مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

گرایش رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال رشته ای در زمینه رسیدگی به شرایط بهداشتی است که دانشگاه های پرتغال توجه بیشتری به این موضوع نشان داده اند. سلامت با کیفیت عاملی تعیین کننده برای رفاه و توسعه جوامع معاصر است. سازمان ملل این واقعیت را با پیشنهاد “تضمین زندگی سالم و ارتقای رفاه برای همه” به عنوان یکی از اهداف توسعه پایدار دستور کار در سال های آتی به رسمیت می شناسد. آمارها در پرتغال تخمین می زند که تا 40% از کل هزینه های بهداشتی به دلیل ناکارآمدی هدر می رود. در این زمینه، مدیریت مؤثر خدمات بهداشتی و درمانی همه چیز را رقم خواهد زد. برای تحصیل در کشور پرتغال و کار پس از تحصیل در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما است.

رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی که در مدرسه بازرگانی Iscte ادغام شده است، برنامه ای است که برای تجهیز دانش آموزان به مهارت های لازم برای ایجاد سیستم هایی با قابلیت ارائه خدماتی که سلامت افراد را بهبود می بخشد یا حفظ می کند، طراحی شده است. مستحق اعتماد مردم؛ سازگاری با تغییرات تکنولوژیکی و جمعیتی که در جامعه رخ می دهد. کارشناسی ارشد تمام وقت در مدیریت خدمات بهداشتی، دانش مدیریت عمومی را به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد که برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های بهداشت یا مدیریت، با تجربه کم یا بدون تجربه حرفه‌ای، درخواست می‌کنند. بنابراین، این یک برنامه درسی پیشرفته مناسب برای دانشجویانی است که به دنبال حرفه مدیریت در سازمان های خدمات بهداشتی هستند.

کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی، نتیجه مشارکت بین دانشکده پزشکی پورتو و موسسه علوم زیست پزشکی آبل سالازار، بر توصیف و تجزیه و تحلیل مشکلات سلامت ملی، با جزئیات مطالعه عوامل اتیولوژیک و مداخله، اعم از محیطی، روانی اجتماعی یا طبیعت بیولوژیکی یادگیری و استفاده از روش‌های اپیدمیولوژی، آمار زیستی و علوم اجتماعی عمیقاً مورد توجه قرار می‌گیرد و باعث ارتقای ارتباط بین تحقیقات و عمل، پیشگیرانه و درمانی در سطوح فردی و جمعی می‌شود. کارشناسی ارشد عمدتا توسط متخصصان بهداشت، با پیشینه های مختلف و از چندین منطقه، یعنی از CPLP، با هدف ورود یا پیشرفت در حرفه دانشگاهی و افزایش و به روز رسانی مهارت های حرفه ای حضور دارند. این مقطع متشکل از تیمی از اساتید مجرب و همچنین سایر منابع تحقیقاتی اداری و امکانات، از جمله موارد موجود در موسسه بهداشت عمومی است که به کیفیت برنامه کمک می کند.

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

دانشکده اقتصاد دانشگاه کویمبرا با این مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد سلامت و مدیریت سلامت با هدف ارائه آموزش های پیشرفته در زمینه اقتصاد سلامت و مدیریت سلامت و استفاده از ابزارهای روش شناختی و سنجش سلامت می باشد. مدیران و اقتصاددانان سلامت باید قوی باشند. آموزش در زمینه مدیریت و کیفیت، مانند اقتصاد، سیاست های بهداشتی و سیستم های بهداشتی و همچنین روش ها و سیستم هایی برای حمایت از تصمیمات بالینی، مدیریتی یا سیاستی. علاوه بر این، در نظر گرفته شده است که فارغ التحصیلان اقتصاد سلامت و مدیریت سلامت پروژه های تحقیقاتی را در زمینه های خاص اقتصاد سلامت توسعه دهند. این دوره مهارت ها و پیگیری های لازم برای تهیه پایان نامه را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و آنها را قادر می سازد تا در سطح سیکل 3 تحصیل کنند.

افراد زیر واجد شرایط تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال هستند.

  • دارندگان مدرک لیسانس یا مدرک حقوقی معادل آن در علوم بهداشتی یا حوزه های مرتب
  • دارندگان مدرک تحصیلی عالی خارجی در علوم بهداشتی یا حوزه های مرتبط با ارزیابی برنامه درسی توسط کمیته علمی.
  • دارندگان برنامه درسی دانشگاهی، علمی یا حرفه ای که نشان دهد داوطلب دارای مهارت لازم برای انجام این دوره از مطالعات است که به تأیید شورای علمی رسیده باشد.

گرایش رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

گرایش رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت و اقتصاد دارای مدارک تخصصی برای انجام وظایف در زمینه سلامت، یعنی در ارگان های عمومی، انجمن ها و شرکت ها، ملی و بین المللی است. مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی با هدف توسعه و کسب دانش علمی و مهارت های پیشرفته برای مطالعه و تحقیق بهداشت عمومی است. این گرایش تحصیلی منحصر به فرد به توسعه دانش و استعداد علمی نظری و عملی که به بهبود سلامت جمعیت و عملکرد سیستم ها و سازمان های بهداشتی در سطح ملی و بین المللی کمک می کند. همچنین موجب توسعه ظرفیت برای تحقیق و کمک به دانش و حل مشکلات در زمینه های بهداشت عمومی هسته ای و در زمینه های چند رشته ای می شود.

در جدول زیر شاهد دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال در مقطع کارشناسی ارشد می باشید:

دروستعداد واحد
مبانی بهداشت عمومی4
آمار
راهبردهای اقدام و برنامه ریزی سلامت
اقتصاد سلامت
اصول و راهبردها در ارتقاء سلامت
اصول و راهبردها در ارتقاء سلامت
برنامه های بهداشتی بر اساس شواهد
همهگیرشناسی
قانون و اخلاق سلامت
روش های تحقیق اجتماعی در سلامت
بهداشت حرفه ای و محیطی
سیاست و مدیریت سلامت
واحدهای درسی رایگان20
پایان نامه60

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

پس از اتمام تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال دانشجوی فارغ التحصیل قادر به ارزیابی سیستماتیک و انتقادی شیوه های خود و تولید و کمک به دانش با شرکت در پروژه ها و مطالعات تحقیقاتی و همچنین تیم های علمی فعال در زمینه بهداشت عمومی باشند. فرد فارغ التحصیل از رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور پرتغال در موسسات آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و شرکت ‌هایی که در زمینه‌ های بهداشت عمومی اپیدمیولوژی، سیاست ‌های بهداشتی و مدیریت، بهداشت محیطی و شغلی، اقتصاد سلامت، برنامه‌ریزی سلامت، ارتقای سلامت سلامت و غیره کار می‌کنند. کار پس از تحصیل پزشکی در پرتغال در زمینه بهداشت جهانی، در آژانس های بین المللی، دوجانبه یا چند جانبه، سازمان های غیردولتی و شرکت های مشاوره در این بخش نیز مورد توجه است.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی جدید ایجاد شده در کشور پرتغال در حوزه مدیریت بهداشت عمومی می باشید:

تعداد فرصت های شغلی رشته ایجاد شده در پرتغال

دانشگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در پرتغال

دانشکده پزشکی دانشگاه پورتو یک دانشگاه عالی برای سلامت عمومی در پرتغال است که دوره کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را با همکاری موسسه علوم زیست پزشکی آبل سالازار ارائه می دهد. این مشارکت یک طرح یادگیری ایجاد می کند که به مسائل بهداشت ملی و روش های مداخله محیطی، روانی اجتماعی یا بیولوژیکی در هر دو رویکرد پیشگیرانه و درمانی می پردازد. برای 4 ترم، دانش آموزان در موضوعاتی مانند اپیدمیولوژی، آمار زیستی، و علوم اجتماعی برای رویکردی جامع به سلامت و تندرستی، که در هر دو سخنرانی نظری و عملی تمرین می شود، می گذرانند. این دوره به خوبی در بین متخصصان فعلی و مشتاق سلامت در منطقه شناخته شده است. این دوره که برای مخاطبان بین‌المللی طراحی شده است به زبان انگلیسی تدریس می‌شود و با مشارکت بین‌المللی با انجمن‌های تحقیقاتی سلامت اروپایی و آموزش بهداشت عمومی مانند انجمن مدارس بهداشت عمومی در منطقه اروپا پشتیبانی می‌شود.

با بیش از 50 سال تجربه، دانشگاه NOVA لیسبون از طریق مدرسه ملی بهداشت عمومی، موسسه برتر کشور برای آموزش عالی در مورد بهداشت عمومی است. این دانشکده ستون های سه گانه خود را در زمینه تحصیلات تکمیلی، تحقیقات و ارزش آفرینی برای بهبود سلامت عمومی در جامعه ارائه می دهد. این امر از طریق اساتید محترم، برنامه های چالش برانگیز که به چالش های سلامت عمومی جامعه امروزی می پردازد، و بهبود مستمر و مشارکت با مؤسسات بهداشتی و کارفرمایان که شاهد وضعیت سلامت در محل هستند، حاصل می شود. این دانشگاه رشته ایمنی شناسی در پرتغال را برای پیشبرد تلاش خود برای آموزش با کیفیت در زمینه بهداشت عمومی، دوره تحصیلات تکمیلی در این رشته ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیلات و شرایط تحصیل رایگان در پرتغال مشاور و همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *