مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

رشته مهندسی شیمی در نیوزلند این کشور دارای دانشگاه هایی است که در سطح جهانی دارای رتبه بوده و از کیفیت آموزشی بالا برخوردار می باشند. این کشور دارای طیف گسترده ای از گزینه های تحصیلات عالی است. ارائه دهندگان آموزش در هر یک از مراکز اصلی و بسیاری از پردیس های اقماری در مناطق کوچکتر وجود دارد. بخش سوم این کشور موسسات آموزشی خصوصی (PTEs)، موسسات فناوری و پلی تکنیک (ITPs)، وانانگا، دانشگاه ها و آموزش محل کار را پوشش می دهد. این ها طیف وسیعی از گزینه های آموزشی را، اغلب به روش های انعطاف پذیر مانند آموزش از راه دور، برای رفع نیازهای یادگیرندگان بزرگسال ارائه می دهند. اداره صلاحیت های نیوزلند (NZQA) همه مدارک تحصیلی این موسسات را به غیر از دانشگاه ها تایید می کند.

طبق آمار منتشر شده توسط اداره آمار در سال 2015، تقریبا 15% از بزرگسالان در زمان آخرین سرشماری در نوعی مطالعه شرکت می کردند. دارندگان ویزای اقامت این کشور به عنوان دانشجویان داخلی در این کشور طبقه بندی می شوند. آن ها فقط برای تحصیلات عالی هزینه های محلی می پردازند. شهروندان این کشور در هنگام شروع تحصیل واجد شرایط درخواست وام دانشجویی، کمک هزینه دانشجویی و سیاست رایگان هزینه هستند. با این حال، ساکنان این کشور باید حداقل 3 سال در این کشور زندگی کنند تا اینکه واجد شرایط درخواست برای این موارد باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته مهندسی شیمی در نیوزلند پرداخته اند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

این کشور در چند سال اخیر گام های بلندی در زمینه آموزش بین المللی برداشته است. از آموزش با کیفیت بالا گرفته تا سبک زندگی بی نظیر، این مکان فوق العاده ای برای زندگی و یادگیری است. این دانشگاه دارای یک سیستم آموزشی متنوع با 8 دانشگاه، 16 موسسه فناوری و پلی تکنیک و تعدادی مؤسسه خصوصی است که همگی برای آموزش در سطح جهانی شناخته شده اند. تجربه تحصیل در این کشور در خارج از کشور با برنامه های عالی برای دانشجویان تقریبا از هر رشته ای بی نظیر است. سیستم آموزشی با سیستم های تضمین کیفیت قوی کنترل می شود که به شما انعطاف پذیری می دهد تا موسسه مورد نظر خود را در شهر یا شهر مورد نظر خود انتخاب کنید و از آموزش با کیفیت مطمئن باشید.

دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در نیوزلند عبارتند از:

  • دانشگاه وایکاتو
  • دانشگاه ماسی
  • دانشگاه اوکلند

نمودار زیر رتبه آن ها را در سطح جهانی نشان می دهد:

رتبه جهانی دانشگاه های مهندسی شیمی در نیوزلند

هزینه تحصیل در نیوزلند

تحصیل در خارج از کشور می تواند یک امر پرهزینه باشد. با این حال، یک برنامه بودجه کارآمد می تواند به شما در مدیریت موثرتر هزینه های زندگی کمک کند. قبل از عزیمت از کشور خود، هنگام محاسبه هزینه تحصیل در نیوزلند، اطمینان حاصل کنید که هزینه هایی مانند اقامت، غذا، پوشش بهداشتی و سفر همراه با شهریه خود را در نظر بگیرید.

جدول زیر هزینه تحصیل را در مقاطع تحصیلی مختلف نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به دلار نیوزلند
کارشناسیبین 20500NZD تا 25000NZD
کارشناسی ارشدبین 19000NZD تا 29000NZD
دکترابین 6500NZD تا 9000NZD

هزینه شما برای شهریه بستگی به نوع مدرک و دانشگاه یا مدرسه ای دارد که انتخاب می کنید. بسیاری از دانشگاه ها و کالج های عالی رتبه در این کشور با ساختار شهریه خود را دارند. برای پوشش هزینه های تحصیل، بین 22000NZD تا 35000NZD (دلار نیوزلند) در سال نیاز دارید. معمولا دوره ‌های علوم انسانی، هنر و آموزش ارزان ‌تر هستند، در حالی که موضوعاتی مانند پزشکی و مهندسی احتمالا گران ‌تر هستند. اگر مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، هزینه های تحصیل معمولا بالاتر است و هزینه ها بسته به برنامه متفاوت است. مانند بسیاری از کشورها، برنامه های MBA اغلب گران ترین هستند. میانگین هزینه برای این برنامه ها بین 31000NZD تا 50000NZD (دلار نیوزلند) است.

کار حین تحصیل در نیوزلند

ویزای تحصیلی نیوزلند معمولا به دانشجویان تمام وقت اجازه می دهد تا حداکثر 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات تابستانی کار کنند. این هم برای دانش آموزان دبیرستان و هم برای دانش آموزان دوره سوم صدق می کند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا پژوهشی می توانند 40 ساعت در هفته در تمام طول سال کار کنند. حداقل دستمزد 18.90NZD (دلار نیوزلند) در ساعت به شما پرداخت می شود. اگرچه، ممکن است بیشتر از این درآمد داشته باشید. همچنین برای تعطیلات سالانه و رسمی و برای استراحت به شما پول پرداخت می شود.

ارائه دهنده آموزش شما ممکن است بتواند به شما در یافتن کار کمک کند. با خدمات پشتیبانی دانشجو صحبت کنید. شما همچنین می توانید از طریق جستجوی شغل دانشجویی، یک سازمان ملی که به دانشجویان کمک می کند تا کار پاره وقت در سراسر این کشور پیدا کنند، کار پیدا کنید. بسیاری از مشاغل پاره وقت نیز در وب سایت های شغلی Trade Me و Seek آگهی می شوند.

مشاغل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

مشاغل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در نیوزلند چندین رشته علمی و ریاضی را به کار می‌ برند. زیرا، روش‌ های جدید و مقرون‌ به‌ صرفه ‌تری را برای استفاده از مواد و انرژی برای آسان تر کردن و ایمن ‌تر کردن زندگی مردم ایجاد می کنند. مهندسان شیمی مسئول ایجاد مواد جدید مانند حلال ها، پلیمرهای ضد باکتری، پوشش ها، آفت کش ها، سوخت و سایر اجزای شیمیایی پیچیده مورد استفاده در تولید، تولید مواد غذایی و غیره هستند.

مهندسان شیمی در چندین صنعت فعالیت می کنند که عبارتند از:

  • الکترونیک
  • داروسازی
  • زیست پزشکی
  • محصولات مصرفی
  • مواد غذایی
  • نفت
  • شیمیایی
  • صنایع زیست محیطی و مواد

آن ها در روزهای کاری خود، روی ایجاد یا بهبود محصولات یا مواد شیمیایی کار خواهند کرد. با این حال، این تقریبا در هر صنعتی قابل استفاده است. در تولید می ‌توانند روان ‌کننده‌ هایی برای ماشین ‌ها بسازند، در مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند پلیمرهایی ایجاد کنند که دارای خواص ضد باکتریایی هستند تا بیمارستان‌ ها را ایمن ‌تر کنند. می‌توانند مواد شیمیایی ایجاد کنند که پلاستیک ‌ها را به ‌طور ایمن تجزیه می ‌کنند یا اگر می‌خواهند در علم محیط ‌زیست کار کنیند. مهندسان شیمی می‌توانند مواد شیمیایی ایجاد کنند که پلاستیک‌ها را به طور ایمن تجزیه می ‌کنند یا ذخیره‌ سازی انرژی کارآمدتری دارند. مهم نیست که به چه صنعتی علاقه دارید، ممکن است مهندسی شیمی در آن دخیل باشد.

برای تبدیل به مهندس شیمی باید پروسه زیر را پشت سر بگذارید:

مراحل تبدیل مهندسی شیمی در نیوزلندحقوق کار در این کشور برای مهندسان شیمی در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترحقوق به دلار نیوزلند
کمترین2080NZD
متوسط4510NZD
بیشترین7170NZD

برای اقامت از طریق کار در نیوزلند می توانید از مشاوره های کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *