی در اتریش، دانشگاه ها برنامه های بیشتری را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. به ویژه در سطح تحصیلات تکمیلی. شرایط دقیق زبان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش بستگی به شرایط شما و الزامات تعیین شده برای دوره شما دارد. در صورت انتخاب تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که به طور جزئی یا کامل به زبان آلمانی ارائه شده است، باید مدارکی از مهارت آلمانی، به طور کلی حداقل سطح DSH II ارائه دهید. اگر برنامه کارشناسی ارشد ارائه شده به زبان انگلیسی را انتخاب می کنید و یک زبان مادری نیستید، باید مدرکی برای تسلط به زبان انگلیسی، به عنوان مثال، از طریق گواهینامه TOEFL یا IELTS ارائه دهید. مهاجرت تحصیلی به اتریش انتخاب بسیار خوبی است.

در نمودار زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اتریش برای تحصیل رشته میکروبیولوژی می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه های میکروبیولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه وینوین591954762
دانشگاه دامپزشکی وینوین1789592637

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *