مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

رشته مهندسی کشاورزی در اتریش تنها در یک دانشگاه این کشور تدریس می شود، پس دانشجویان علاقه مند به این رشته تنها یک گزینه برای انتخاب دارند. این کشور، دارای جذابیت منحصر به فردی است که هر بیننده ای را از زیبایی آن شگفت زده می کند. به عنوان یک دانشجو در این کشور، شما فقط از زیبایی های متعدد این کشور لذت نخواهید برد. یکی از مزایای بی شمار تحصیل و زندگی در این کشور، داشتن یکی از امن ترین کشورهای جهان و برخورداری از کیفیت بالای زندگی است.

اگر یکبار در رویدادهای مختلف اجتماعی که در هر یک از شهرهای بزرگ آن برگزار می شود شرکت کنید، می توانید فرهنگ و تاریخ باور نکردنی این کشور را کشف کنید. از نمایشگاه های هنری گرفته تا کنسرت ها، اجراهای تئاتر و توپ های معروف تقریبا می توانید همه چیز را بیابید. این کشور همچنین مقصد مناسبی برای متعصبان ورزش در فضای باز است. کوه های آلپ این کشور مکانی مناسب برای اسکی، پیاده روی و کوهنوردی است. در ادامه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که درباره رشته مهندسی کشاورزی اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده است، همراه باشید.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

بخش کشاورزی دچار بحران شده است. روند تولید پایدار و زیست محیطی و افزایش علاقه جامعه به منشاء محصولات غذایی باعث ایجاد تغییرات گسترده در بخش کشاورزی می شود. فناوری ربات هوشمند، تلفن های هوشمند و کنترل ماهواره ما را قادر می سازد تا از منابع خود برای تولید محصولات کشاورزی به نحو احسن استفاده کنیم. بازاریابی کارآمد محصول، بهینه سازی عملکرد، سلامت حیوانات، کیفیت غذا و پایداری تمرکز این برنامه مطالعه ای است. بنابراین، فارغ التحصیلان دانش فنی و اقتصادی را ترکیب می کنند که آنها را واجد شرایط می کند تا شرکت های کشاورزی و همچنین در بخش های غذایی و فناوری کشاورزی را بهتر در رقابت بین المللی قادر سازند.

اگر این کشور را برای تحصیل انتخاب کنید، این فرصت را خواهید داشت که در وین تحصیل کنید و زندگی کنید، که 10 سال متوالی به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی رتبه بندی شده است. همه چیز از حمل و نقل تا محل اقامت، از خدمات دانشجویی گرفته تا پشتیبانی اداری، از حقوق تا چشم انداز شغل عالی است. دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی، وین برای کسانی که قصد تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اتریش را دارند پیشنهاد می شود. این دانشگاه، یکی از 26 دانشگاهی است که در U-Multirank برای این کشور گنجانده شده است. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی بزرگ است که با 11425 دانشجو در وین واقع شده است. این دانشگاه در 1872 تاسیس شد. با توجه به گستردگی موضوعات و برنامه های درسی ارائه شده، این دانشگاه یک موسسه گسترده است.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در اتریش

مشاغل مهندسی کشاورزی در اتریش

رشته مهندسی کشاورزی در اتریش معمولا به عنوان علم و هنر پرورش محصولات زراعی و استفاده از دام برای اهداف مختلف کشاورزی نامیده می شود. یک مهندس کشاورزی حرفه ای است که از اصول کشاورزی و مهندسی استفاده می کند و راه حل هایی را در بخش کشاورزی ارائه می دهد. یک مهندس کشاورزی به عنوان مهندس بیولوژیک نیز شناخته می شود. او در یافتن راه حل برای مشکلات مختلف کشاورزی و همچنین برآوردن تقاضای کشاورزی مردم نقش اساسی دارد. مهندسان کشاورزی تکنیک ها و تجهیزات جدید کشاورزی را طراحی و توسعه می دهند که به کارآمدتر شدن کشاورزی از نظر پایداری، ایمنی و سازگار با محیط زیست کمک می کند.

آنها بهره وری کشاورزی را با کمک فناوری های جدید و پیشرفته افزایش می دهند. زیرساخت های کشاورزی مانند سدها، مخازن آب، انبارها و سایر سازه ها نیز توسط آن ها طراحی و ساخته شده است. به طور خلاصه، مهندسان کشاورزی برای بهبود کارآیی و پایداری شیوه های کشاورزی با کمک فناوری های پیشرفته تلاش می کنند. مهندسی کشاورزی یک رشته مهندسی است که اصول مهندسی مکانیک، عمران، برق و شیمی را با اصول کشاورزی ترکیب می کند. مهندسان کشاورزی مهندسان بیولوژیکی هستند که در تولید و فرآوری کشاورزی مشارکت دارند. مهندسی کشاورزی مطالعه طراحی تجهیزات و توسعه روش های مختلف سازگار با محیط زیست برای بهبود بهره وری محصولات با استفاده از فناوری های پیشرفته است.

حقوق ماهیانه کار در کشور اتریش برای مهندس کشاورزی در نمودار زیر داشته باشم:

حقوق ماهیانه مهندسان کشاورزی در اتریش

هزینه تحصیل و زندگی در اتریش

برای تحصیل در اتریش، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA علاوه بر 20€ (یورو) به طور متوسط 726.72€ (یورو) در هر ترم بپردازند. بسیاری از دانشگاه های دولتی برای دانشجویانی از کشورهای در حال توسعه استثنا قائل می شوند و هیچ شهریه ای از آن ها دریافت نمی شود. دانشگاه های خصوصی گران تر هستند. در حالی که هزینه تحصیل از یک برنامه تحصیلی به برنامه دیگر متفاوت است.

جدول زیر هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی را نشان می دهد:

پارامترهزینه به یورو
هزینه سالانهبین 3000€ الی 23000€
هزینه برنامه های تخصصی35000€

با توجه به کیفیت بالای زندگی در این کشور، می توان گفت که هزینه های زندگی بسیار مقرون به صرفه است. توجه داشته باشید قیمت ها از شهری به شهر دیگر متفاوت است. برای مثال، در شهرهای وین و سالزبورگ، دانشجو باید ماهانه 900€ تا 1300€ (یورو) بودجه تهیه کند تا تمام هزینه های خود را پوشش دهند. در سایر شهرهای دانشجویی مانند، لینز یا گراتس، هزینه های زندگی بین 900€ تا 1000€ (یورو) در ماه است.

هزینه ها عبارتند از:

هزینه های تحصیل مهندسی کشاورزی در اتریش

ویزای دانشجویی اتریش

اگر از کشورهای غیر اتحادیه اروپا یا EEA یا سوئیس برای تحصیل بیش از 6 ماه در این کشور برنامه ریزی کرده اید، باید برای ویزای دانشجویی اتریش و اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنید. ویزای دانشجویی، معروف به Visa Ds، به شما این امکان را می دهد که تا 6 ماه در دانشگاه یا کالج این کشور تحصیل کنید. با این حال، اجازه اقامت دانشجویی به شما امکان می دهد زمان خود را در خارج از کشور افزایش دهید. شما باید حداقل 6 ماه قبل از قصد ورود به این مدارک اقدام کنید.

اگر شهروند اتحادیه اروپا، EAA یا سوئیس هستید، نیازی به ویزای دانشجویی یا مجوز اقامت ندارید. اگر قصد اقامت بیش از 3 ماه را دارید، هنوز باید توسط مقامات این کشور ثبت نام کنید، اما این سریع و آسان است. تا زمانی که بیمه درمانی مناسب، مدرک اقامت و ذخایر مالی قوی دارید، خوب پیش می روید.

مراحل پذیرش:

  • پیشنهاد دانشگاه خود را بپذیرید.
  • قرار ملاقات اجازه اقامت دانشجویی را برنامه ریزی کنید.
  • منتظر تصمیم در مورد اجازه اقامت خود باشید.
  • رزرو نوبت ویزا
  • در قرار ملاقات خود شرکت کنید.
  • دریافت تصمیم
  • ثبت نام در مقامات شهرداری

چنانچه قصد اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور دارید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *