مهاجرت تحصیلی یونان

رشته مهندسی کشاورزی در یونان

رشته مهندسی کشاورزی در یونان

تحصیل و مطالعه رشته مهندسی کشاورزی در یونان برای دانشجویان آسیایی و اروپایی یک موقعیت کاملا عالی محسوب می شود. شما نیز می توانید از این فرصت ویژه برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی که رشته ای جالب و کاربردی است استفاده کنید. در یونان همانطور که می دانید علم و دانش قدمت زیادی دارد و مردمان این کشور برای علم و تخصص در هر زمینه به شدن ارزش قائل هستند. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در بدو ورد محو اماکنن تاریخی و فرهنگ اصیل این کشور خواهید شد و با تحصیل در دانشگاه های یونان خود را مرکز علم خواهید یافت. شرایط زندگی نیز از سوی دانشجویان بین المللی درصد بالایی از رضایت را نشان داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به یونان و کار در این کشور مشاور شماست.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در یونان

رشته سنتی مهندسی کشاورزی اکنون به مهندسی بیوسیستم، که یک رشته مهندسی مبتنی بر علم است که علم مهندسی و طراحی را با علوم کاربردی بیولوژیکی، زیست‌محیطی و کشاورزی ادغام می‌کند، در حال تکامل است. بنابراین کاربرد علوم مهندسی از علوم کشاورزی به علوم زیستی به طور کلی گسترش می یابد. در پاسخ به این پیشرفت، شبکه موضوعی آموزش و تحقیق در مهندسی بیوسیستم در اروپا تأسیس شد. توسط جامعه اروپایی در چارچوب برنامه یادگیری مادام العمر تأمین مالی شد. گذار از رشته سنتی مهندسی کشاورزی به رشته نوظهور مهندسی بیوسیستم به طور مستقیم بر برنامه های تحصیلی در نتیجه بازتعریف نتایج یادگیری و شایستگی های مورد نظر دانشجویان تأثیر می گذارد. این پروژه توسعه برنامه‌های مطالعاتی مهندسی بیوسیستم جدید در اروپا را برای رسیدن به پیشرفت‌های مربوطه در حال حاضر در مرحله پیشرفته در ایالات متحده و کانادا ارتقا داد.

برنامه درسی اصلاح شده به طور مستقیم و غیرمستقیم از صنعت به دنبال کارشناسان متخصص برای ارائه دانش سطح بالا در حوزه وسیع‌تر مهندسی بیوسیستم حمایت می‌کند. مهمترین دستاوردهای عبارتند از: انتقال بحرانی از رشته سنتی مهندسی کشاورزی به رشته نوظهور مهندسی بیوسیستم را ترویج کرد و همچنین ارتقاء هم افزایی بین آموزش و پژوهش: برنامه های ساختار یافته دوره سوم مطالعات را ترویج کرد و همچنین ارتباط بین آموزش و پژوهش را در هر 3 دوره تحصیلی ایجاد کرد. افزایش سازگاری بین برنامه های جدید مهندسی بیوسیستم در اتحادیه اروپا، به رسمیت شناختن و اعتبار بخشی آنها در سطح اروپایی و بین المللی نیز از نتایج دیگر این موضوع می باشد. تسهیل تحرک بیشتر پرسنل، محققان و دانشجویان ماهر در زمینه گسترده تر مهندسی بیوسیستم نیز از این موارد می باشد.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در یونان

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در آتن

یکی از معروف ترین دانشگاه ها در جهان دانشگاه آتن در یونان است. دانشگاه کشاورزی آتن، در سال 1920 تثبیت شد و قدیمی ترین دانشگاه در یونان است. از زمان تأسیس، به طور پیوسته و مستمر به توسعه بخش اولیه یونان و اروپا با انجام تحقیقات کاربردی در زمینه علوم مرتبط با کشاورزی کمک می کند. دانشگاه کشاورزی آتن در پروژه ها توسط گروه فناوری کشاورزی هوشمند نمایندگی می شود، که متعلق به گروه مدیریت منابع طبیعی و مهندسی کشاورزی است. گروه فناوری کشاورزی هوشمند دارای تجربه و تخصص قابل توجهی در زمینه های کشاورزی دقیق، هوش مصنوعی و رباتیک و همچنین توسعه نرم افزارهای کاربردی با مشارکت در تعدادی از پروژه ها به عنوان رهبر است. علاوه بر آن، گروه فناوری کشاورزی هوشمند پروژه را هماهنگ می کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در یونان هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته کشاورزیرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه آتنآتن14011015136
دانشگاه ارسطو تسالونیکیتسالونیکی1613364957

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه آتن یونان

دانشگاه کشاورزی آتن AUA سومین دانشگاه قدیمی یونان است. از سال 1920، با انجام تحقیقات پایه و کاربردی در علوم مرتبط با کشاورزی، به طور مداوم و مستمر به توسعه بخش اولیه یونان و اروپا کمک می کند. این دانشکده تحقیقات کشاورزی را در یونان انجام می دهد. کمک های AUA به طیف گسترده ای از مسائل مربوط به ایمنی مواد غذایی و حفاظت از محیط زیست می پردازد که به طور قابل توجهی بر زندگی روزمره شهروندان یونانی و اروپایی تأثیر می گذارد: کیفیت و ایمنی غذا، حفظ منابع آب، کشاورزی ارگانیک، منابع انرژی جایگزین، کاربردهای بیوتکنولوژیکی در کشاورزی، اطلاعات و ارتباطات. فن آوری. AUA توسط آزمایشگاه سازه های مزرعه نمایندگی می شود. از جمله رشته های دیگر، اعضای آن به موضوعات مترولوژی در مهندسی کشاورزی می پردازند.

اتوماسیون در کشاورزی، کشاورزی دقیق و رباتیک. گروه سازه های مزرعه AUA دارای تجربه طولانی در نظارت بر میکرو محیط در ساختمان های مزرعه و در ارزیابی اثرات زیست محیطی در بخش کشاورزی کشاورزی با استفاده از رویکرد های خاص است. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آتن واقع شده است. دانشگاه کشاورزی آتنAUA که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی یونانی مختلط است. دانشگاه کشاورزی آتن دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود.

در نمودار زیر شاهد مدارک کارمندان و شاغلان رشته مهندسی کشاورزی در یونان می باشید:

مدارک کارمندان و شاغلان رشته مهندسی کشاورزی در یونان

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در یونان

آموزش عالی یونانی با قدمت 100 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. AUA همچنین امکان تحصیل در مقاطع مختلف یونان و چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد. این دپارتمان یکی از سنگ بنای دانشگاه کشاورزی آتن و منحصر به فرد در یونان است. این دپارتمان سهم مستمری در توسعه کشاورزی یونان دارد، زیرا از آغاز قرن گذشته سهم اصلی در تمام کارهای احیا در کشاورزی کشور ما بوده است. هدف آن توسعه روش ها و ابزارها برای استفاده پایدار از منابع طبیعی و مدیریت ریسک خطرات زیست محیطی طبیعی و انسانی و همچنین استفاده مناسب از سیستم ها و زیرساخت های ماشینی در کشاورزی است.

در لیست زیر برخی از مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در یونان را مشاهده می کنید:

  • تحصیل در بهترین دانشگاه های یونان
  • امکان ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکترا
  • تحصیل در کشورهای اروپایی
  • تحقیق و مطالعات تخصصی
  • اقامت بعد از تحصیل در یونان
  • اخذ مدرک معتبر از دانشگاه های یونان

دروس رشته مهندسی کشاورزی در یونان

تاکید ویژه بر خاک (باروری، مقابله با بیابان‌زایی زمین)، مدیریت منابع آب، فیزیک خاک، هیدرولوژی، تکنیک‌ها و سیستم‌های آبیاری (%85 درصد مصرف سالانه آب در یونان)، ساخت‌وسازهای کشاورزی، سیستم‌های ماشینی در کشاورزی)، کاربردهای رشته مهندسی کشاورزی است. منابع انرژی تجدیدپذیر در کشاورزی و حفاظت از محیط زیست به طور کلی نیز در حین تحصیل به زبان انگلیسی در یونان می شود. در خصوص ترم های آخر تجربه پژوهشی مستمر و مهم است. برنامه‌های تحقیقاتی بین‌المللی که فقط توسط دپارتمان انجام می‌شوند، سالانه بیش از %30 درصد از کل برنامه‌های دانشگاه کشاورزی آتن را در بخش‌های پیشرفته بر اساس آخرین ارزیابی دپارتمان تشکیل می‌دهند. لذا این پروسه به پیشرفت دانشجویان بین المللی بسیار کمک خواهد کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای دانشجویی یونان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *