مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته معماری در مکزیک

رشته معماری در مکزیک

رشته معماری در مکزیک در شهرها و دانشگاه های مختلف در این کشور ارائه می شود. معماری در مکزیک همانند سایر کشورهای منطقه تحت تاثیر است. علاقه مندان به تحصیل و یا کار در رشته معماری در مکزیک می توانند به این کشور مهاجرت کنند. با کسب مدرک تحصیلی دانشجویان می توانند به دنبال ورود به بازار کار و یافتن کار در رشته معماری باشند. مکزیک نیز همانند سایر کشورهای جهان در حال تجربه معماری مدرن و ترکیب با سبک های جدید و فناوری است. با استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مسیر مهاجرت را برای خود هموار کنید لذا جهت کسب مشاوره و راهنمایی این موسسه در خدمت شماست.

تاریخچه رشته معماری در مکزیک

مکزیک با شهرها و دهکده های خود که بسیاری از آنها شهرهای میراث جهانی یونسکو اعلام شده اند دارای سبک های متنوع معماری است. بیشتر معماری ها ترکیبی جذاب از فرهنگ های استعماری و بومی است. در واقع، معماری مکزیک با شکوه است و دلیل کافی برای سفر به این کشور با شکوه است. در این کشور می توانید کلیساهای جامع باشکوه، اهرام ساخته شده در دوران پیش از اسپانیایی، بناهای تاریخی و ساختارهای مدرن را ببینید. می توانید به راحتی در خیابان های شهرها و مکزیک قدم بزنید تا ببینید این گنجینه واقعی از سنگ های قیمتی معماری است. تاریخچه رشته معماری در مکزیک به سبک های زیر بر می گردد:

  • مایان
  • گوتیک
  • باروک
  • نئوکلاسیک
  • آرت دکو

کار رشته معماری در مکزیک

با توسعه شهرسازی و افزایش ساخت و ساز در کشور مکزیک رشته معماری نیز وارد حوزه معماری جدید شده و روز به روز به تقاضاهای جدید پاسخ می دهد. افرادی که در حوزه معماری در مکزیک در حال فعالیت هستند همگی دارای مدرک معتبر در این رشته و مجوز کار از انجمن معماران مکزیک هستند. جهت کار در این رشته در مکزیک در وهله اول به داشتن پیشنهاد کاری و مجوز اقامت از طریق کار در مکزیک نیاز خواهید داشت.

در حال حاضر با کار در رشته معماری در مکزیک به صورت متوسط می توانید 40200MXN (پزو مکزیک) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت حقوق ماهیانه 21300MXN (پزو مکزیک) و در بیشترین میزان 61000MXN (پزو مکزیک) است. در زمان ویرایش این مقاله هر 1000MXN (پزو مکزیک) معادل با 50.3$ (دلار) می باشد.

در نمودار میزان حقوق برخی از مشاغل رشته معماری در مکزیک آورده شده است:

حقوق رشته معماری در مکزیک

سبک های معماری در مکزیک

همانطور که گفته شد 5 سبک مایان، گوتیک، باروک، نئو کلاسیک و آرت دکو جزو اصلی معماری مکزیک بوده اند که امروز این معماری ها با ترکیب معماری مدرن در این کشور رو به جلو و سبک های جدید حرکت می کند. در جدول زیر این 5 سبک بیشتر شرح داده شده اند:

سبکشرح
مایانگفته می شود معماری مایاها گفتگوی خدایان با انسان است. با ایده های مذهبی و اسطوره ای مشخص شده است. این اساساً به همین دلیل است که کاخ ها، معابد و ارگ های مایاها درست در مرکز شهرها ساخته شده اند.
گوتیکدر آغاز استعمار، زمانی که اسپانیا آرزو داشت مکزیک را به مسیحیت تغییر دهد، ساختارهای مذهبی با دستورات مختلفی ساخته شد. دومینیکن ها، فرانسیسکان، آگوستین ها و غیره وارد کشور شدند. معماری گوتیک در آن زمان یکی از سبک های معماری غالب بود. معماری گوتیک از گل رزهای بزرگ و پنجره های شیشه ای، قوس های نوک تیز و طاق های شایع استفاده می کند.
باروکباروک در سراسر اروپا گسترش یافت و صفات کمی متفاوت در هر کشور به خود گرفت. سپس از اقیانوس اطلس عبور کرد و به مکزیک رسید. معماری باروک در مکزیک شامل انواع مختلف از جمله اولتراباروک، سالومونیک و سوبر باروک است.
سبک کلاسیکسبک کلاسیک به دوران یونان و روم باستان برمی گردد و هدف آن تقلید از سبک های آن دوران است. چند نمونه از این سبک در مکزیک شامل قلعه گبیرنو، پلازا دلا پاز، تئاتر دلوگادو و غیره است.
آرت دکوسبک کلاسیک به دوران یونان و روم باستان برمی گردد و هدف آن تقلید از سبک های آن دوران است. چند نمونه از این سبک در مکزیک شامل قلعه گبیرنو، پلازا دلا پاز، تئاتر دلوگادو و غیره است.

توسعه Architecture در مکزیک

در طول دهه 1930، زمانی که بازسازی سیاسی و اقتصادی مکزیک در جریان بود، به نظر می رسید معماری مدرن برای ساخت مدارس، بیمارستان ها و مسکن عمومی دولت جدید مناسب تر از سبک نو استعمار قبلی است. موسسه بهداشت در پوپوتلا توسط خوزه ویلاگران گارسیا، از اولین نمونه های این معماری جدید ملی بود. اولین پروژه ساخت مسکن با تراکم بالا و کم هزینه در مکزیک، ماریو پانی در مکزیکو سیتی بود. شاید بلند پروازانه ترین پروژه معماری مدرن ساخت محوطه دانشگاه ملی خودمختار مکزیک در مکزیکو سیتی بود که به مدیریت انریکه دل مورال، پانی و کارلوس لازو ساخته شد. این پردیس جدید روندی را برای شهرهایی که دانشگاه هایی در ریو و کاراکاس در حال ساخت هستند دنبال کرد و این یک پروژه عالی برای عملی ساختن معماری و برنامه ریزی مدرن بود.

وجه دیگری از معماری مدرن مکزیک در آثار لوئیس باراگان نمایان شده است. خانه هایی که وی در دهه های 1950 و 60 طراحی کرد راهی برای سازگاری دروس لوکوربوزیه با سنت استعمار اسپانیا کشف کرد. این سبک جدید معماری کاملاً اصیل مدرنیستی را بوجود آورده است که منحصراً با محیط آن سازگار است. با گذشت زمان و توسعه ساخت و سازهای اینچنین معماری مدرن در مکزیک متولد شد و امروز با ورود معماری جهانی در کشور و ترکیبات مختلف معماری مدرن در سطح گسترده ای در این کشور دیده می شود.

تحصیل رشته Architecture در مکزیک

تحصیل رشته Architecture در مکزیک

تنها راه معمار شدن در کشور مکزیک تحصیل رشته معماری است. افرادی که علاقه مند به مکزیک و اخت شدن با فرهنگ معماری در مکزیک هستند می توانند تحصیل در مکزیک را انتخاب کنند. شهرهای مختلف مکزیک میزبان دانشگاه های بزرگ و متنوع است که رشته های مختلف از جمله رشته معماری را ارائه می کنند. تحصیل رشته معماری در مکزیک در اولین سطح در مقطع کارشناسی دنبال می شود. پس از آن در سطح کارشناسی ارشد و تحصیل دکترا در مکزیک ادامه پیدا می کند. جهت مهاجرت تحصیل به مکزیک می توانید مقالات مرتبط همانند اعزام دانشجو به مکزیک را در همین سایت جستجو کنید.

در جدول زیر نام برخی از دانشگاه های ارائه کننده رشته معماری در مکزیک را مشاهده می کنید:

ردیفنام دانشگاه
1Universidad de Sonora
2Autonomous University of Durango (UAD)
3La Salle Laguna University
4The College of Mexico
5Autonomous University of Yucatan
6Autonomous University of Sinaloa
7De La Salle Bajio University
8University of Guadalajara
9Technological University of Mexico
10Latin American University

تحصیل Architecture در کالج مکزیک

کالج معماری مکزیک یک برنامه میان رشته ای را در San Miguel de Allende در مرکز Signature Hacienda Santa Clara ارائه می دهد. غنی از اماکن تاریخی، سن میگوئل همچنین تعداد زیادی از بناهای معاصر را ارائه می دهد که شایسته مطالعه هستند. آموزش زبان اسپانیایی بخشی از این برنامه است، اگرچه دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در حالی که کار نوآوری در استودیو معمولاً بر روی موضوعات مربوط به طراحی، ساخت و برنامه ریزی معاصر متمرکز است، بازدید از سایت ها و ساختمان هایی با اهمیت تاریخی بخشی جدایی ناپذیر از برنامه است. محل اقامت در خوابگاه های دانشجویی در Hacienda Santa Clara است.

علاقه مندان به سایر رشته ها در کشور مکزیک می توانید سایر مقالات مانند رشته اقتصاد در مکزیک را در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جستجو کنید و مطالعه کنید. جهت اقدام به مهاجرت و درخواست مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *