مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل رشته ای است که دانش شما را در این زمینه به صورت یک کارشناس و متخصص افزایش می دهد. تحصیلات عالی در کشور برزیل یک فرصت خوب برای تحصیل و کار و کسب تجارب بین المللی می باشد. این کشور شرایط مناسبی را برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی ارائه می دهد و همچنین یکی از کشورهایی است به این تخصص و نیروی انسانی متخصص نیاز دارد. در برزیل می توانید پس از اتمام تحصیل خود جذب بازار کار مدیریت بهداشت عمومی شوید. به دلیل شرایط موجود در دوره همه گیری کرونا این کشور شرایط سختی را گذراند و آنچه مردم را راهنمایی و دور از بیماری نگاه داشت این حرفه مهم بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی و همچنین نحوه اخذ اقامت تحصیلی این کشور به متقاضیان خدمات تخصصی ارائه می دهد.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی است و با جمعیتی حدود 209 میلیون نفر (%84 شهری) در فهرست پرجمعیت ترین کشورها در رتبه پنجم قرار دارد. این کشور بزرگی است با چالش‌های زیادی که بر بخش مراقبت‌های بهداشتی تأثیر می‌گذارد، مانند نابرابری‌های اقتصادی، و انتقال جمعیتی با جمعیت سالخورده (بیش از %10 مسن‌تر از 60سال) که نتیجه کاهش نرخ تولد و افزایش است. امید به زندگی 74 سال می باشد. علیرغم وجود پوشش همگانی، %25 جمعیت تحت پوشش بیمه خصوصی هستند. آژانس مراقبت سلامت ملی مسئول قوانین نظارتی برای سازمان مراقبت ICU است. وزارت بهداشت خط مشی عمومی را تعیین می کند و ANVISA مسئول نظارت، بازرسی و کنترل کیفیت مراقبت و جنبه های سازمانی در سراسر کشور است. قوانین و معیارهای باز کردن ICU و طبقه بندی توانایی آن برای مراقبت از بیمارانی که سطوح شدت متفاوتی دارند.

تیم های حرفه ای متحد تمام بخش‌های آی‌سی‌یو نیاز به حضور کامل کادر پزشکی به صورت 24 ساعته دارند. یک متخصص ویژه باید پزشک مسئول ICU باشد و حداقل یک پزشک دارای گواهی هیئت مدیره باید مسئول مراقبت از بیمار در طول روز باشد. شیفت های شب را می توان توسط متخصصان غیر هیئت مدیره تحت پوشش قرار داد. بازپرداخت در کشور برزیل متاثر از طبقه بندی است و واحدهای سطح III مقادیر بالاتری نسبت به سطح I و II دریافت می کنند. برزیل بر آموزش و توسعه منابع انسانی برای سیستم یکپارچه سلامت و سیستم علم و فناوری، تولید علمی و فناوری و ارائه خدمات مرجع در زمینه بهداشت عمومی متمرکز است. یک مدیر بهداشت عمومی در بحث‌های سیاست عمومی سلامت شرکت می‌کند و دوره‌ هایی را برای آموزش متخصصان متعهد به دگرگونی بافت اجتماعی برزیل ترویج می‌کند.

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

کشور برزیل 4 حوزه متمرکز بر نگهداری و توسعه خدمات مرجع، تخصصی در تجزیه و تحلیل و بحث در مورد مشکلات بهداشتی جمعیت برزیل را حفظ می کند: مرکز همکاری در حوزه سیاست دارویی، مرکز مطالعات بهداشت کارگران و بوم شناسی انسانی، مرکز بهداشت مدرسه آلمانو سینوال فاریا و مرکز نظارت و پایش بیماری. انجام اقدامات همکاری های فنی و علمی، حمایت از کشورهای در حال توسعه در آمریکای لاتین، کارائیب و آفریقا برای پروژه های با کشورهای توسعه یافته از مهم ترین موارد مهم در این بخش است. هدف آن کمک به تحکیم نقش برزیل در سناریوی سلامت عمومی در حوزه بین‌المللی، از طریق پویایی فنی و سیاسی است که می‌تواند فعالیت‌های مبادلات، تولید، انتشار و کاربرد دانش تولید شده توسط حوزه فعالیت‌های فنی و علمی را افزایش دهد. آموزش از راه دور (ODL) Ensp اقدامات خود را بر اساس مفروضات آموزش مداوم در سلامت و با مشارکت وزارت بهداشت هدایت کرده است.

خدمات تحصیلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی شامل موارد زیر است:

  • دوره های فارغ التحصیلی lato sensu آموزش حرفه ای را ترویج می کند.
  • دوره های فارغ التحصیلی Stricto sensu کارشناسی ارشد، حرفه ای و دکترا در بهداشت، بهداشت عمومی و محیط زیست و اپیدمیولوژی بهداشت عمومی را ارائه می دهد.
  • دوره های فارغ التحصیلیLato sensu طیف گسترده ای از دوره ها را از نظر برنامه های تخصصی، بهبود و ارتقاء در دسترس از طریق آموزش در محل یا از راه دور پوشش می دهد.

در جدول زیر شاهد حقوق افراد کارمند در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل می باشید:

شغلمیزان حقوق در سال به یورو
پرستار بهداشت عمومی48000€
افسر بهداشت34000€
کارگر اجتماعی30000€
افسر بالینی102000€
کارمند حمایت از خانواده€37000

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

مطالعات در زمینه مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

آموزشگاه دولتی، ساختار آموزش و آموزش مستمر مدیران و متخصصان را با ترکیب ویژگی های سیستم های مدیریتی، خدمات، سازمان ها و برنامه های نوین، ایجاد فرآیندهای آموزش دائمی، اتحاد بین نیروی کار و تشکیل و تحکیم همکاری ها، پیشنهاد می کند. مدرسه Germano Sinval Faria ارائه مراقبت های چند رشته ای، از طریق ارتقاء، پیشگیری و مراقبت های بهداشتی، و توسعه آموزش، تحقیق و اطلاعات بهداشت عمومی را به دانشجویان پیگیری می کند. مرکز مطالعات سلامت کارگران و بوم شناسی انسانی ارجاع به وزارت بهداشت در اقدامات بهداشت، کار و محیط زیست را نیز مدیریت می کند. اهداف آن عبارتند از: تربیت نیروی انسانی برای منطقه، از طریق دوره های تخصصی، کارشناسی ارشد و دکتری.

در بخش زیر شاهد مشکلات زندگی در برزیل در سال های اخیر برای دانشجویان بین المللی می باشید:

شرح مشکلات زندگی در آذربایجان

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

توسعه مطالعات و تحقیقات در مورد رابطه بین کار، بهداشت و محیط زیست، تحریک توسعه روش‌های جدید، و همچنین پیشنهاد و ارزیابی سیاست‌های عمومی؛ و توسعه فعالیت های همکاری فنی به ویژه در میان دبیران بهداشت ایالت ها و شهرداری ها، مؤسسات فنی و علمی، اتحادیه ها و وزارتخانه های دولتی از موضوعات رایج پایان نامه ها در رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل است. دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه سائوپائولو که در سال 1918 تأسیس شد، مرکز مرجع ملی و بین‌المللی در زمینه بهداشت عمومی، مأموریت تولید و انتشار دانش و آموزش منابع انسانی در زمینه بهداشت عمومی و تغذیه از طریق آموزش دارد. تحقیق و توسعه، کمک به ارتقای سلامت جمعیت به وضعیت بهتر و تدوین سیاست های عموم وکاهش مشکلات زندگی در برزیل در حوزه سلامت از ماموریت های این دانشکده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال دانشجویی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل در سال های اخیر هستید:

اشتغال دانشجویی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیلدانشکده بهداشت عمومی از 5 گروه تشکیل شده است: بهداشت محیط، اپیدمیولوژی، بهداشت مادر و کودک، تغذیه و عملکرد بهداشت عمومی. این دانشکده مسئول 2 دوره کارشناسی است: بهداشت عمومی و تغذیه. همچنین فرصت هایی را برای فارغ التحصیل در 5 برنامه ارائه می دهد: سلامت عمومی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، تغذیه در بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، سلامت جهانی و  پایداری در مقطع دکترا و محیط زیست، سلامت و پایداری در مقطع ارشد و اپیدمیولوژی در مقطع دکترا. ده ها دوره تخصصی نیز در مدرسه سنتی تابستانی و مدرسه زمستانی ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد با مشاوران متخصص و با تجربه خود در زمینه مشاوره کاملی ارائه می دهد. همچنین ممکن است بخواهید از طریق مهاجرت غیر قانونی اقدام کنید که با توجه به شرایط پناهندگی در برزیل اصلا توصیه نمی شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *