مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته معماری در موناکو

رشته معماری در موناکو

متاسفانه رشته معماری در موناکو در سطح دانشگاهی ارائه نمی شود و فقط در سطح مدارس به صورت پایه ای آموزش داده می شود. موناکو کشوری بسیار کوچک و چسبیده به جنوب فرانسه است. این کشور کوچک دارای معماری جذاب و متنوعی است. موناکو امروز تبدیل به کشور ثروتمند شده است و دارای ساختمان های امروزی و تاریخی با معماری منحصر به فرد است. علاقه مندان به رشته معماری در موناکو می توانند در این کشور کار بیابند. همچنین برای تحصیل می توانید به کشور همسایه فرانسه مهاجرت کنید و مدرک اخذ کنید و برای کار در موناکو اقدام کنید. طبق توصیه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت چنانچه قصد تحصیل رشته معماری در موناکو را دارید می توانید به فکر تحصیل در سایر کشورهای اروپایی به خصوص فرانسه باشید.

کار در رشته معماری در موناکو

معماران در موناکو سازه های مسکونی و تجاری را طراحی می کنند، اما مسئولیت آنها در اینجا متوقف نمی شود. یک معمار همچنین باید به سبک، ایمنی و پایداری یک ساختمان فکر کند تا اطمینان حاصل کند که ساختمان آن نیازهای ساکنین آن و همچنین الزامات مقرراتی را تأمین می کند. معماران هم با ارگان های دولتی و هم با مشتریان خصوصی کار می کنند. معماران از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنند. قبل از تهیه نقشه ها، آنها چندین بار با مشتریان خود ملاقات می کنند تا اهداف، بودجه و هر گونه نیاز خاص پروژه خود را یاد بگیرند. معماران همچنین با سایر متخصصان مرتبط مانند مهندسان، برنامه ریزان شهری، معماران منظره، نمایندگان ساخت و ساز و طراحان داخلی همکاری می کنند.

همچنین طراحی، برنامه ریزی و توسعه از وظایف اساسی در برنامه روزمره یک معمار در موناکو است. ممکن است از معماران خواسته شود که ارقام پیش طراحی مانند اثرات زیست محیطی یا مطالعه امکان سنجی، تجزیه و تحلیل هزینه و مطالعه کاربری زمین را ارائه دهند. نقشه های ساخت نهایی توسط معماران ایجاد شده و توسط سازندگان به عنوان راهنمای گام به گام نحوه ظاهر و جزئیات ساختمان شامل سیستم های لوله کشی، ارتباطات و گرمایش، برق، تهویه و سازه مورد استفاده قرار می گیرد. طبق بررسی های انجام شده یک معماری در کشور موناکو به صورت متوسط 4840€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در رشته معماری در کشور موناکو حدود 2270€ (یورو) می باشد و بیشترین حالت حدود 7640€ (یورو) می باشد.

جهت کار در موناکو در رشته معماری می تواند حقوق مشاغل را در نمودار زیر مشاهده کنید:

حقوق رشته معماری در موناکو

بررسی رشته معماری در موناکو

موناکو از طراحی های مدرن و چشمگیر مدرن گرفته تا ساختمان های زیبای Belle Époque، نه تنها یکی از پر زرق و برق ترین مقصدهای جهان است، خیره کننده ترین ساختمان های جهان را نیز در خود جای داده است. در واقع، معماری موناکو متنوع و جذاب است و طیف چشمگیری از سبک های معماری را ارائه می دهد. معماری موناکو با توجه به حضور در جنوب فرانسه بسیار از این کشور تاثیر گرفته است. معماران فرانسوی در طول تاریخ نقش مهمی در تاریخچه رشته معماری در موناکو بازی کرده اند. علاوه بر این نیز می توان اثرات معماری اسپانیایی و ایتالیایی را نیز در برخی از ساختمان های واقع در مونته کارلو مشاهده کرد. معماری موناکو شامل دوره های مختلف از جمله:

  • دوره قرون وسطی
  • دوره رنسانس
  • دوره کاپریسیو ایتالیایی
  • دوره بلله اپوکو (به معنی دوران زیبا)
  • دوره مدرن

بناهای معماری برجسته موناکو

موناکو بسیاری از معماری های زیبا را در ابعادی کوچک در خود جای داده است. از ساختمانهای بزرگ Belle Époque تا طراحی های مدرنیستی جدید را می توان در موناکو دید. در جدول زیر می توانید با بناهای برجسته معماری موناکو آشنا شوید:

نام بناشرح
کلیسای جامع سنت نیکلاسکلیسای جامع سنت نیکلاس از سال 1875-1903 در سنگ آهک سبک و باشکوه از لا توربی، در نزدیکی فرانسه ساخته شده است و در بخش تاریخی قدیمی Monaco Ville قرار دارد. در داخل آن یک محراب مرمر قابل توجه کارارا مشاهده خواهید کرد و همچنین لازم به ذکر است که این مکان آرامگاه شاهزاده خانم گریس (کلی) و سایر اعضای خانواده سلطنتی گریمالدی است.
ایستگاه قطار موناکو-مونت کارلواگر با قطار وارد موناکو شوید، معماری ایستگاه راه آهن شهری را مشاهده خواهید کرد. با توجه به موقعیت تپه ای موناکو، ایستگاه در دامنه تپه ساخته شده است و یکی از بناهای برجسته معماری موناکو است.

موزه اقیانوس شناسی

موزه اقیانوس شناسی موناکو یک بنای باروک احیای زیبایی است که بر روی صخره مشرف به مدیترانه قرار گرفته است. ساخت آن 11 سال طول کشید و سنگ استفاده شده کلیسای جامع سنت نیکلاس را دارد.
هگزا گریسکمی خارج از کازینو مونت کارلو، شما می توانید Hexa Grace را در Grimaldi مشاهده کنید. این اثر چشمگیر ویکتور وازارلی (1979) مشرف به دریا است.

بازار کار رشته معماری در موناکو

بازار کار رشته معماری در موناکو

معماری موناکو را نمی توان فقط با یک سبک تعریف کرد. در عوض، این یک ترکیب خیره کننده از خلق Belle Epoque، ساخت و سازهای Art Deco و آسمان خراش های فوق العاده مدرن است. رفته رفته موناکو شاهد تخریب ساختمان های قدیمی موناکو برای پاسخگویی به خواسته های خریداران بین المللی است. از آنجا که موناکو به دلیل جغرافیای خود محدود شده است، بدون حذف ساختمان دیگری به راحتی فضایی برای ساخت وجود ندارد. همه این بدان معنی است که افق موناکو به طور مداوم در حال تغییر است، در عین حال، فضای محدود و زمین شناسی چالش برانگیزی که در کنار کوه قرار گرفته است به معنای چالشی بودن معماری موناکو است.

در هر صورت با توجه به جذب سرمایه گذاران خارجی و تقاضا در این کشور رشته معماری بازار کار مناسبی در موناکو دارد. البته جهت کار در این کشور نیاز به داشتن پیشنهاد رسمی است. همچنین اخذ ویزای کاری کشور موناکو برای شهروندان خارجی الزامی است.

معماری مدرن در Architecture

ساختمان های قدیمی ممکن است جذابیت بی پایان داشته باشند، اما خریداران امروزی به دنبال آپارتمان های بزرگتر، امکانات رفاهی بیشتر و ساختمان هایی هستند که با استاندارد بسیار بالایی ساخته شده باشند. در اینجا سه ​​مورد از جدیدترین و هیجان انگیزترین بناهای معماری مدرن در موناکو معرفی شده اند:

بناشرح
لو استلاتوسط Jean Pierre Lott و Alexandre Giraldi، دو معمار برجسته در موناکو طراحی شده است. طراحی آنها در منطقه La Condamine قابل شناسایی است، با بالکن های سفید موج دار از زاویه های ناهموار در حالی که باغ های بزرگ La Stella را در محیط اطراف آن قرار دارد.
تور اودئونچشم انداز تور اودئون ایجاد نمادی واقعی برای موناکو بود. برجی که در میان بقیه برجسته بود و ثابت کرد که معماری و طراحی مدرن جای خود را در ساحل مدیترانه دارد. یک پروژه چشم انداز دیگر توسط معمار Alexandre Giraldi، که قطعاً در جهان مشهور است.
ویلا کارملهااین پروژه منحصر به فرد 8 طبقه در حال حاضر در دست اجرا است و قرار است کاملاً از چوب ساخته شود. معماران مسئول این پروژه Atelier VII و Studio Bellecour هستند. سازه های زیبا همچنین می توانند با محیط دوستانه باشند و راه را برای خواص آینده پیش ببرند.

سایر رشته ها در این کشور مانند رشته اقتصاد در موناکو توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده اند. جهت اطلاع از نحوه اخذ اقامت و مهاجرت می توانید با وکلای مهاجرتی ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *