مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند در مقطع کارشناسی یک تحصیل 3-4 ساله است و شما باید در ترم آخر خود پایان نامه ای ارائه دهید. در کشور ایسلند که شرایط آب و هوایی بسیار خاص و البته سرد است میزان مهاجرت دانشجویان بالا نیست و شما با حجم زیادی از رقیبان مواجه نیستید لذا می توانید برای تحصیل در این کشور در قدم اول خود را برای این کشور یعنی آب و هوا و زبان و فرهنگ آماده کنید. ایسلند به دلیل جاذبه های طبیعی مانند شفق های قطبی و ایگلوها در جهان شناخته شده است. همچنین اسکیموها از مهم ترین نمادهای این کشور هستند. در حال حاضر کشور ایسلند یک کشور مرفه با شرایط سلامت و بهداشت خوب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ پذیرش تحصیلی به شما کمک و راهنمایی می کند.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند

دنیایی را تصور کنید که مقررات کار کودکان، قوانین کمربند ایمنی و سیاست های ضد آلودگی وجود ندارد. محققان، سیاست‌گذاران و مربیان بهداشت عمومی با بهبود شرایط زندگی، تنظیم مراقبت ‌های بهداشتی و ایمنی، و آموزش انتخاب‌های سالم، زندگی ما را ایمن ‌تر می‌کنند. لیسانس علوم در بهداشت عمومی در ایسلند پایه محکمی را در طیف گسترده ای از حوزه های بهداشت عمومی، از مدیریت بیماری های مزمن و کاهش خطرات محیطی گرفته تا آموزش زایمان و اپیدمیولوژی فراهم می کند. در طول تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند سعی می کنید تا به خیر و صلاح بیشتر بشریت اهمیت دهید و تأثیر واقعی بر جامعه خود بگذارید. با تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند می توانید برای آینده شغلی خود نیز برنامه ای در نظر داشته باشید.

لیسانس بهداشت عمومی دانشگاه ایسلند یک مدرک جدید است که از طریق شورای آموزش برای سلامت عمومی درخواست اعتبار می دهیم. به عنوان یک دانشگاه جامع علوم بهداشتی با طیف وسیعی از برنامه‌های حرفه‌های بهداشتی، این دانشگاه دانشجویان خود را با مطالعات بین رشته‌ای و تجربیات بین‌حرفه‌ای درگیر کند که تحصیلات و رزومه شما را غنی می‌کند. فرصت های تحقیقاتی استثنایی برای دانشجویان کارشناسی و یادگیری خدمات و تجربه جامعه و دوره های کارآموزی هیجان انگیز برای یادگیری در حین کار و گزینه های متعدد ادامه تحصیل در خارج از کشور از مهم ترین مزیت و امتیازات ویژه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند است. در این کشور می توانید زبان ایسلندی را نیز یاد بگیرید البته اگه قصد کار در این کشور را دارید.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در ایسلند

در این کشور فرصتی برای دنبال کردن مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی  و دسترسی به کنفرانس های حرفه ای و کارشناسان برجسته را خواهید داشت. طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی، بهداشت عمومی به عنوان کلیه اقدامات سازمان یافته برای پیشگیری از بیماری، ارتقای سلامت و افزایش طول عمر در میان جمعیت به عنوان یک کل تعریف شده است. هدف فعالیت های این سازمان فراهم کردن شرایطی است که در آن افراد بتوانند سالم باشند و بر کل جمعیت تمرکز کنند. نه بر روی بیماران فردی. در مقطع ارشد رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند می توانید گرایش خود را انتخاب کنید و در آن زمینه علم خود را تکمیل کنید. ارائه پایان نامه در ترم آخر نیز در رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند اهمیت ویژه ای دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعات مهمی در خصوص تحصیل رشته مدیریت در کشور ایسلند هستید:

نرخ پذیرشهزینه تحصیل به یوروتخصص هامیانگین حقوق پیشنهادی به یورو
57%8000-€11000€بهداشت جهانی، ایمونولوژی، پرستاری€20000

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در ایسلند

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلند

به عنوان یک رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های کشور ایسلند شما به مسائل بهداشتی بسیار پیچیده ای که جوامع را تحت تاثیر قرار می دهد، درک خواهید کرد و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد راه حل ها را توسعه خواهید داد. از طریق آموزش خدماتی و دوره های کارآموزی، خواهید فهمید که چگونه به طور مشترک برای برقراری ارتباط استراتژی ها با مخاطبان مختلف کار کنید. چه هدف شغلی خاصی در ذهن داشته باشید یا یک ایده مبهم از رشته مورد علاقه خود داشته باشید، دفتر خدمات شغلی دانشگاه نیز می تواند به شما کمک کند قدم بعدی خود را برنامه ریزی کنید. در این کشور شرایط شغلی و همچنین بهداشت عمومی نیز شرایط محلی و کشور این محدوده را باید اعمال کنید و شناخت مشکلات بومی این کشور از مهم ترین مراحل کار است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته مدیریت بهداشت عمومی در سال های آینده در کشور ایسلند می باشید:

نرخ اشتغال در رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایسلندپس از تحصیل در ایسلند مشاغل در مدیریت بهداشت عمومی شامل مشاغل ارزشمند متعددی است، مانند:

  • مدیر برنامه های سلامت دولتی
  • مربی بهداشت عمومی
  • مدیر بهداشت عمومی غیر انتفاعی
  • مدیر بیمارستان / افسر کنترل عفونت
  • محقق سلامت
  • مدیر برنامه سلامت جامعه
  • مسئول بهداشت محیط
  • اپیدمیولوژیست

تحصیل در ایسلند

جمعیت ایسلند حدود 320000 نفر است که در شمال اقیانوس اطلس درست زیر دایره منجمد شمالی واقع شده است. این جزیره حدود %50 بزرگتر از تاسمانی است. این جزیره برای اولین بار در قرن نهم مستقر شد و جمعیت عمدتاً از دریانوردان سلتیک و وایکینگ هستند. زبان ایسلندی از زبان اسکاندیناوی قدیم گرفته شده است و کاملاً با سایر زبان های اسکاندیناوی متفاوت است. اکثر مردم ایسلند نیز انگلیسی عالی صحبت می کنند. اقتصاد تا حد زیادی بر پایه ماهیگیری، کشاورزی و گردشگری استوار است. پایتخت، ریکیاویک، کمی بزرگتر از هوبارت است. دومین شهر آکوریری (کمی کوچکتر از برنی) مرکز اداری شمال ایسلند است. بسیاری از جوامع ساحلی کوچک وجود دارد که مرکز جزیره عمدتاً منطقه‌ای خالی از سکنه از گدازه‌های عظیم و میدان‌های یخی است.

استاندارد زندگی بالا است و سیستم بهداشتی و عمل پزشکی مشابه استرالیا است. ایسلند یک طرح بیمه ملی تا حدودی مشابه مدیکر دارد. این خدمات رایگان مراقبت های بیمارستانی را فراهم می کند و بیشتر هزینه های خدمات در مراقبت های اولیه و سایر خدمات سرپایی یا اجتماعی را پوشش می دهد. هیچ بیمارستان خصوصی در ایسلند وجود ندارد. بیمارستان ملی دانشگاه در ریکیاویک تنها بیمارستان عالی در کشور است. بیمارانی که به خدمات پیچیده تری نیاز دارند که در ایسلند در دسترس نیست، ممکن است مجبور شوند به بریتانیا، کانادا یا سایر کشورهای اسکاندیناوی سفر کنند. جالب اینجاست که ایسلند بیمارانی را از گرینلند شرقی دریافت می کند، زیرا خدمات در آن جزیره وسیع بسیار محدود است و ایسلند نزدیک ترین مراقبت های عالی در دسترس است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان مهاجرت به ایسلند در خصوص اقامت پس از تحصیل در ایسلند مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *