مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس رشته ای مورد نیاز در تمامی جوامع است که به نسبت نیاز و اهمیت آن در بلاروس نیز مورد توجه است. در بلاروس می توانید برای تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی درخواست دهید. البته تحصیل در مقطع کارشناسی آن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. شما می توانید در کشور بلاروس یک تجربه تحصیلی عالی و معتبر را داشته باشید که منجر به تحصیل در کشورهای اروپایی می شود. همچنین در بلاروس شرایط خوبی برای کار در حوزه مدیریت بهداشت عمومی وجود دارد. یعنی نرخ اشتغال و نرخ بیکاری که در چندین سال اخیر گزارش شده است یک شرایط مناسب شغلی را ایجاد کرده است. در مسیر مهاجرت تحصیلی به بلاروس مشاوره با متخصصان در امور مهاجرتی یک امر مهم و ضروری است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه شما را یاری می کند.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

از آنجایی که کشور بلاروس اهمیت این برنامه درجه بهداشت عمومی را می‌داند، این دوره در بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های بلاروس که متعلق به دولت بلاروس هستند، تدریس می‌شود. بلاروس بهترین افراد بهداشت عمومی را آموزش می دهد و درجه بهداشت عمومی از بلاروس به دلیل کیفیت بالای آموزش و کادر آموزشی حرفه ای در سطح جهانی شناخته شده است. دوره بهداشت عمومی در بلاروس در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود. در سطح کارشناسی این دوره BPH و در سطح کارشناسی ارشد MPH نامیده می شود. مدرک لیسانس شامل 4 سال و مدرک کارشناسی ارشد 2 سال پس از فارغ التحصیلی است بدون توجه به اینکه متقاضی مدرک لیسانس را در کجا کسب کرده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ سلامت و بهداشت در کشور بلاروس در سال های اخیر هستید:

نرخ سلامت و بهداشت در بلاروسدر جدول زیر شاهد دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس می باشید:

دروستعداد واحد
مبانی اپیدمیولوژی3
آمار زیستی2
تمرین بهداشت عمومی2
اپیدمیولوژی بیماری های مزمن3
اپیدمیولوژی بیماری های عفونی3
جامعه شناسی و اپیدمیولوژی اجتماعی2
ارتقاء سلامت2
مقدمه ای بر علوم و بهداشت محیطی3
اصول مدیریت، اقتصاد سلامت و سیاست سلامت3
روش های تحقیق کاربردی و مدیریت داده ها3

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

تحصیل در رشته بهداشت عمومی در کشور بلاروس برای دانشجویان بین المللی یک تجربه عالی خواهد بود. برنامه مدیریت بهداشت عمومی ممکن است بگوییم یک برنامه مرتبط با پزشکی و خدمات آن برای نوع بشر است اما در واقع وسیع تر است. این برنامه مدرک فقط برای افرادی است که آماده مراقبت از افراد دارای مشکلات پزشکی هستند. این یک زمینه آموزشی بسیار گسترده است و درگیر مراقبت از انسان در شرایط خاص است و این دارندگان مدرک هستند که در جامعه نسبت به مسائل بهداشتی ناشی از سیگار کشیدن، آلودگی خودرو و حتی برنامه ریزی برای زندگی آگاه می شوند. این دارندگان مدرک بهداشت عمومی با اطلاع رسانی در مورد آسیب های بهداشتی و اقدامات ایمنی نقش کلیدی در زندگی روزمره مردم ایفا می کنند. افسران بهداشت عمومی افراد کلیدی هستند که استانداردهای سالم و ایمنی را برای زندگی در کشورهای خود و در سطح جهانی تنظیم می کنند.

شاید بتوان گفت یک کار تحقیقاتی است و این دارندگان مدرک بهداشت عمومی همیشه در همه جا مورد تقاضا هستند. وظایف دارندگان مدرک بهداشت عمومی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • ایجاد تدابیری برای سلامت و ایمنی مردم.
  • آگاهی مردم نسبت به بیماری هایی که از طریق یکدیگر در بین مردم منتشر می شود.
  • ارائه قوانین یکنواخت ایمنی راه برای سلامت مردم و گسترش آلودگی.
  • آگاهی مردم از اعتیادهای زیان آور سلامتی.
  • جامعه را از نظر اخلاقی و اخلاقی برای یکدیگر قوی کنیم.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

اخذ پذیرش از دانشگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

روند پذیرش برای همه برنامه های تحصیلی در بلاروس یکسان است. دانشجویان بین المللی علاقه مند پس از همراه داشتن گواهی دبیرستان واجد شرایط پذیرش مدرک لیسانس می شوند. طبق روند، متقاضیان گواهی مدرسه متوسطه خود را با کپی پاسپورت سفر برای ارزیابی واجد شرایط بودن در ایمیل دفتر پذیرش اسکن می کنند. متقاضیان مدرک کارشناسی ارشد در بلاروس باید مدرک کارشناسی خود را نیز اسکن کنند. پس از دریافت مدارک برای پذیرش در برنامه بهداشت عمومی، ارزیابی 1-2 روز طول می کشد و همه متقاضیان واجد شرایط یا واجد شرایط مطلع می شوند. آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط هستند، هزینه پذیرش خود را ارسال کرده و رسید را اسکن به دفتر پذیرش می کنند. از متقاضیان واجد شرایط خواسته می شود مدارک بیشتری را برای فرآیند پذیرش خود اسکن کنند.

پس از دریافت هزینه پردازش، مدارک متقاضیان برای رسیدگی به بخش مهاجرت فرستاده می شود که حداکثر 2 هفته طول می کشد و دعوتنامه رسمی تحصیل صادر می شود. روند ویزای بلاروس برای دانشجویان بین المللی بسیار آسان است. بیشتر دانشجویان با دعوت نامه رسمی تحصیلی و OK TO BOARD برای خروج از فرودگاه کشور خارج می شوند و ویزا در فرودگاه بین المللی مینسک مهر می شود. برخی از کشورها سفارت بلاروس را دارند، بنابراین اتباع آنها قبل از ورود از سفارت ویزا دریافت می کنند، اما اتباع این کشورها نیز ممکن است در بدو ورود ویزا دریافت کنند. به همه دانشجویان بین المللی توصیه می شود که بلیط خود را 3 روز قبل از حرکت اسکن کنند زیرا کارکنان پذیرش باید مدارک پذیرش را برای مهاجرت آماده کنند. رشته ایمنی شناسی در بلاروس نیز یک رشته خوب و معتبر در این کشور می باشد.

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس

رشته مدیریت بهداشت عمومی بهترین گزینه برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل بهداشت عمومی در بلاروس است. تحصیل در بلاروس در رشته مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه های دولتی و خصوصی یک انتخاب خوب است و این برنامه در بین دانشجویان ملی و بین المللی بسیار محبوب است. بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف برای تحصیل در رشته بهداشت عمومی به بلاروس می آیند و دلایل خاصی برای انتخاب دانشگاه های بلاروس برای این برنامه وجود دارد. در انتخاب مقصد تحصیل در خارج از کشور در بین کشورهای اروپایی، دانشجویان خارجی و والدین آنها ابتدا فاکتور هزینه را در نظر می گیرند. آنها به دنبال کشوری در اروپا هستند که در آن هزینه باید مقرون به صرفه باشد و هزینه زندگی نیز باید کمتر باشد. آنها همچنین جو را برای دانشجویان خارجی در کشور منتخب در نظر می گیرند که فرزند آنها باید سال ها را در این کشور سپری کند.

بنابراین آنها بلاروس را در بین سایر کشورهای اروپایی ترجیح می دهند و تصمیم می گیرند فرزند خود را برای تحصیل [بهداشت عمومی در بلاروس] بفرستند. هزینه تحصیل در بلاروس برای دانشجویان خارجی تقریباً در تمام دانشگاه های دولتی بلاروس در هر شهری مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی نیز بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی است. بنابراین تحصیل در بلاروس تصمیم دقیقی است که خود را ثابت خواهد کرد. مدرک بهداشت عمومی از دانشگاه های بلاروس در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، بنابراین این فارغ التحصیلان از هر دانشگاه در بلاروس ممکن است در هر نقطه از جهان کار کنند. مشاوران متبحر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به بلاروس به سوالات متنوع شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *