مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته قلب و عروق در گرجستان

رشته قلب و عروق در گرجستان

رشته قلب و عروق در گرجستان به عنوان رشته ای تخصصی در موسسات پزشکی دنبال می شود. دانشگاه های پزشکی دوره های رزیدنتی و عملی ارائه می کنند. زبان گرجی زبان اصلی دوره های ارائه شده در گرجستان است و علاقمندان به تحصیل انواع رشته ها از جمله رشته قلب و عروق بایستی به این زبان تسلط داشته باشند. بیماری های قلب و عروق یکی از بیماری های شایع در جهان و همچنین گرجستان است. لذا مطالعه و کسب تخصص در این رشته نیاز است. در ادامه این مقاله می توانید درباره رشته قلب و عروق در گرجستان که به دست تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده بیشتر بدانید.

تحصیل رشته قلب و عروق در گرجستان

دولت گرجستان “برنامه آزمون سطح اول” را برای دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا در پزشکی هستند، معرفی کرده است. برنامه آزمون سطح اول با موفقیت دانش و تخصص مورد نیاز برای تمرین بالینی را به دانشجویان خود توانمند می کند. دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از ماژول های اصلی تشکیل شده است که الزامات اصلی آموزش پزشکی را پوشش می دهد. در طول دوره تحصیل، دانشجویان می توانند دروس عادی یا انتخابی را انتخاب کنند. برخی از پیش نیازهای ضروری برای برنامه آزمون سطح اول عبارتند از اصطلاحات پایه پزشکی، آناتومی، شیمی، میکروبیولوژی، رادیولوژی، فیزیولوژی، روانشناسی و اخلاق. تعداد زیادی دوره دیگر توسط شاخه آموزش پزشکی دانشگاه های گرجستان ارائه می شود.

تحصیل رشته قلب و عروق در گرجستان در دوره های تخصصی و کارشناسی ارشد پس از تکمیل دوره های پزشکی ارائه می شود. جهت تحصیل رشته قلب و عروق در گرجستان به جدول زیر توجه کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه تفلیس گرجستان
2دانشگاه دولتی ایوانا جاواخیشویلی تفلیس
3دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی
4دانشگاه دولتی شوتا روستاولی باتومی
5دانشگاه پزشکی دیوید تویلدیانی

هزینه تحصیل در گرجستان در اینجا بررسی شده است.

تخصص رشته قلب و عروق در بیمارستان های گرجستان

بیش از 110 بیمارستان در گرجستان و تفلیس و چندین موسسه پزشکی خصوصی از طریق خدمات پزشکی خصوصی به بیماران خود مراقبت های تخصصی ارائه می دهند. برخی از موسسات پزشکی خصوصی مشهور در گرجستان عبارتند از:

  • دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس
  • موسسه پزشکی کوتیکال
  • دانشگاه بین المللی جورجیا
  • موسسه دیابت لاسکین
  • بیمارستان آتلانتا

همه این امکانات پزشکی طیف گسترده ای از خدمات سرپایی و بخش های تخصصی مانند زنان، پوست، اطفال، قلب و عروق، پزشکی ادرار، گوش و حلق و بینی و گوارش را ارائه می دهند. هدف اصلی دانشگاه های گرحستان توسعه پزشکانی است که به مردم خدمت کنند. همچنین تلاش می‌کند تا متخصصان پزشکی تولید کند که در سلامت جامعه، بهداشت روستایی مهارت داشته باشند. بسیاری از دانشجویان پزشکی برای ادامه تحصیلات تکمیلی در زمینه بهداشت عمومی، تحقیقات پزشکی و سلامت جامعه در دانشگاه ثبت نام می کنند. بسیاری از تخصص ها مانند تخصص رشته قلب و عروق در بیمارستان های گرجستان با همکاری دانشگاه ها دوره های رزیدنتی ارائه می شود.

برخی از دانشجویانی که دوره MBBS خود را در گرجستان با موفقیت به پایان رسانده اند، به عنوان پزشک در هند، امارات، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان و سایر کشورها در زمینه مدیریت بیماری های عفونی و اورژانس و غیره مشغول به کار هستند.

کار در رشته قلب و عروق در گرجستان

کار در رشته قلب و عروق در گرجستان

متخصصان قلب، پزشکانی هستند که بیماری ها، اختلالات و آسیب های مربوط به قلب و عروق خونی را درمان می کنند. قلب و عروق یک تخصص در بخش داخلی است. متخصصان قلب بیماران را معاینه می کنند و آزمایش های تشخیصی را برای شناسایی ماهیت بیماری ها انجام می دهند. مراحل بعدی تعیین و انجام جراحی مناسب یا سایر روش های پزشکی است. بیشتر متخصصان قلب برای کار در رشته قلب و عروق در گرجستان در مطب ها و کلینیک های پزشکان کار می کنند. سازمان ها و شبکه های مراقبت های بهداشتی نیز از این پزشکان استفاده می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب باید مدرک پزشکی، آموزش ویژه و سایر شرایط لازم را داشته باشید. این یکی از معتبرترین و پردرآمدترین مشاغل در پزشکی است.

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در گرجستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در گرجستان لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان در این مقاله بررسی شده است.

کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه تفلیس گرجستان

تمام دانشجویان پزشکی که در برنامه کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه تفلیس گرجستان ثبت نام می کنند، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی فشرده در موضوعات اصلی آناتومی و بیوشیمی هستند و دوره های انتخابی را در زمینه های مورد علاقه پزشکی خود می گذرانند. کار دوره در برنامه کارشناسی ارشد علوم بهداشتی شامل سخنرانی هایی در مورد میکروبیولوژی و زیست شناسی مولکولی، فارماکولوژی، تغذیه، و اخلاق پزشکی و بسیاری دیگر است. دانشجویان در آخرین ترم تحصیلی خود مجاز به شرکت در برنامه کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در گرجستان خواهند بود.

در مقطع کارشناسی ارشد علوم بهداشت، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا شاخه های خاصی از پزشکی مانند طب ضد التهابی، مشاوره سلامت و بهداشت حرفه ای را انتخاب کنند. این گزینه ها آنها را قادر می سازد تا در حوزه پزشکی انتخاب شده تخصص پیدا کنند.

  • دانشجویان همچنین می توانند رشته های تخصصی اطفال، زنان و کودکان، سلامت و تندرستی و حتی جراحی را انتخاب کنند. همچنین برای دانشجویان آینده نگر امکان تکمیل دکترای پرستاری از دانشگاه پزشکی دولتی وجود دارد.
  • دکترای پرستاری به یک دوره مدرک 2 ساله از یک دانشکده پرستاری نیاز دارد و یک برنامه 1 ساله است، با گزینه ای برای ادامه به عنوان پرستار ثبت شده برای 1 سال.

برای کسب اطلاع از تحصیل بدون مدرک زبان در گرجستان می توانید مقاله ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید و همچنین برای اطلاع از بهترین روش های مهاجرت به کشورهای برتر دنیا از مشاوره تخصصی استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *