مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا رشته ای مهم معرفی شده است که شما می توانید در این رشته در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. در استرالیا مهاجرت تحصیلی بیش از مهاجرت کاری انجام می شود لذا جمعیت دانشجویان بین المللی این کشور بیش از مهاجران کاری می باشند. در دانشگاه های کشور استرالیا می توانید تنوع ملیت و قومی را به وضوح ببینید. این کشور به دلیل جذابیت های طبیعی و فرهنگی و تفریحی می تواند بهترین انتخاب شما برای تحصیلات بین المللی باشد. رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا در زمینه سلامت و بهداشت در این کشور بحث و تحقیق می کند و شما می توانید پس از اتمام تحصیل خود به کارهای مرتبط با این فضا مشغول شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

با تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا به رهبری تبدیل شوید که می تواند باعث تغییر، افزایش کیفیت و اجرای تصمیمات مدیریتی سنجیده شده برای ایجاد تأثیر واقعی بر خدمات و سیستم های بهداشتی شود. کارشناسی ارشد رهبری و مدیریت سلامت شما را با دانش، مهارت ها و ویژگی های ضروری مورد نیاز برای نقش های رهبری و مدیریتی در مراقبت های بهداشتی مجهز می کند. این درجه درک شما را از تأثیرات فعلی و نوظهور بر بخش سلامت گسترش می دهد. این مدرک برای رهبران و مدیران مشتاق و کسانی که قبلاً در این زمینه کار می کنند و به دنبال پیشرفت شغلی هستند طراحی شده است. این مدرک توسط کالج استرالیایی مدیریت خدمات بهداشتی وکالج سلطنتی استرالیایی مدیران پزشکی تایید شده است. همچنین شایستگی های اصلی مورد نیاز برای افرادی که مایل به درخواست برای کمک هزینه تحصیلی RACMA هستند را فراهم می کند.

شما درک نظری و مهارت های عملی لازم برای رهبری و مدیریت را در سراسر جهان به دست خواهید آورد:

  • برنامه ریزی استراتژیک
  • توسعه سیاست
  • مدیریت تغییر
  • مدیریت مالی
  • اقتصاد سلامت
  • تصمیم گیری مبتنی بر شواهد
  • حاکمیت بالینی
  • مدیریت ریسک
  • بهبود کیفیت
  • مراقبت یکپارچه
  • ایمنی بیمار
  • مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور استرالیا می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلزبان تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلینرخ اشتغال
کارشناسی3 الی 4 سالانگلیسی30%%7773%
کارشناسی ارشد2 سالانگلیسی33%%7077%
دکترا2 الی 3 سالانگلیسی%31%7078%

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد رهبری و مدیریت سلامت (توسعه) به شما این فرصت را می دهد تا دانش و مهارت های خود را در تحقیقات خدمات بهداشتی از طریق دوره های روش تحقیق اضافی و/یا یک پروژه تحقیقاتی پیشرفته گسترش دهید. فرصت‌هایی برای پیشرفت از مدرک کارشناسی ارشد که شامل یک جزء تحقیقاتی تا ثبت‌نام در مقطع دکترا است، در دسترس است. با گذراندن دو مدرک کارشناسی ارشد در مدت 4 سال از تحصیل خود نهایت استفاده را ببرید. شما می توانید این مدرک را با برنامه های کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی، بهداشت جهانی یا هوش بیماری های عفونی ترکیب کنید. مطالعه همزمان دو برنامه، چشم انداز شغلی شما را افزایش می دهد و به شما این فرصت را می دهد که دانش و مهارت های 2 رشته مرتبط را با هم ترکیب کنید.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که با محل کار مرتبط باشد، با فرصت های زیادی برای به کار بردن دانش نظری در عمل نیز مرتبط باشد. یکی از این فرصت ها برنامه کارآموزی در دانشگاه های استرالیا است که در آن تجربه عملی در سازمان های بهداشتی مربوطه به دست خواهید آورد. ما طیف وسیعی از کارآموزی داخلی و بین المللی را در استرالیا، آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهیم. مطالعه خود را از هر کجای دنیا که می آیید می توانید در استرالیا تکمیل کنید. این مدرک گزینه های یادگیری انعطاف پذیری را ارائه می دهد تا بتوانید مدرک را با توجه به نیازها و تعهدات خود تکمیل کنید. دوره ها را می توان به صورت آنلاین یا حضوری، تمام وقت یا پاره وقت برگزار کرد. فضاهای یادگیری آنلاین، یادگیری مشارکتی را تسهیل می‌کند، می‌توانید با دانش‌آموزان و دبیران دوره‌ها در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

این برنامه دانش آموزان را با دانش و مهارت های مورد نیاز برای پاسخ به چالش های پیش روی مدیران و رهبران سلامت مجهز کرده است. شما این فرصت را خواهید داشت که دوره های آنلاین را در دانشگاه های معتبر بین المللی بگذرانید تا دیدگاهی جهانی به آموزش خود بیاورید. با دور شدن از کلاس درس سنتی، این مدرک شما را در یک محیط یادگیری جهانی غوطه ور می کند، جایی که در کنار دانش آموزانی از استرالیا، ایالات متحده و سراسر جهان تحصیل خواهید کرد. همچنین به جامعه ای بپیوندید که نقشی کلیدی در ارتقای سلامت جمعیت و سیستم های مراقبت های بهداشتی ایفا می کند. این برنامه توسط دانشکده بهداشت جمعیت یک جامعه پویا و بین المللی از کارکنان، فارغ التحصیلان، پزشکان و دانش آموزان ارائه می شود. کارکنان آموزشی و پژوهشی چند رشته‌ای ما دارای تجربه پژوهشی و حرفه‌ای در محیط‌های محلی، ملی و بین‌المللی هستند.

فرصت های تحقیق و همکاری برای دانشجویان در مراکز و موسسات تحقیقاتی معتبر بین المللی ما در دسترس است. شما بخشی از جامعه ای خواهید بود که در ترجمه تحقیقات پیشگامانه در زمینه راهبردهای پیشگیری و پاسخ به بیماری و اطلاع رسانی سیاست های بهداشتی نقش دارد. شبکه حرفه ای خود را بسازید و به گروهی متشکل از دانشجویان همفکر و جامعه فارغ التحصیلان موفق بپیوندید. فارغ ‌التحصیلان این رشته در حال حاضر نقش‌های رهبری در خدمات دولتی و خصوصی شامل وزارتخانه‌ها و بخش ‌های بهداشت، بخش‌های بهداشتی محلی، نقش‌های خدمات عمومی مرتبط با تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت، سازمان‌های غیردولتی در سراسر استرالیا و سراسر جهان، علاوه بر فارغ‌ التحصیلانی که جمعیت را شامل می‌شوند، دارند. تخصص بهداشتی به کار بالینی خود را نیز می توانید در مقطع ارشد و دکترا تحصیل کنید.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت در استرالیا

مدرک لیسانس در رشته مرتبط با بهداشت عمومی یا مدیریت بهداشت و 2 سال تجربه حرفه ای یا داوطلبانه تمام وقت می باشد.. این همچنین ممکن است شامل تجربه حرفه ای معادل باشد که به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی 4 ساله یا بیشتر (به عنوان مثال، MBBS) به دست آمده است. مدرک لیسانس به اضافه مدرک ممتاز یا فوق لیسانس در رشته ای مرتبط با بهداشت عمومی یا مدیریت بهداشت. در شرایط استثنایی، متقاضیانی با تجربه کاری حرفه ای مرتبط (مانند پرستاران آموزش دیده در بیمارستان، پیراپزشکان، کارکنان بهداشتی بومی) ممکن است در نظر گرفته شوند. حداقل 5 سال تجربه حرفه ای مرتبط تمام وقت مورد نیاز است و ممکن است مصاحبه با دانشکده بهداشت جمعیت انجام شود.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیلات کارمندان در رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور استرالیا می باشید:

میزان تحصیلات کارمندان در رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور استرالیا

نمونه هایی از رشته های مربوطه در کشور استرالیا عبارتند از:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است با سوابق بسیار درخشان با تیم متبحر و متخصص در جهت امور مهاجرتی به کشور استرالیا مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

  1. فردین گفت:

    سلام با مدرک لیسانس بهداشت عمومی چطور میشه و به چه کشورهایی مهاجرت تحصیلی داشته باشم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای بررسی شرایط تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *