مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته مهندسی کامپیوتر در کلمبیا

رشته مهندسی کامپیوتر در کلمبیا

رشته مهندسی کامپیوتر در کلمبیا در دانشگاه های برجسته این کشور ارائه می شود. علاقه مندان می توانند در مقاطع مختلف تحصیل کنند. کلمبیا یکی از کشورهای در حال توسعه در آمریکای لاتین است و می تواند فرصت های متنوعی را برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ایجاد کند. امروز اکثر مشاغل در دنیا نیاز به تکنولوژی و استفاده از مهندسین کامپیوتر دارند. رشته مهندسی کامپیوتر در سراسر جهان از جمله کلمبیا نیز مورد توجه قرار گرفته و می توانید به عنوان گزینه ای ارزان جهت تحصیل در آمریکای لاتین باشد.

هزینه هر ترم تحصیل این رشته در دانشگاه های دولتی کلمبیا تقریبا 1000$ (دلار) است. برای بررسی بیشتر کشور مورد نظر خود می توانید مطالب سایت را مطالعه کنید و یا مشاوره با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در پیش بگیرید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در کلمبیا

برنامه مهندسی کامپیوتر جایی است که مطالعه رابط های سخت افزاری و نرم افزاری با هم انجام می شود. با تحصیل این رشته می توانید علایق خود را در مقطع مهندسی برق و علوم کامپیوتر توسعه دهید و نحوه طراحی، ایجاد و آزمایش نرم افزار، سخت افزار و طراحی سیستم برای برنامه های کاربردی در تجارت، صنعت و غیره را بیاموزید. برنامه مهندسی کامپیوتر جنبه های کلیدی مهندسی برق و علوم کامپیوتر را ترکیب می کند. به دنبال مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد علوم دانشجویان اصول مدارها، سیستم ها و نرم افزارهای مرتبط با طراحی سیستم های قابل برنامه ریزی را که برای محاسبات عمومی، ارتباطات، کنترل یا پردازش سیگنال استفاده می شود، می آموزند. دانشجویان مهندسی کامپیوتر به دلیل مهارت های گسترده ای که در سخت افزار و نرم افزار دارند، پس از فارغ التحصیلی تقاضای زیادی برای اشتغال دارند.

دانشجویان مهندسی کامپیوتر همچنین می توانند برنامه های تحصیلات تکمیلی خود را در علوم کامپیوتر یا مهندسی برق دنبال کنند. دانشگاه های زیادی در کلمبیا دوره های رشته کامپیوتر را ارائه میکنند اما بسیاری از آنها فاقد اعتبار جانی هستند. لذا در انتخاب دانشگاه خود دقت کنید. دانشگاه لس آندوس Universidad de Los Andes سرآمد ارائه رشته های مهندسی کامپیوتر در کلمبیا است اما هزینه تحصیل آن گران است. در جدول زیر دانشگاه های معتبر ارائه کننده رشته مهندسی کامپیوتر در کلمبیا معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لس آندوس
2دانشگاه ملی کلمبیا
3دانشگاه خاویریانا
4دانشگاه لیبره
5دانشگاه انتیگوا
6دانشگاه دل نورث
7دانشگاه UIS

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و برق دانشگاه لس آندوس کلمبیا

برنامه کارشناسی ارشد در مهندسی کامپیوتر و برق ارائه شده توسط گروه مهندسی برق و الکترونیک Universidad de Los Andes به دنبال آموزش متخصصان سطح بالا است، که می توانند به عنوان رهبر در فعالیت های حرفه ای، در بخش دولتی یا خصوصی یا به عنوان مشاوره عمل کنند. به عنوان مشاور کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک و کامپیوتر می توانید در زمینه الکترونیک و میکروالکترونیک، کنترل، روباتیک و اتوماسیون، مخابرات و زمینه های مکمل مانند پردازش سیگنال، سیستم های هوشمند و مهندسی پزشکی فعالیت کنید. آموزش جامع فارغ التحصیل کارشناسی ارشد به دانشجو این امکان را می دهد تا به صورت ساختارمند به مطالعه مشکلات چند رشته ای بپردازد، راه حل های خلاقانه و خلاقانه ارائه دهد، فرآیندهای بهبود شیوه های مهندسی و تحول تکنولوژیکی، تجاری و بخش را پیش ببرد.

آموزش ها همچنین او را قادر می سازد تا به عنوان استاد و محقق دانشگاه فرایندهای دانشگاهی را رهبری کند یا تحصیلات خود را در سطح دکترا ادامه دهد.

زمینه های مورد تاکید در این برنامه:

  • سیستم های الکترونیکی و میکروالکترونیک
  • کنترل
  • روباتیک و اتوماسیون
  • ارتباطات از راه دور و
  • مناطق مکمل و عرضی مانند پردازش سیگنال و مهندسی پزشکی

فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد در این برنامه آموزش می بیند که به توسعه جامعه و بخش های فعالیت اقتصادی مرتبط با حوزه تخصص خود کمک کند.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و برق دانشگاه لس آندوس کلمبیا

شرایط پذیرش در دانشگاه لس آندوس کلمبیا

به عنوان شرط پذیرش در یکی از برنامه های تحصیل کارشناسی ارشد در کلمبیا، متقاضی باید ترجیحاً مهندس برق، الکترونیک یا فیزیک فارغ التحصیل از یک دانشگاه معتبر داخلی یا خارجی باشد. متخصصان شاخه های مرتبط با این مهندسی نیز می توانند شرکت کنند. در این صورت، گروه ممکن است از دانشجوی پذیرفته شده بخواهد که دوره های اصلاحی را بگذراند. متقاضی باید دارای سطح علمی برجسته یا عملکرد حرفه ای باشد، که توسط مدارک، دیپلم و توصیه های اساتید دانشگاه یا سران حرفه ای مشخص می شود. میانگین معدل کارشناسی حداقل 3.75 از 5 به عنوان کاندیدای دانشجوی کارشناسی ارشد قابل قبول تلقی می شود، دانشجو با میانگین معدل زیر 3.5 واجد شرایط پذیرش در این دانشگاه نخواهد بود. همه متقاضیان باید یک دوره کارشناسی را تکمیل یا در حال تکمیل باشند.

درآمد مهندسین کامپیوتر در کلمبیا

میزان حقوق کار در کلمبیا برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 7.5 میلیون COP (پزو کلمبیا) در ماه است. این حقوق سالانه بالغ بر 90 میلیون COP (پزو کلمبیا) می باشد. همچنین کم ترین میزان حقوق مهندسین کامپیوتر در کلمبیا به صورت متوسط به میزان 3.8 میلیون COP (پزو کلمبیا) و بیشترین آن به میزان 11.6 میلیون COP (پزو کلمبیا) در ماه اعلام شده است.

میزان حقوق مهندسین کامپیوتر نسبت به میزان تجربه کاری در کلمبیا در زیر آمده است:

میزان حقوق مهندسین کامپیوتر در کلمبیا

تحصیل رشته مهندسی سیستم کامپیوتر در دانشگاه ملی کلمبیا

هدف مهندسی سیستم های کامپیوتری مدل سازی و پیاده سازی سیستم های پیچیده است. همچنین مهندسی سیستم ها رشته های دیگر شامل استفاده از علوم ریاضی و علوم کامپیوتر برای توسعه سیستم ها را ادغام می کند. مهم ترین جنبه های مرتبط با علوم کامپیوتر عبارتند از:

  • نظریه های اطلاعات و ارتباطات
  • نظریه پیچیدگی محاسباتی
  • نظریه زبان های برنامه نویسی، برنامه نویسی کامپیوتر
  • نظریه های سیستم

برنامه مهندسی سیستم های کامپیوتری دانشگاه ملی کلمبیا دارای یک برنامه درسی اعتباری فعلی و انعطاف پذیر است که آموزش جامع و خودمختاری را تقویت می کند، همچنین دارای حس واضح تعلق و نتایج عالی در زمینه های مختلف دانشجویان و فارغ التحصیلان است. علاوه بر تعهد استادان برنامه در تدریس، فرایندهای تحقیق و توسعه شواهدی از کیفیت برنامه مهندسی سیستم ها و استحکام نهادی دانشگاه ملی کلمبیا است. این برنامه تأکید حرفه ای در زمینه های سیستم های رایانه ای، سیستم ها و سازمان های اطلاعاتی، زیرساخت سیستم ها، روش ها و فناوری های نرم افزاری، سخت افزار و معماری رایانه، تحقیقات عملیاتی و فناوری های کاربردی دارد.

اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کلمبیا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قابل ملاحظه است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *