دسته بندی نشده

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند رشته ای بسیار عالی است که می توانید به زبان انگلیسی و ایرلندی آن را فرا بگیرید. در کشور ایرلند تمام چیزی که برای تحصیلات خوب و بی دغدغه نیاز دارید را خواهید داشت. همچنین فرصت های کاری و مشاغل دانشجویی برای شما متنوع خواهد بود. دانشگاه های ایرلند رشته مدیریت بهداشت عمومی را برای دانشجویان بین المللی نیز ارائه می دهند و شما هم می توانید برای تحقیقات خود و اخذ تخصص در گرایش های ارشد این رشته در این کشور تحصیل کنید. در نظر داشته باشید که ایرلند یک قطب آموزشی و فرهنگی بسیار جذاب است که امکانات خوبی دارد لذا باید برای اخذ پذیرش تلاش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل و مهاجرت به ایرلند آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در ایرلند یک دوره 1-2 ساله است که بر سلامت و رفاه جمعیت انسانی تأکید دارد. می توان آن را به صورت یک برنامه تمام وقت، پاره وقت یا آنلاین دنبال کرد. بیش از 5 دانشگاه در کشور ایرلند مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی ارائه می دهند. گرایش های این رشته تحت تخصص های مختلفی مانند بهداشت جهانی، ایمونولوژی و پرستاری در دسترس است. شهریه دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در ایرلند از €8000 (یورو) تا €21000 (یورو) در سال متغیر است. متوسط ​​حقوق ارائه شده به فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در این کشور €35000 (یورو) در سال است. طبق رتبه بندی جهانی،  4 دانشگاه ارائه دهنده کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در ایرلند در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

در نمودار زیر شاهد مدارک تحصیلی کارمندان در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند می باشید:

مدارک تحصیلی کارمندان در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

ایرلند در فهرست جهانی صلح در رتبه دوازدهم قرار دارد که بسیار بالاتر از بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا است. همه دوره ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند، برخلاف آلمان که اکثر برنامه ها به زبان آلمانی تدریس می شوند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی، می توانید 2 سال دیگر در ایرلند بمانید و تجربه حرفه ای کسب کنید. برای متخصصان پزشکی و بهداشتی در ایرلند هر 15 ماه یک افزایش 10% درصدی وجود دارد. همانطور که در بالا گفتیم در این کشور 5 دانشگاه وجود دارند که می توانید رد آن ها رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا را بخوانید.

دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور ایرلند را در جدول زیر به همراه رتبه جهانی مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه جهانی
کالج ترینیتی دوبلین108
کالج دانشگاه دوبلین185
دانشگاه ملی ایرلند259
کالج دانشگاه کورک310
دانشگاه مینوث700

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

هزینه تحصیل در کشور ایرلند را می توان به 3 دسته تقسیم کرد: هزینه قبل از ورود، هزینه تحصیل و هزینه زندگی. هزینه قبل از ورود قبل از رسیدن به مقصد تحصیلی انجام می شود. این شامل هزینه های امتحانات مورد نیاز برای تحصیل در ایرلند ، هزینه های ویزا، هزینه های درخواست و غیره می شود. این موارد بدین شرح است:  هزینه ویزای دانشجویی ایرلند60€ و هزینه درخواست€50 و متوسط ​​شهریه دانشگاه هایی که در رشته بهداشت عمومی کارشناسی ارشد ارائه می دهند از 8000€ (یورو) تا 21000€ (یورو) در سال متغیر است. برای تحصیل در ایرلند، باید برای ویزای دانشجویی نوع D اقدام کنید. هزینه درخواست برای همین €60 (یورو) است. توصیه می شود حداقل 3 ماه قبل از شروع دوره برای ویزا اقدام کنید. مدارکی که ارائه می کنید باید به زبان ایرلندی و یا انگلیسی باشد.

برای اخذ ویزای دانشجویی نوع D در ایرلند  مدارک مهمی مورد نیاز است که شامل موارد زیر می شود:

  • 2 عکس جدید در اندازه پاسپورت
  • کپی پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش یا پیشنهاد نامه از دانشگاهی که با آن ادامه می دهید
  • رسید پرداخت هزینه یا پرداخت قسط اول
  • مدرک مالی برای حمایت از تحصیل شما در ایرلند
  • مدارک بیمه پزشکی
  • آزمون های اثبات مهارت زبان (آیلتس، تافل)
  • گواهی اقامت

بورسیه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

متوسط ​​هزینه زندگی یک دانشجوی بین المللی در ایرلند می تواند از €700 تا €1000 (یورو) در ماه متغیر باشد. این شامل اجاره ماهانه، هزینه حمل و نقل، مواد غذایی و سایر هزینه های ضروری و البته هزینه های غیر ضروری است. این هزینه ها تا حدودی به شهری که در آن زندگی می کنید و نوع سبک زندگی شما و شهریه شما بستگی دارد. هر ساله دولت ایرلند €728 (میلیون یورو) برای صنعت آموزش خود هزینه می کند. این کار برای تضمین آموزش با کیفیت و همچنین ارائه و بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در ایرلند و بودجه به دانشجویان بین المللی انجام می شود. بورس تحصیل کمیته اعطای جایزه (به یورو) و بورسیه های تحصیلات تکمیلی شایستگی از دانشگاه ملی ایرلند و بورسیه مکس آرتور مکالیف دانشگاه ملی ایرلند و بورسیه تحصیلی بین المللی مبتنی بر شایستگی دانشجویان کالج دانشگاه کورک با توجه به نمرات مقطع کارشناسی متفاوت است.

کار در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

دانشجویی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و تحصیل دکترا در ایرلند در بهداشت عمومی است به طور متوسط ​​سالانه €35000 (یورو) درآمد دارد. طبق گفته کاوشگر حقوق، کارمندانی که 2 تا 5 سال سابقه کار دارند، %32 بیشتر از تازه واردان در صنعت مراقبت های بهداشتی و پزشکی درآمد دارند. دیده شده است که به طور متوسط ​​حقوق یک کارمند در مدت تقریباً 10 سال 2 برابر مقدار اولیه می شود. کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در ایرلند تقریباً 29٪ بیشتر از یک لیسانس در همان رشته درآمد دارد. در این کشور افزایش حقوق هر ساله توسط دولت اعلام می شود که معمولا مبلغ دقیقی است.  در ایرلند می توانید پس از گذشت چند سال برای اقامت درخواست دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور ایتالیا و اقامت ایرلند از طریق تحصیل و اخذ اقامت کاری نیز به متقاضیان مشاوره و خدمات جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *