مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته قلب و عروق در ژاپن

رشته قلب و عروق در ژاپن

تحصیل رشته قلب و عروق در ژاپن در دانشگاه های معتبر ژاپن ارائه می شود. دوره های تحصیلی در قالب کارشناسی ارشد و دکتری ارائه میشود. رشته قلب و عروق در ژاپن همچنین در دوره رزیدنتی 2 ساله نیز در بیمارستان های ژاپن برگزار می شود. دانشگاه های ژاپن با دانشگاه های بسیاری در جهان همکاری دارد و در رشته قلب و عروق نیز تحقیقات زیادی انجام می دهد. جهت بررسی رشته قلب و عروق در ژاپن در ادامه به مقاله تهیه شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در ژاپن

ژاپن کشوری جزیره ای و متعلق به شرق آسیا است. واقع در اقیانوس آرام، ژاپن یک کشور پیشرو در تحقیقات علمی، به ویژه فناوری، ماشین آلات و تحقیقات زیست پزشکی است. نزدیک به 700000 محقق با 130 میلیارد $ (دلار) بودجه تحقیق و توسعه مشترک هستند که سومین محقق بزرگ در جهان است. ژاپن با داشتن 21 برنده جایزه نوبل در فیزیک، شیمی یا پزشکی و 3 برنده مدال فیلدز، در تحقیقات علمی بنیادی پیشرو جهانی است. تحصیل رشته قلب و عروق در ژاپن به عنوان رشته ای مهم و تحقیقاتی در دانشگاه های ژاپن انجام می گیرد. تسلط به زبان ژاپنی و انگلیسی برای تحصیل و کار در این رشته نیاز است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در ژاپن معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اوساکا
2دانشگاه کیوشو
3دانشگاه توکیو
4دانشگاه کیوتو
5دانشگاه توکوهو
6دانشگاه کوماموتو
7دانشگاه ناگویا
8موسسه پزشکی نیپان

رشته پزشکی قلب و عروق دانشگاه کیوتو ژاپن

دپارتمان رشته پزشکی قلب و عروق در دانشگاه کیوتو ژاپن با ارزیابی رویکردهای تحقیقاتی پایه و بالینی قصد دارد علت بیماری های قلبی عروقی و اقدامات درمانی آن را روشن کند. این دانشگاه پزشکان جوان را تشویق می کند که به پزشکانی متعادل تبدیل شوند که نه تنها بر درمان های پزشکی بلکه بر تحقیق و توسعه پیشگیری از بیماری تمرکز می کنند. دانشجویان و پزشکان نیز تشویق می شوند و آموزش می بینند تا نقشی فعال در سطح جهانی داشته باشند. این دانشگاه در تلاش است تا سهم بالایی در زمینه پزشکی قلب و عروق در ژاپن داشته باشد.

تحقیقاتشرح
تحقیقات پایهگروه های تحقیقاتی رشته پزشکی قلب و عروق دانشگاه کیوتو ژاپن تحقیقات پیشرو و نوآورانه ای را در زمینه پزشکی قلب و عروق بر اساس درک کامل زیست شناسی مولکولی، فیزیولوژی و ژنتیک مولکولی انجام می دهند. دانشگاه در تماس نزدیک با گروه های تحقیقاتی بالینی در بخش خود است زیرا هم تحقیقات بالینی و هم تحقیقات پایه برای پیشرفت پزشکی قلب و عروق ضروری هستند. هدف تشریح پاتوفیزیولوژی بیماری های قلبی عروقی و توسعه روش های تشخیص و استراتژی های درمانی است.
تحقیقات بالینیاعضای بخش به کمک مراقبت های بهداشتی مبتنی بر شواهد از طریق تحقیقات بالینی و آموزش در زمینه های پزشکی قلبی عروقی ادامه می دهند. دانشگاه دائماً تعداد زیادی مطالعه بالینی از جمله کارآزمایی ‌های شبیه سازی و کنترل ‌شده چند مرکزی را با همکاری بیمارستان‌های بزرگ ژاپن انجام می ‌دهد. اکثر اهداف تحقیقاتی شامل بیماری ایسکمیک قلب، نارسایی قلبی، آریتمی، بیماری شریان محیطی، بیماری آئورت، فشار خون بالا و توانبخشی قلبی است.

رشته پزشکی قلب و عروق دانشگاه کیوتو ژاپن

دکترای رشته قلب و عروق دانشگاه کیو ژاپن

برنامه‌ های دکتری دانشکده پزشکی فارغ ‌التحصیل دانشگاه کیو از دانشجویانی استقبال می‌کند که 6 سال تحصیل در دانشگاه را در رشته‌ های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی یا داروسازی به پایان رسانده ‌اند یا برنامه کارشناسی ارشد را در یک رشته مرتبط به پایان رسانده‌اند. دانشکده تحصیلات تکمیلی پزشکی 2 گزینه منحصر به فرد برنامه دکترا را ارائه می دهد:

  • برنامه علوم پزشکی
  • برنامه پزشکی کاربردی

هدف برنامه علوم پزشکی آموزش دانشجویان برای انجام تحقیقات خلاقانه در زمینه های علوم پایه پزشکی و پزشکی بالینی و همچنین تحقیق در مورد مکانیسم بیماری ها و توسعه رویکردهای درمانی جدید است. برنامه پزشکی کاربردی عمدتاً برای پزشکان شاغل و سایر متخصصان پزشکی طراحی شده است. هدف آن راهنمایی دانشجویان در استفاده از دانش بالینی و مهارت های تحلیلی خود برای برنامه ریزی و انجام کارآزمایی های بالینی جامع و تحقیقات بالینی به ویژه در رشته آنکولوژی در ژاپن و قلب است. لذا دکترای رشته قلب و عروق دانشگاه کیو ژاپن در این نوع برنامه ها ارائه می شود.

دانشجویان دکترا دوره هایی را می گذرانند و همچنین تحقیقات تحت نظارت را انجام می دهند. برنامه درسی مطابق با اصول یادگیری عملی طراحی شده است. بر این اساس، اکثر دوره های دکتری به زبان انگلیسی تدریس می شوند تا دانشجویان را برای مشاغل در عرصه بین المللی تجهیز کنند.

درآمد متخصصین قلب و عروق در ژاپن

میزان درآمد رشته های پزشکی در ژاپن بالاست. پزشکی رشته ای سخت و پر زحمت است و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در ژاپن مانند سایر تخصص های پزشکی جزو مشاغل پر درآمد در ژاپن محسوب می شود.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در ژاپن در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در ژاپن

کار در ژاپن به عنوان پزشک متخصص

با فرض اینکه یک پزشک آموزش دیده خارجی نیز دارای مجوز پزشکی از کشوری است که از آن می آید، وی می تواند قبل از گرفتن مجوز پزشکی در ژاپن برای آزمون نهایی اقدام کند. البته داوطلب باید دانش بسیار بالایی در زبان ژاپنی علمی داشته باشد تا بتواند در ژاپن دکتر شود. اگر آن دو شرط را داشته باشد، عموماً به این معنی است که داوطلب در آزمون نهایی قبول می شود، اما همیشه اینطور نیست. پس از قبولی در آزمون، داوطلب واجد شرایط شروع دوره رزیدنتی اجباری است که به مدت 2 سال طول می کشد و پس از آن می تواند آزادانه به دنبال کار در ژاپن به عنوان پزشک متخصص باشد.

برای بررسی روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف جهان، مهاجرت به اروپا و سایر قاره ها می توانید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جستجو کنید و برای مشاوره مستقیما با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *