مهاجرت تحصیلی استونی

رشته مهندسی کامپیوتر در استونی

رشته مهندسی کامپیوتر در استونی

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در استونی به دانشجویان کمک می کند تا بعد از فارغ التحصیلی بلافاصله وارد بازار کار شده. به طور رسمی جمهوری استونی کشوری در شمال اروپا است که از شمال با خلیج فنلاند، از غرب با دریای بالتیک، از جنوب با لتونی و از شرق با دریاچه پیپوس و روسیه هم مرز است. این کشور یک “جامعه الکترونیکی” است. به این معنی که مردم این کشور با کارت شناسایی الکترونیکی، دولت الکترونیکی، مراقبت های بهداشتی، پارکینگ و حتی آموزش الکترونیکی فعالیت می کنند.

به طور کلی، این کشور دارای 20 موسسه آموزشی است که مدارک تحصیلی عالی را ارائه می دهند. مدارک تحصیلی این کشور در سطح بین المللی پذیرفته شده است و با بیش از 100 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی، مطمئنا بهترین برنامه تحصیلی را برای خود خواهید یافت. برای دریافت مشاوره درباره تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در استونی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در استونی

دانشگاه های این کشور بیش از پیش در بین دانشجویان بین المللی محبوبیت پیدا می کنند. دانشگاه ها در اینجا برنامه هایی را به زبان انگلیسی برای همه مقاطع تحصیلی و آموزش عالی کیفی ارائه می دهند که در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین، این کشور به دلیل بورسیه های مختلف و بودجه، پروژه های تحقیقاتی سطح بالا، زندگی فعال دانشجویی، امکانات کاری و کیفیت خوب زندگی برای دانشجویان جذاب است. در اینجا می توانید برنامه هایی در زمینه های زیر بیابید:

دانشگاه صنعتی تالین تنها دانشگاه این کشور است که رشته مهندسی کامپیوتر در استومی را ارائه می دهد. دانشگاه صنعتی تالین که در سال 1918 تأسیس شد، تنها دانشگاه فنی در این کشور است. این دانشگاه، واقع در پایتخت یعنی شهر تالین، دانشگاهی برای مهندسی، تجارت، مدیریت دولتی و امور دریایی است. دانشکده هایی در Tartu و Kohtla-Järve دارد. علیرغم نام های مشابه، دانشگاه تالین و دانشگاه صنعتی تالین موسسات جداگانه ای هستند.

در اوایل قرن بیستم، این کشور نیاز مبرم به متخصصان مهندسی آموزش دیده محلی را تشخیص داد. تا آن زمان، جوانان این کشور تحصیلات تخصصی خود را در سن پترزبورگ، آلمان یا ریگا گذرانده بودند. باید فرصت هایی را برای افراد دارای مهندسی برای تحصیل در این کشور که مناسب شرایط و نیازهای محلی بود جستجو کرد. این کشور در حال تثبیت خود به عنوان یک کشور مستقل بود.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در استونی

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در استونی

رشته مهندسی کامپیوتر در استونی به ادغام علم کامپیوتر با مهندسی الکترونیک اشاره دارد. با ترکیب این رشته ها، مهندسان کامپیوتر بسیاری از برنامه های نرم افزاری و دستگاه های تکنولوژیکی را که هر روز در محل کار، مدرسه و زندگی شخصی خود استفاده می کنیم طراحی و توسعه می دهند.

برای کسانی که در مورد حرفه ای در مهندسی کامپیوتر کنجکاو هستند، چندین موضوع باید در نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • الزامات آموزشی
  • مهارت های اصلی و حقوق مورد انتظار مرتبط با مدرک مهندسی کامپیوتر

هدف مهندسی کامپیوتر گسترش قابلیت ها و کاربردهای کامپیوتر است. به عنوان مثال، مهندسان کامپیوتر ممکن است به دنبال دستگاه هایی باشند که اطلاعات را سریع تر از تکرارهای قبلی پردازش می کنند. آن ها ممکن است سعی کنند کامپیوترها را کوچکتر و قابل حمل تر کنند، و ممکن است عملکردهای جدیدی را برای فناوری این کشور ایجاد کنند یا برای افزایش دسترسی کار کنند. حقوق ماهیانه کار در استونی برای مهندسان کامپیوتر در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در استونی برای مهندسان کامپیوتروظایف اساسی مهندسان کامپیوتر در نمودار زیر آمده است:

وظایف اساسی مهندسان کامپیوتر در استونی مهندسی کامپیوتر مستلزم توسعه نرم افزار است. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • سیستم های عامل
  • سیستم های پیام رسانی فوری و ایمیل
  • مرورگرهای وب
  • انواع برنامه ها، از پایگاه داده ها تا صفحات گسترده تا بازی های ویدئویی
  • اجزای امنیتی مانند فایروال و نرم افزار آنتی ویروس
  • ابزارهایی مانند پشتیبان گیری از فایل

هزینه تحصیل در استونی

هزینه تحصیل در استونی بسته به سطح تحصیلات و برنامه تحصیلی متفاوت است. به استثنای برخی از مقاطع تحصیلی، هزینه تحصیل برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد از 1660€ تا 7500€ (یورو) در سال متغیر است.

برخی از تخصص های گران قیمت با هزینه های بالاتر عبارتند از:

  • پزشکی
  • حقوق
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی

همان طور که می دانید، برخی از موسسات آموزش عالی ممکن است شهریه دانشجویان را از اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا متمایز کنند. علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها برنامه های مختلف کارشناسی ارشد و کارشناسی را بدون هیچ گونه شهریه ارائه می دهند. از آنجا که هزینه های تحصیل متفاوت است و از موسسه ای به موسسه دیگر تغییر می کند. توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر مستقیما با دانشگاه ها تماس بگیرید.

ویزای تحصیلی استونی

این کشور یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن شرکت می کند. این بدان معناست که هیچ کنترل مرزی با هیچ کشور دیگری در این منطقه وجود ندارد. شهروندان اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس می توانند آزادانه به این کشور نقل مکان کنند و تا زمانی که مایل هستند پس از ثبت نام اقامت داشته باشند. اگر خارج از حوزه اتحادیه اروپا هستید، به عنوان یک شهروند کشور سوم طبقه بندی می شوید و به ویزا نیاز دارید. لطفا توجه داشته باشید که شهروندان بریتانیایی اکنون به عنوان اتباع کشورهای ثالث طبقه بندی می شوند. ویزای شنگن تقریبا شرایط مشابهی دارد. بنابراین، دریافت ویزای این کشور بسیار سخت تر از ویزای آلمان یا فرانسه نیست.

برای دریافت ویزای تحصیلی استونی به موارد زیر نیاز دارید:

مدارکتوضیحات
فرم درخواست ویزاتکمیل شده. به صورت آنلاین می توانید تکمیل کنید.
گذرنامه و کپی ویزای قبلی
عکس2 قطعه
بیمه درمانیبه ارزش 35500$ (دلار)
نامه اهداف سفرتوضیح دهد که چرا می خواهید به این کشور وارد شوید.
تایید پرواز
تایید محل اقامتدر این کشور. دانشگاه می تواند پس از پذیرش در این مورد به شما کمک کند.
شناسنامه
اثبات تکمن مالی
اثبات ثبت نام

شما باید شخصا در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری این کشور خود درخواست دهید. هزینه درخواست 120$ (دلار) است. می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از کادر مجرب این مجموعه درباره مهاجرت به استونی و کشورهای دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *