مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته مدیریت در فنلاند

رشته مدیریت در فنلاند

رشته مدیریت در فنلاند در دانشگاه های فنلاند به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان اطلاعاتی در باب توسعه سازمان ها به دست می آورند. دانشجویان در فنلاند پس از تحصیل رشته مدیریت آماده هستند تا مدیریت فرهنگی و تجاری و ورزشی را به عهده بگیرند. تمرکز این برنامه این است که شما را قادر به گسترش دانش خود در زمینه تجارت بین المللی می کند. ایجاد راه حل های جدید تجاری برای توسعه سازمان ها و بهبود مهارت های شخصی خود در حل مشکلات پیچیده تجارت از ویژگی های این رشته در فنلاند است. فنلاند که در شمال اروپا واقع شده است، با نروژ، سوئد، روسیه و استونی همسایه است. اگرچه این هشتمین کشور بزرگ اروپا است، اما کمترین جمعیت را دارد.

دولت جمهوری پارلمانی فنلاند در هلسینکی، پایتخت فنلاند، که بیشتر مردم در آن اقامت دارند، مستقر است. این کشور عضو اتحادیه اروپا ، منطقه یورو و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است. موسسات آموزش عالی در فنلاند متشکل از دانشگاه های تحقیق محور و پلی تکنیک های حرفه ای گرا هستند. دانشجویان فنلاندی از تحصیلات رایگان و همچنین هزینه های زندگی پرداخت شده توسط دولت سوسیال دموکرات برخوردار می شوند. مجمع جهانی اقتصاد، سیستم آموزش عالی فنلاند را به عنوان بهترین سیستم در جهان قرار داده است. دانشجویان با تحصیل در این کشور اروپایی قادر به درک مفاهیم پیشرو و مدیریت سازمان ها، استفاده از مفاهیم بازاریابی برای بهبود عملکرد تجاری خواهند بود. این مطالعات به شما فرصتی عالی برای گسترش شبکه بین المللی خود می دهد. در ادامه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شه است در خصوص مدیریت در فنلاند صحبت می کنیم.

تحصیل رشته مدیریت در فنلاند

اگر علاقه مند به تحصیل به زبان فنلاندی یا سوئدی هستید، لازم است از قبل هنگام پذیرش به این زبان ها مسلط باشید. در خصوص زبان انگلیسی نیز همینطور است. اگر شما قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید باید مدرک زبان انگلیسی اعم از تافل و آیلتس را اخذ کنید. برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید دیپلم معتبر و مرتبط با مدیریت را مانند علوم انسانی را داشته باشید. مدت تحصیل در این مقطع در فنلاند بین 3.5-4.5 سال است. برای اقدام به برنامه کارشناسی ارشد باید مدرک لیسانس یا معادل آن را داشته باشید. برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد، علاوه بر داشتن مدرک لیسانس، لازم است حداقل 2 سال تجربه کار در این زمینه داشته باشید. مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور فنلاند 2 سال تحصیل تمام وقت را می طلبد. تکمیل دوره های کارشناسی ارشد 1 الی 1.5 سال طول می کشد.

دانشجویان در کشور فنلاند این امکان را دارند که از این برنامه دوره های انتخابی مانند گردشگری و تجاری و ورزشی بین المللی، کارآفرینی و مدیریت عملیات پروژه را دنبال کنند. دانشجویان همچنین می توانند دوره های دیگر برنامه های کارشناسی ارشد را از دانشکده تجارت انتخاب کنند. علاوه بر این، در برنامه های خارج از کشور مانند مدرسه تابستانی یا سمینار دانشجویی گزینه های تحصیل وجود دارد. پایان نامه نیز یک پروژه تحقیق و توسعه است که در خدمت زندگی کاری در زمینه مدیریت است. این برنامه ویژگی های کاربردی را تأکید می کند و از پیشرفت شغلی دانشجویان پشتیبانی می کند. این رساله ترکیبی از رویکرد علمی و عملی است و هدف آن توسعه اهداف سازمانی منتخب است.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان دانشجویان در مقاطع مختلف این کشور می باشیم:

متقاضیان دانشجویان در مقاطع مختلف فنلاند

اهداف رشته مدیریت در فنلاند

برنامه کارشناسی ارشد در مدیریت و تجارت بین المللی در فنلاند دانشجویان را برای موقعیت های متخصص و سطح مدیریت در سازمان های جهانی آماده می کند. دانشجویان یک دیدگاه جامع از چالش های تجارت جهانی به دست می آورند، به مهارت ها و دانش لازم برای رهبران آینده مجهز می شوند. همچنین دانشجویان بین المللی در کشور فنلاند فرصتی بی نظیر برای تکمیل یک برنامه درجه دو با دانشگاه کوئینزلند یا کارولینای جنوبی ارائه می دهند. این برنامه با مهارت های تحلیلی، مفهومی، ارتباطی و حساسیت فرهنگی که برای موفقیت در یک محیط کسب و کار به سرعت در حال تغییر لازم است را فراهم می کند. این برنامه مهارت و شایستگی پایدار را به شما در مدیریت ارائه می دهد. این برنامه ضمن ترکیب درک جامع از تجارت، دانشجویان را به مهارت های مدیریت و رهبری مجهز می کند.

فارغ التحصیلان دارای ویژگی و دستاورد های زیر هستند:

  • طرز فکر استراتژیک: فارغ التحصیلان شایستگی تجزیه و تحلیل، هدایت و تسهیل کار استراتژیک ابتکاری را به دست می آورند.
  • رهبری: فارغ التحصیلان می توانند چالش های سازمانی را به روشی انسانی حل کرده و به افراد آن انگیزه دهند.
  • مهارت های مدیریت پایداری: فارغ التحصیلان مهارت ها و دانش لازم برای آدرس دهی ارتباط بین تجارت و پایداری را به دست می آورند.
  • جهت گیری بین المللی: فارغ التحصیلان مهارت گسترده ای در تجارت بین الملل دارند و می دانند چگونه می توانند یک محل کار بین فرهنگی و الهام بخش را ارتقا دهند.
  • مهارت های ارتباطی: فارغ التحصیلان توانایی تغییر و مقابله با چالش های پیچیده ارتباطی را در تغییر زمینه های سازمانی دارند.

اهداف رشته مدیریت در فنلاند

دروس تحصیلی مدیریتی در فنلاند

تحصیلات در مقطع دکترا توسط دانشگاه ها انجام می شود. برای واجد شرایط بودن برای درخواست دوره دکترا به یک مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارید. اتمام دوره دکترا معمولاً حدود 4 سال طول می کشد. دانشگاه های فنلاند هم مدارس تحصیلات تکمیلی و هم دوره های دکتری را ارائه می دهند. برنامه کارشناسی ارشد در مدیریت و تجارت بین المللی در فنلاند از پرتقاضا ترین ها در فنلاند محسوب می شود. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان برای موقعیت های مدیریتی در مشاغل بین المللی آماده هستند. فارغ التحصیلان آماده هستند تا در رشته های مربوط به تخصص خود، از استراتژی، تجارت بین المللی، ارتباطات و منابع انسانی استفاده کنند.

برخی از دروس تدریس شده در این مقطع عبارت است از:

  • مدیریت منابع انسانی
  • تجارت بین المللی
  • ارتباطات سازمانی
  • کار استراتژی
  • مدیریت پایداری

گرایش های مدیریت در فنلاند

برنامه مدیریت در فنلاند شامل واحدهای تخصصی می باشد. مدیریت تجارت ورزشی، تحقیق و توسعه از این دوره ها می باشد. واحدهای مدیریت کسب و کار ورزشی شامل مواردی مانند مدیریت اقتصادی و مالی در ورزش، مدیریت استراتژیک در ورزش، بازاریابی و طراحی خدمات در رویدادهای ورزشی و قانون ورزش است. دروس جنبه های ملی و بین المللی صنعت تجارت ورزشی را در سطح پیشرفته پوشش می دهند. واحد های تحقیق و توسعه با هدف توسعه توانایی های دانشجویان در طول مطالعات، به ویژه برای انجام تحقیقات فردی در زمینه ورزش ارائه می شود. دانشجویان یاد می گیرند که از روش تحقیق کیفی و کمی برای حل مشکلات تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها استفاده کنند. اگر در خصوص نحوه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند و تحصیل در فنلاند به زبان انگلیسی سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *