مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی تحصیل معتبری را رقم خواهد زد زیرا کشور کره جنوبی با دانشگاه های معروف در رتبه بندی جهانی می درخشد. در کره جنوبی می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته مهندسی کشاورزی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. برای تحصیل در کره جنوبی باید ابتدا دانشگاه هایی که رشته مهندسی کشاورزی را ارائه می دهند را بررسی نمایید و الزامات و مدراک را به دقت مطالعه کنید. تحصیل در این کشور تجارب خوبی را برای شما ایجاد می کند و همچنین می توانید با فرهنگ آسیایی این کشور آشنا شوید. برای مهاجرت به کشور کره جنوبی با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا در زمینه مهاجرت به این کشور اطلاعات مناسبی را به دست آورید.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

توسعه در اقتصاد و جامعه کره منجر به کاهش شدید نیروی کار شده است و فشار بر بازار کالاهای کشاورزی داخلی نیاز به تجدید ساختار کشاورزی را می طلبد. به کارگیری پیشرفته ماشین آلات در وظایف مربوط به محصولات زیستی مورد نیاز است. این دپارتمان تئوری های دانشگاهی و کاربرد آنها را در رابطه با کالاها و فرآیندهای زیستی آموزش و مطالعه می کند تا تولید کشاورزی مناسب برای محیط زیست و توسعه فناوری اتوماسیون مربوط به تولید، پردازش و مصرف انرژی در کشاورزی را تسهیل کند. با انجام این کار، این بخش رهبرانی را در این زمینه پرورش می دهد. به منظور پاسخگویی به تحولات جهانی در زمینه علم، فناوری های پیشرفته در زمینه مهندسی سیستم زیستی نیز در این دوره آموزش داده می شود.

دروس اصلی اصلی شامل مبانی سینتیک مطالعه عمیق سینتیک، مکاترونیک، مهندسی برنامه های کامپیوتری، انرژی، سیستم های زیست محیطی و مهندسی فرآیند مواد غذایی است. این دپارتمان همچنین فرصت هایی برای بازدیدهای طولانی مدت از خارج از کشور یا برنامه های تبادل استاد فراهم می کند. دوره های مرتبط با فناوری پیشرفته در زمینه ماشین آلات کشاورزی و ماشین آلات عمومی نیز برای همگامی با روندهای اخیر در آینده باز خواهد بود. مهندسی کشاورزی طیف وسیعی از مطالعات از جمله ساخت و ساز زمین کشاورزی برای حفاظت از توسعه زمین کشاورزی، استفاده از آب کشاورزی برای توسعه آب آبیاری استفاده و مدیریت آب، تأسیسات کشاورزی برای ساخت مزرعه و طراحی و ساخت سازه های کشاورزی، محیط های روستایی و برنامه ریزی برای زندگی را پوشش می دهد. بهبود محیط زیست و حفظ آب هدف این رشته در حل مسائل مهندسی در محیط های روستایی و زیستی است.

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

در کشور کره دانشگاه های متعددی در سال ها شروع به جذب دانشجو کردند. زیرا جمعتی دانشجو و متقاضیان تحصیل روز به روز در این کشور افزایش می یافت. دانشکده کشاورزی، کار و تجارت، یکی از معدود مؤسسات آموزشی مدرن در کره، در سال 1904 تأسیس شد. و بخش کشاورزی آن به یک مؤسسه جداگانه تبدیل شد، یعنی «مدرسه کشاورزی و جنگلداری» در سال 1906، نشان دهنده آغاز CALS کالج کشاورزی و علوم زیستی می باشد. دپارتمان دامپزشکی و علوم دامی در سال 1937 افتتاح شد، سپس گروه مهندسی عمران کشاورزی در سال 1943 و گروه شیمی کشاورزی در سال 1946 افتتاح شدند. زمانی که دانشگاه ملی سئول در سال 1946 تاسیس شد، دانشکده کشاورزی آن شامل گروه های اقتصاد کشاورزی و زیست شناسی کشاورزی بود.

به این گروه ها گروه های زیر اضافه شد:

  • اقتصاد خانه کشاورزی در سال 1959
  • آموزش کشاورزی در سال 1962
  • باغبانی و مهندسی غذا در سال 1967
  • محصولات جنگلی در سال 1970
  • معماری منظر در سال 1973

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

برای حمایت از تحقیقات و آموزش گیاهی، درختکاری دانشگاه ملی سئول در سال 1967 تاسیس شد و وابسته به دانشکده کشاورزی بود. در سال 1992، کالج کشاورزی به “کالج کشاورزی و علوم زیستی” تغییر نام داد که اکنون به نام CALS شناخته می شود. پردیس در سال 2003 از سوون به گوانک نقل مکان کرد. پردیس پیونگ چانگ در سال 2014 تکمیل شد و CALS اکنون در حال تبدیل شدن به یک کالج در سطح جهانی با تخصص در کشاورزی، بیوتکنولوژی و علوم محیطی است.CALS موسسه پیشرو کره است که در آموزش و تحقیقات کشاورزی تخصص دارد. کالج دارای 8 بخش است که 17 برنامه اصلی و بین رشته ای را ارائه می دهد. اینها یک دیدگاه مشترک دارند: توسعه مطالعات نوآورانه در زمینه کشاورزی و علوم زیستی، در حالی که رهبران جهانی در کشاورزی را پرورش می دهند. بدین ترتیب تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی بسیار ارزشمند است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در کشور کره جنوبی در حوزه مهندسی کشاورزی می باشید:

نرخ اشتغال در کشور کره جنوبی در حوزه مهندسی کشاورزی

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

تحصیل کارشناسی در کره جنوبی این دانشگاه ویژگی های بسیار خوب زیادی را در خود دارد از جنبه و فضای بین المللی گرفته تا تدریس به زبان انگلیسی که در هر دانشگاه آسیایی به راحتی دیده نمی شود.CALS آموزش و تحقیق در محل را از طریق ساخت پردیس SNU PyeongChang ترویج می کند. علاوه بر این، کالج از طریق امکانات مختلف دانشگاهی، گروه‌های تحقیقاتی و برنامه‌های حمایتی مانند RICA و CALS Global Challenger که توانایی‌های جهانی دانشجویان را تقویت می‌کنند، پشتیبانی بی‌دریغ از اعضای CALS ارائه می‌کند. علاوه بر این، CALS کاملا متعهد است که مهد آموزش و تحقیقات کشاورزی جهانی باشد و در مبادلات بین المللی با 43 دانشگاه و موسسه مشهور خارجی از جمله دانشگاه توکیو در ژاپن و دانشگاه کورنل در ایالات متحده شرکت کند.

در جدول زیر شاهد میزان شهریه ها برای تحصیل در کره در مقاطع مختلف هستید:

مقطع تحصیلیهزینه به وون
کارشناسی ₩65,000 – ₩190,000
ارشد₩75,000 –₩125,000
دکترا₩95,000 –₩165,000

فرصت های شغلی رشته مهندسی کشاورزی در کره جنوبی

حوزه های مورد مطالعه رشته مهندسی کشاورزی عمدتاً به2 شاخه مطالعاتی تقسیم می شوند: شاخه منابع آب کشاورزی و احیای اراضی و شاخه تأسیسات و سازه کشاورزی. شاخه اول شامل آبیاری و زهکشی و غیره است و شاخه دیگر شامل تاسیسات تولید مزرعه، مصالح ساختمانی خاک، مهندسی ساختمان، کاربردهای کامپیوتری در مهندسی کشاورزی و … می باشد. شرکت زیرساخت‌های کشاورزی و روستایی کره، شرکت منابع آب کره، شرکت‌های ساختمانی، موسسات آموزشی، مقامات دولتی، شرکت‌های دولتی، شرکت برنامه‌ریزی و مهندسی، دانشکده یا موسسات تحصیلات تکمیلی در زمینه مهندسی کشاورزی فارغ التحصیلان این رشته را جذب می کنند. کره جنوبی مانند بسیاری از کشورهای آسیایی کشوری در حال توسعه است و آموزش را جدی می گیرد. جدا از یک مقصد سفر زیبا، ما فکر می کنیم کره جنوبی می تواند مقصد شما برای ادامه تحصیلات عالی باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *