مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی یکی از شاخه های مهندسی بوده که در این کشور توسط 2 دانشگاه برتر آن تدریس شده است. دانشجویان می توانند برای پذیرش تحصیلی اقدام کنند. این کشور یک کشور محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی می باشد. همسایگان این کشور از غرب جمهوری چک و اتریش، از شمال با لهستان، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان می باشند. چشم انداز این کشور در درجه اول به دلیل طبیعت کوهستانی آن شناخته می شود. زیرا، کوه های کارپات در بیشتر نیمه شمالی کشور گسترش یافته است. اقتصاد این کشور بسیار پیشرفته بوده و با درآمد بالا است. به طوری که، یکی از سریع ترین نرخ رشد در اتحادیه اروپا و OECD محسوب می شود.

پایتخت آن براتیسلاوا است که بزرگترین شهر آن نیز می باشد. زبان رسمی این کشور اسلواکی است. این کشور، عضو ملت اروپا، ناتو، سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی است. این یکی از 3 ایالت کمونیستی سابق است که اکنون بخشی از اتحادیه اروپا هستند. این کشور یکی از سریع ترین نرخ های رشد را در اتحادیه اروپا دارد و از نظر اقتصادی دارای درآمد بالا و اقتصادی پیشرفته است. از نظر آب و هوا، دمای این کشور نسبتا در طول سال به دلیل تغییر در ارتفاع، تغییر می کند. این کشور عضو ملت اروپا، ناتو، سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی می باشد. متخصصان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مربوط به رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی را بررسی کرده و در این مقاله به رشته تحریر در آورده اند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

این کشور، 10 سال آموزش اجباری را ارائه می دهد. دانش آموزان در 6 سالگی وارد تحصیلات ابتدایی می شوند، تحصیلات ابتدایی دوم از 10 تا 15 سالگی انجام می شود و مدارس دبیرستان برای کسانی که 16 سال به بالا هستند تا رسیدن به سن دانشگاه است. اکثر دانشگاه های این کشور متعلق به دولت هستند و اداره می شوند. این نوع آموزش خصوصی در کشور نادر است. این ها مدارس آموزش عالی با بودجه خصوصی هستند که به صورت خصوصی اداره می شوند اما توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده اند.

تحصیل در این کشور فرصت های فرهنگی را ارائه می دهد که ممکن است در کشورهای دیگر دیده نشود. تحصیلات عالی در این کشور هنوز پس از چند دهه حکومت کمونیستی در حال ظهور است. مطالعه ای در یک جامعه، اقتصاد و یک سیستم آموزشی است که همچنان در حال ظهور است.

رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی در دانشگاه های زیر تدریس می شود:

  • دانشگاه کشاورزی اسلواکی
  • دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی

مشاغل مهندسی کشاورزی در اسلواکی

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در اسلواکی، در حال طراحی سیستم های کارآمدتر برای صنعت کشاورزی هستند. این رشته، شامل انواع مسئولیت ها و تخصص ها است. مهندسان کشاورزی ممکن است برنامه هایی را برای ماشین آلات جدید و کارآمد کشاورزی، شامل تجهیزات دستی و تجهیزات هدایت شده توسط هوش مصنوعی، تدوین کنند. آن ها ممکن است سازه هایی را که در مزارع مورد استفاده قرار می گیرد یا محصولات کشاورزی یا دامداری را مورد استفاده قرار می دهند، توسعه دهند و برنامه هایی را برای افزایش راحتی یا تولید در سازه ها طراحی کنند.

برخی از مهندسین کشاورزی قبل از شروع تولید درگیر برنامه ریزی برای مزارع هستند. این مهندسان طرح هایی را برای زمین های کشاورزی ایجاد می کنند که در نظر می گیرند چه نوع محصولاتی باید در کدام مناطق بسته به نوع خاک و کیفیت کاشته شوند، چه مناطقی در طول یک روز کمتر یا بیشتر نور خورشید دریافت خواهند کرد و چگونه زمین را برای ایجاد الگوهای زهکشی تغییر می دهند. که به تولید محصولات کمک خواهد کرد. این مهندسان کشاورزی زمان زیادی را صرف بررسی و آزمایش زمین می کنند تا برنامه های خود را تشکیل دهند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای مهندسان کشاورزی را بررسی کرده است:

حقوق ماهیانه مهندسان کشاورزی در اسلواکی به یورو

جدول زیر حقوق ماهیانه برخی از مشاغل در شاخه مهندسی کشاورزی را نشان می دهد:

شغلحقوق ماهیان به یورو
تکنسین کشاورزی و علوم غذایی1380€
دانشمند کشاورزی و غذا3050€
مشاور کشاورزی3020€
مهندس کشاورزی1960€

هزینه تحصیل در اسلواکی

هزینه تحصیل در اسلواکی بسته به ملیت شما متفاوت است. اگر اهل اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس هستید، مبلغ آن از 580€ تا 12200€ (یورو) در سال متغیر است. مدارک تحصیلات تکمیلی در زمینه هایی مانند پزشکی و مهندسی به بالاترین سطح این محدوده می رسد. دانشجویان بین المللی که از یکی از این کشورها نیستند می توانند انتظار داشته باشند که بین 1000€ و 5000€ (یورو) در سال برای یک مقطع کارشناسی پرداخت کنند. دانشجویان بین المللی برای تحصیلات تکمیلی نیز می تواند تا 12200€ (یورو) در سال هزینه داشته باشد.

هزینه ها مستقیما به مدرسه شما پرداخت می شود. به طور معمول پس از پذیرفته شدن، مدرسه ودیعه می خواهد. بودجه دانشجویی برای برخی از دوره ها در دسترس است. اکثر دانش آموزان مستقیما از مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند وام می گیرند. قبل از درخواست، ببینید چه چیزی ارائه می شود.

ویزای دانشجویی اسلواکی

ویزای بلند مدت D ویزای تحصیلی اسلواکی، اقامت یا ویزای تجاری است. دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در این کشور هستند باید برای این ویزا درخواست دهند. این ویزا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا به مدت 90 روز در مدت 6 ماه در این کشور بمانند. اگر مدت اقامت بیش از 90 روز است، برای اجازه اقامت اقدام کنید. دانشجویان بین المللی باید فرم درخواست ویزا را پر کرده و شخصا آن را به نزدیکترین سفارتخانه این کشور تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز همراه با درخواست ویزا عبارتند از:

  • یک سند مسافرتی معتبر گذرنامه و عکس در اندازه گذرنامه
  • نامه پذیرش از موسسه
  • شواهدی از وجوه کافی، می تواند صورت های بانکی باشد.
  • بلیط رو به جلو یا برگشت
  • اثبات اقامت
  • بیمه ی درمانی
  • پرداخت هزینه ویزا

هزینه ویزای دانشجویی در نمودار زیر نشان داده شده است:

هزینه ویزای دانشجویی در اسلواکی

برای آگاهی از اعزام دانشجو و اخذ ویزای دانشجویی می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *