مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا

تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا شرایط خوبی را برای دانشجویان بین المللی علاقمند به این حوزه فراهم می کند. این فرصت باعث می شود که دانش جویان دانش و مهارت خود را در زمینه مدیریت بهداشت عمومی تقویت کنند. در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند به زبان ایتالیایی و انگلیسی تحصیل و تحقیق کنند. دقت داشته باشید که برای اخذ پذیرش و ارسال درخواست در سال جاری به مواعد مقرر که توسط دانشگاه های ایتالیا اعلام می شود توجه کنید. برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا باید سوابق تحصیلی و ریز نمرات و نامه انگیزه خود را آماده کنید. همچنین اگر برای ویزای دانشجویی ایتالیا می خواهید اقدام کنید می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا برای متخصصان بهداشت یا فارغ التحصیلان با تجربه مدیریت بهداشت عمومی طراحی شده است که انتظار دارند به سمت نقش های مدیریت ارشد در یک سیستم بهداشتی حرکت کنند. این برنامه اساساً در چارچوب خدمات بهداشت عمومی و ملی تنظیم شده است، اما برای مدیران سازمان های غیردولتی، سازمان های بین المللی و بیمارستان های خصوصی نیز مرتبط است. انتظار می رود که دانش آموزان بتوانند از دانش خود در زمینه مدیریت سلامت در کار کلاسی و تکالیف استفاده کنند و معمولاً از متقاضیان بدون تجربه بیمارستان انتظار می رود که چنین تجربه ای را قبل از شروع برنامه به دست آورند. هدف این دوره توسعه توانایی تفکر تحلیلی و رسیدگی به مسائل مدیریتی و توسعه ای است که مدیران ارشد و میانی بیمارستان با آن مواجه هستند.

به منظور دستیابی به اهداف برنامه، اهداف زیر توسط دانشکده علوم بهداشت در ایتالیا ارائه شده است:

  • دریافت درک درستی از سیستم های بهداشت عمومی پیچیده در سراسر جهان با تمرکز بر سیستم های مختلف مراقبت های بهداشتی
  • توسعه دانش مدیریت خاص بخش همراه با مهارت های فنی و مدیریتی برای پیگیری موفقیت آمیز حرفه ای در بخش سلامت
  • حمایت از توسعه نسل بعدی مدیران ارشد و رهبران در بخش سلامت
  • حمایت از توسعه یک مجموعه مهارت برای مدیریت کارآفرینی سلامت، نوآوری و تغییر
  • توانمندسازی دانش آموزان برای کسب مهارت های ارزیابی انتقادی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد

نحوه مطالعه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا

دانش آموزان نقش فعالی در پیشرفت یادگیری خود دارند و می توانند در هر زمان و هر کجا که بخواهند مطالعه کنند. دانش‌آموزان در جریان یادگیری خود توسط یک سیستم تدریس خصوصی آنلاین هدایت می‌شوند که می‌تواند فرآیند یادگیری و ارتباطات مبتنی بر وب آنها را تسهیل کند و ابزارهایی را برای آنها فراهم کند تا مطالعه خود را در مورد موضوع خاص خود با موفقیت انجام دهند. آموزش و تحصیلات در کلاس های رشته مدیریت بهداش عمومی در دانشگاه های ایتالیا از طریق فعالیت های کلاسی انجام می شود. سیستم آموزش می تواند دانشجویان را بیش از پیش درگیر موراد عملی و تحقیقاتی کند و پس از بررسی و انجام آزمون های عملی و تئوری دانشجویان نتایج خود را مشاهده خواهند کرد. این روند شامل تدریس ساختار و سازمان، برنامه ریزی و مدیریت منابع، بررسی و ارزیابی خدمات و درک زمینه محلی/ملی و بین المللی یک سیستم بهداشتی است.

در نمودار زیر شاهد بخش های تحصیلی و نحوه مطالعه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا می باشید:

نحوه مطالعه رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در ایتالیا

کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا با 2 گرایش کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت بین الملل و کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت عمومی توسط دانشگاه بین المللی تلماتیک UNINETTUNO به منظور ارائه دانش و تخصص لازم به مدیران ارشد طراحی شده است. رهبران بخش سلامت تأکید بر مدیریت بهداشت عمومی در یک محیط بین‌المللی و محلی است و این برنامه از دانش و شواهد در حال ظهور استفاده می‌کند تا امکان مقایسه در کشورهای مختلف را فراهم کند. دانشجویان می توانند مسیر کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت بین المللی یا مسیر کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت عمومی را دنبال کنند. محیط بهداشت جهانی معاصر یک سیستم بهداشت عمومی یا ملی بازسازی شده را در نظر می گیرد که در حفظ و بهبود سلامت عمومی رهبری می کند. در ایتالیا رشته های بسیاری مورد توجه هستند که یکی از آن ها رشته آنکولوژی در ایتالیا می باشد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در ایتالیا

نتایج تحصیل رشته مدیریت بهداش عمومی در ایتالیا

این دستور کار و تحصیل به شدت بر نیاز به رهبری خوب تأکید می کند و در آن نیازمند توسعه چشم انداز و شیوه هایی در مدیریت سلامت است که برای سازماندهی خدمات بهداشت عمومی برای قرن بیست و یکم مناسب است. مقطع ارشد رشته مدیریت بهداشت عمومی به منظور کمک به دستیابی به اهداف تحقیقاتی و حرفه ای در ایتالیا توسعه یافته است. این بر اساس تحقیقات و نقاط قوت آموزشی است تا اطمینان حاصل شود که فارغ التحصیلان قادر خواهند بود خدمات بهداشت عمومی را بر اساس درک درستی از تئوری ها و شیوه های مدیریت و بهداشت عمومی اداره کنند. این دوره بر ارائه رویکردی چند رشته‌ای، تحلیلی انتقادی و مبتنی بر عمل به چالش‌ها و مسائل اصلی در مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سلامت که با ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و مرتبط با سلامت مواجه است، تمرکز دارد.

پس از تحصیل در دانشگاه های ایتالیا دانشجویان رشته مدیریت بهداشت عمومی باید بتوانند موارد زیر را اجرا کنند:

  • نشان دادن دانش و درک در زمینه مدیریت بهداشت عمومی، برنامه ریزی و سیاست گذاری در توسعه سیستم های بهداشتی با اشاره خاص به بخش های دولتی و غیردولتی.
  • شناسایی، توصیف و تحلیل انتقادی موضوعات عمده در مدیریت، برنامه ریزی و سیاست گذاری در بخش های مرتبط با سلامت عمومی و سلامت در کشورهای در حال توسعه؛
  • شناسایی و توضیح زمینه ها، چالش ها و فرصت های موجود در تدوین و اجرای سیاست های سلامت در سیستم های بهداشتی کشورهای در حال توسعه؛
  • بررسی انواع سیاست‌ها، موقعیت‌ها و موضوعات در حوزه مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سلامت عمومی در نظام‌های بهداشتی کشورهای در حال توسعه.
  • بکارگیری دانش و مهارت در حوزه های انتخابی مدیریت، برنامه ریزی و خط مشی سلامت در شرایط محلی؛

دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در ایتالیا

این برنامه برای همه متخصصان سلامت، برنامه ریزان، مدیران ارشد و متوسط ​​که در سازمان های مراقبت های بهداشتی، سیستم های بهداشت عمومی و ملی مشغول به کار هستند یا مسئولیت مدیریت آنها را دارند، مناسب است. دانش آموزان با رشته های علمی اصلی که به سلامت عمومی مدرن کمک می کند، آشنا می شوند. دوره کارشناسی ارشد 18 ماه طول می کشد که معادل 90 واحد ECTS است که در درس های ویدیویی، سمینارها، تمرین ها، کنفرانس ها، فعالیت های آموزشی، فعالیت های تحقیقاتی و دوره های آموزشی ساختار یافته است. دوره کارشناسی ارشد شامل 10 ماژول و 1 پایان نامه تحقیقاتی است.

در جدول زیر شاهد دروس 2 تخصص رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایتالیا در مقطع ارشد می باشید:

دروس گرایش مدیریت بین المللی بهداشتدروس گرایش مدیریت بهداشت عمومی
اصول مدیریت سلامتاصول بهداشت عمومی
مدیریت منابع انسانی و سازمان های بهداشتیجهانی شدن و چالش های بهداشت عمومی
تصمیم گیری، برنامه ریزی و رهبریتصمیم گیری، برنامه ریزی و رهبری
سیستم های سلامت ملی و سیاست های سلامتسیستم های بهداشت عمومی و سیاست های بهداشت عمومی
مدیریت سازمان های بهداشتیمدیریت سازمان های بهداشتی

برای مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت کشور ایتالیا و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی در ایتالیا مشاوران و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *