مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در آرژانتین فرصت بسیار بکری برای تحصیل در اروپا و کسب علم و دانش و ایجاد فرصت می باشد. رشته میکروبیولوژی از رشته های خوب و عالی برای کار و تحقیق در زمینه های مختلف می باشد. برای تحصیل در این رشته در آرژانتین شما دانشگاه های متفاوتی را در لیست خواهید داشت همچنین فرصت های تحصیلات تکمیلی نیز برای تحصیلات ارشد و دکترا وجود دارد. شرایط تحصیلی و زندگی نیز در این کشور مناسب است. دانشجویان بین المللی از تحصیل در این کشور رضایت خوبی دارند زیرا در حین تحصیل خود در این کشور می توانند به صورت پاره وقت کار کنند. کسب درآمد و اخذ تجربه در زمینه مورد نظر از مهم ترین مزایا تحصیل و کار در آرژانتین می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به کشور آرژانتین به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

در نظر داشته باشید که این کشور الگوهای آموزشی خود را با اروپا هماهنگ کرده است. بهترین شهرها برای تحصیل در آرژانتین بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه های آنها بوینس آیرس، سان میگوئل دو توکومن، لا پلاتا و سانتافه است. انتخاب نهایی منوط به در دسترس بودن مکان ها، نتایج دانشگاهی و سایر شرایط ورود در صورت لزوم است. رقابت برای ورود به این دوره قوی است و اولویت با متقاضیان دارای رشته در رشته زیست شناسی مولکولی و سلولی در زمینه هایی مانند ژنتیک، بیوشیمی، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، توسعه سلولی و بیولوژی سلولی خواهد بود. میکروبیولوژی مطالعه میکروب هایی است که اغلب بسیار کوچک هستند و نمی توان آنها را با چشم غیر مسلح مشاهده کرد. اینها شامل ویروس ها، باکتری ها، مخمرها و قارچ ها هستند.

بسیاری از میکروب های مختلف وجود دارند و می توانند به چرخه مواد مغذی در محیط، تخریب مواد مضر و تولید آنتی بیوتیک ها، محصولات غذایی و آشامیدنی کمک کنند. برخی از میکروب ها مضر هستند که باعث فساد غذا، رسوب و بیماری های انسان، حیوانات و محصولات می شوند. میکروبیولوژی در دانشگاه رودز جنبه های اساسی میکروب ها را بررسی می کند، به اسرار مولکولی آنها و چگونگی کاربرد این جنبه های اساسی در صنعت و محیط زیست می پردازد. برای تحصیل رشته میکروبیولوژی داشتن پیش نیاز در خصوص علم زیست و شیمی الزامی است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته میکروبیولوژی هستند، تشویق می شوند که بیوشیمی را شرکت کنند. سخنرانی های رسمی با تجربه عملی آزمایشگاهی و سفرهای میدانی همراه است.

شرایط تحصیل رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

به دانشجویان پروژه های تحقیقاتی اختصاصی اختصاص داده می شود که توسط یک کارمند نظارت می شود. پروژه های تحقیقاتی تقریباً 60% از الزامات آزمون افتخارات را تشکیل می دهند. دانشجویان واجد شرایط مناسب برای تکمیل مدارک تحقیقاتی (کارشناسی ارشد و دکترا) به گروه تحقیقاتی ملحق می شوند. دانش آموزان تحت نظارت یا راهنمایی کارکنان بخش هستند. دانشجویان به بخش مهمی از فرهنگ تحقیقاتی در بخش تبدیل می شوند. به دانشجویان آینده توصیه می شود از صفحات تک تک کارکنان بازدید کنند تا با برنامه های تحقیقاتی ارائه شده در بخش آشنا شوند. فارغ التحصیلان میکروبیولوژی که شرایط ورود را با موفقیت برآورده می کنند می توانند با مدرک ممتاز در میکروبیولوژی ادامه دهند. این یک برنامه 1 ساله شامل دوره ها و تحقیقات است.

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

فرصت های شغلی رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

میکروبیولوژیست ها تقریباً در هر صنعت ممکن با طیف وسیعی از فرصت های شغلی مختلف، از جمله مراقبت های بهداشتی انسانی و علوم دامپزشکی، بخش کشاورزی، تولید غذا، نوشیدنی ها، محصولات دارویی، میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی صنعتی، بهداشت عمومی، علوم پزشکی قانونی ، بخش های محیط زیست فعالیت می کنند. مانند تصفیه آب، و همچنین آژانس های تحقیقاتی دولتی و خصوصی و موسسات آموزشی. وظایف متخصص میکروبیولوژی می تواند متنوع باشد و شامل تحقیقات اساسی، توسعه فرایند، تولید، خدمات فنی، کنترل کیفیت، کنترل انطباق یا فروش فنی باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تنوع در مسئولیت های کاری را دوست دارید و از حل مشکلات و کارکردن امور لذت می برید، باید به طور جدی شغلی را در این زمینه در نظر بگیرید.

شرایط کار رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

هنگام انتخاب شغل در زمینه میکروبیولوژی یا بیوتکنولوژی، باید آمادگی پذیرش یک رویکرد علمی چندرشته ای را داشته باشید. به ندرت چالش ها فقط به یک حوزه خاص محدود می شوند، اما اغلب به طیف وسیعی از مهارت ها و تخصص در زمینه های اضافی مانند زیست شناسی مولکولی، بیوشیمی، شیمی، ایمونولوژی و آمار آمار نیاز دارند. جامعه آرژانتین برای بررسی میکروبیولوژیکی (SASM) از میکروبیولوژیست ها و شما می توانید اطلاعات مفیدی را از این سازمان به دست آورید. هدف آنها کمک به علوم میکروبیولوژی محلی است. این انجمن حرفه ای غیر انتفاعی متشکل از میکروبیولوژیست هایی است که در طیف وسیعی از محیط های مختلف کار می کنند. برای عضویت در SASM شما باید حداقل الزامات لیسانس میکروبیولوژی را برآورده کنید. تحصیلات عالی معادل و یا مدرک در زمینه مرتبط نیز پذیرفته می شود. گزینه های عضویت دانشجویی نیز موجود است.

شرایط کار پس از تحصیل در آرژانتین به طور کلی شرایط مناسبی می باشد. در نمودار زیر شاهد کار در حوزه های مختلف رشته میکروبیولوژی در کشور آرژانتین می باشید:

حوزه های مختلف کار در رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در آرژانتین

تمام زندگی همانطور که می شناسیم به میکروب ها وابسته است. هدف میکروبیولوژی این است که درک فعلی ما از نه تنها میکروارگانیسم ها بلکه تأثیر آنها بر کل بشر را نیز گسترش دهد. این دانش جدید را می توان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، بیوتکنولوژی و پزشکی به کار برد، بنابراین بسیاری از چالش های جهانی ما را که به نفع بشریت و محیط زیست است، برطرف می کند. دانش آموزان را در معرض جنبه های نظری و تحلیلی مباحث نظری و تحقیقاتی در زمینه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی قرار می دهد. دانش آموزان را تشویق و راهنمایی می کند تا این موضوعات را به طور انتقادی مورد بررسی قرار دهند و از ماهیت یکپارچه زیست شناسی، به ویژه در کاربردهای آن از طریق بیوتکنولوژی، زیست شناسی بیماری و متاژنومیک، قدردانی کنند. تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور امکان پذیر است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آرژانتین برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی هستید:

نام دانشگاهرتبه در آرژانتینرتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
University of Buenos Aires19231
National University of Tucuman213374
National University of La Plata314410
National University of Litoral428572
National University of Rosario530584

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای دانشجویی آرژانتین به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *