مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت در آفریقای جنوبی از رشته های مورد علاقه و مدرن تر در چند سال اخیر است. تحصیل در این رشته در اکثر کشورها محبوب است. تحصیل در آفریقای جنوبی در رشته مدیریت موجب می شود تا دانشجویان بتوانند براساس اصول مدیریت سازمان ها شرکت ها و کسب و کارها را مدیریت کنند. مدرک کارشناسی مدیریت، سازمان و رهبری به دانشجویان می آموزد که چگونه عملیات را مدیریت کنند و افراد را برای رسیدن به اهداف تعیین شده توسط سازمان ها هماهنگ کنند.

در آفریقای جنوبی کلاس ها به دانشجویان همه آنچه را که باید درباره راه اندازی مشاغل یا دپارتمان بدانند می آموزد و آن ها را برای پست های اداری، مدیریتی آماده می کند. اگر می خواهید در آفریقای جنوبی رهبر یک شرکت شوید باید لیسانس خود را در رشته مدیریت در دانشگاه های معتبر آفریقای جنوبی بگیرید. تا بتوانید با دانش آکادمیک خود را آماده کار مهم و هدایتی خود کنید.

شما می توانید در آفریقای جنوبی مدیریت سازمان یا رهبری بخوانید و از راهنمایی و راهنمایی افراد و کمک به آنها در دستیابی به تمام توان خود لذت ببرید. این گزینه ایده آل برای دانشجویانی است که تحت فشار خود را حفظ می کنند و می توانند در موقعیت های پرخطر تصمیم بگیرند. بیشتر دانشگاه ها دوره های مدیریت، سازمان و رهبری را به عنوان کارشناسی ارائه می دهند. این رشته در مقطع ارشد نیز در ختیار دانشجویا بین المللی است. دانشگاه ها از طریق ارایه امکانات و مزایای بورسیه سعی در جذب دانشجویان بین المللی دارد. مدیریت در گرایش های صنعتی و بازرگانی بیشتر مورد توجه است. در آفریقای جنوبی رشته ی مدیریت کسب و کار نیز وجود دارد. همچنین دوره های کاربردی کوتاه مدت تر نیز وجود دارند.

فرصت های شغلی رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

اغلب دوره ها بر روی یک منطقه خاص تجاری یا صنعت تمرکز می کنند. طیف گسترده ای از تخصص ها وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید: مدیریت بین الملل، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه ساخت و ساز، مدیریت منابع انسانی، مدیریت گردشگری، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت مهندسی. دوره هایی که در دوره کارشناسی مدیریت، سازمان یا رهبری می خوانید از یک دانشگاه و برنامه به دانشگاه دیگر متفاوت است. شما می توانید کلاس هایی را در مذاکره تجاری، طراحی یک برنامه تجاری، رهبری، امور مالی تجارت، رفتار سازمانی، اصول مدیریت عملیات، اقتصاد خرد و اقتصاد کلان و غیره شرکت کنید. بسته به تخصص، می توانید انتظار داشته باشید که این کلاس های تجاری را با دوره های گردشگری، بازاریابی، مهندسی، حسابداری، رسانه های نیز بگذرانید. دانشجویان همچنین مهارت هایی را توسعه می دهند که برای موفقیت در دنیای تجارت ضروری است.

بررسی فرصت های شغلی رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

بررسی فرصت های شغلی رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

دانشجویان در خصوص ارتباط، تصمیم گیری، حل مسئله و مدیریت ریسک گرفته تا مدیریت پروژه، انگیزه، تفویض اختیار، تفکر خلاق و اشتراک بازخورد نیز می آموزند. سابقه طولانی تغییر و تحولات سیاسی تاریخ آفریقای جنوبی را به یکی از ملت های چند قومی و چند فرهنگی تبدیل کرده است. همچنین در آفریقای جنوبی متوجه مجموعه ای بی نظیر و مهیج از هنرها، ادبیات و موسیقی خواهید شد. دانشجویانی که تصمیم می گیرند در مقطع کارشناسی ارشد یا لیسانس در آفریقای جنوبی تحصیل کنند، یک محیط هیجان انگیز و زیبایی های طبیعی پیدا می کنند. دانشجویانی که با مدرک مدیریت فارغ التحصیل می شوند، فرصت های شغلی را در هر صنعت، در هر سازمان و نهاد دولتی یا خصوصی پیدا می کنند.

برخی از محبوب ترین مشاغل عبارتند از:

  • مدیر توسعه مشاغل
  • مشاور بازرگانی
  • تحلیل گر داده
  • مدیر آموزش و توسعه
  • مدیر فروش
  • مدیر منابع انسانی
  • برنامه ریز استراتژیک
  • متخصص روابط عمومی
  • مشاور مدیریت
  • مدیر پروژه

دانشگاه های رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

آموزش در آفریقای جنوبی بسیار مهم است. مقامات آفریقای جنوبی آموزش را یکی از مهمترین جنبه های اجتماعی می دانند. به همین دلیل منابع، وقت و تلاش بسیاری برای بازسازی و بهبود سیستم آموزشی در تمام سطوح سرمایه گذاری شده است.در نتیجه، میزان سواد آفریقای جنوبی در حدود 87% است. یکی از بالاترین در جهان. همچنین شهریه ها در آفریقای جنوبی نیز مناسب و کم است.

شما می توانید هر سال نهایت تا 19000€ (یورو) برای یک برنامه تحصیلی در آفریقای جنوبی پرداخت کنید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که این هزینه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. مثلا نوع دانشگاه اعم از دولتی و خصوصی و سطح تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا. شما در آفریقای جنوبی هزینه بسیار کمتری نسبت به یک دانشگاه غربی پرداخت خواهید کرد. همچنین به یاد داشته باشید که هزینه های زندگی مقرون به صرفه است که حدود 550€ (یورو) در ماه است.

مقاطع تحصیلی در رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

همچنین آفریقای جنوبی منظره ای زیبا و متنوع دارد که می توانید از سواحل زیبا لذت ببرید یا کوه های باشکوه آن را تماشا کنید. دانشگاه های آفریقای جنوبی بسته به آنچه می خواهید تحصیل کنید به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. می توان گفت به دلیل بالا بودن تقاضا و نیاز کشور به مدیران در تمام دانشگاه ها رشته و گرایش های مدیریت در آفریقای جنوبی ارائه می شود. پس شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی فرصت های زیادی دارید.

معروف ترین دانشگاه در آفریقای جنوبی کیپ تاون و ژوهانسبورگ هستند که در آن ها دوره ها و رشته هایی به زبان های دیگر و غیر از آفریقایی نیز ارائه می شود. دانشگاه ها با ترکیبی بی نظیر از کلاس ها و دانش پژوهان، رشد کرده اند. در مقاله تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی می توانید به اطلاعات جامعی در این خصوص دست یابید.

مدیریت در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی هدف از جلسات در آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین همکاران است. تأکید زیادی بر موقعیت و جایگاه نمی شود. فرض می شود که همه حاضران دارای ارزشی هستند و بنابراین از ارزش برخوردار هستند. دستور کار توسط رهبر تعیین خواهد شد، و رهبر سرعت و محتوای مباحث را راهنمایی می کند، اما همه حاضران هم وظیفه دارند و هم حق مشارکت. آفریقای جنوبی یک فرهنگ با کنترل زمان است و رعایت برنامه ها مهم و مورد انتظار است. در آفریقای جنوبی فقدان ضرب الاجل نشانه ضعف مدیریت و ناکارآمدی است و اعتماد به نفس مردم را متزلزل خواهد کرد. در آفریقای جنوبی، گروه ها به عنوان تیم با هم همکاری خوبی دارند. می توانید برای مشورت با مشاوران زبده و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته مدیریت در آفریقای جنوبی

  1. زینب گفت:

    سلام وقتتون بخیر‌. درآمددانشجویی درآفریقای جنوبی برای زندگی یک دانشجو کافی هست؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. تا بخشی هزینه های زندگی را پوشش میدهد. برای آگاهی از هزینه زندگی در آفریقای جنوبی به مقاله مذکور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *