مهاجرت تحصیلی چین

رشته قلب و عروق در چین

رشته قلب و عروق در چین

تحصیل رشته قلب و عروق در چین در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. دوره های تخصصی رشته قلب و عروق در چین در قالب کارشناسی ارشد ارائه می شود. دوره های کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق در چین در دانشگاه های این کشور به زبان چینی و انگلیسی ارائه می شود. چین با توسعه کشور خود و دانشگاه های خود امروز دوره های تخصصی زیادی را ارائه می کند و دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند. جهت بررسی نحوه مهاجرت و تحصیل در چین و سایر کشورهای جهان از مشاوره با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در چین

قلب و عروق شاخه ای از پزشکی است که با اختلالات قلبی سروکار دارد. تحصیل رشته قلب و عروق در چین شامل تشخیص پزشکی و درمان نقایص مادرزادی قلب، بیماری عروق کرونر و الکتروفیزیولوژی است. برنامه های مختلف در کشور چین در دوره های پزشکی از جمله رشته قلب و عروق ارائه می شود. تحصیل رشته قلب و عروق در چین در برنامه های تحصیلات تکمیلی از کارشناسی ارشد در دوره های 3 ساله ارائه می شود. علاقه مندان به کسب تخصص در این رشته بایستی دارای مدرک پزشکی معتبر و مورد تایید دانشگاه های چین ارائه کنند. دانشجویان در طول تحصیل خود در دوره های عملی در بیمارستان ها با همکاری دانشگاه ها نیز شرکت می کنند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در چین معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه پزشکی پایتخت چین
2دانشگاه شانگهای جیائو
3دانشگاه پکن
4دانشگاه فودان
5دانشگاه علم و صنعت هواژونگ
6دانشگاه ژجیانگ
7دانشگاه پزشکی نانجینگ
8دانشگاه پزشکی هاربین

تحصیل رشته قلب و عروق در چین

برنامه پزشکی رشته قلب و عروق در چین

برنامه پزشکی رشته قلب و عروق در چین یک برنامه پزشکی است که به مطالعه بیماری های قلبی می پردازد. بیماری های قلبی بیماری های شایع سیستم گردش خون هستند. سیستم گردش خون از قلب، رگ‌های خونی و بافت عصبی-هومورال تشکیل شده است که گردش خون را تنظیم می‌کند، بیماری دستگاه گردش خون به بیماری‌های قلبی عروقی نیز معروف است، از جمله تمام این بیماری ‌های بافت ‌ها و اندام‌ ها، متعلق به بیماری‌ های شایع در بیماری‌ های داخلی، از جمله شایع ترین بیماری قلبی است. بیماری قلبی می تواند به طور قابل توجهی بر زایمان بیماران تأثیر بگذارد.

تحقیقات قلب و عروق شامل دانش اولیه بیماری های قلبی عروقی، بررسی تاریخچه پزشکی بیماری قلبی و تظاهرات بالینی، معاینه غیر تهاجمی، معاینه تهاجمی، آریتمی، سنکوپ و مرگ ناگهانی قلبی، نارسایی قلبی و شوک قلبی، درمان مداخله ای بیماری قلبی، درمان کاهش دهنده، بیماری عروق کرونر قلب، ناهنجاری های فشار خون، بیماری دریچه ای قلب، بیماری مادرزادی قلبی عروقی، میوکاردیت، کاردیومیوپاتی، بیماری ریوی، اندوکاردیت عفونت، بیماری پریکارد، بیماری آئورت و شریان بزرگ، بیماری فلات قلب، تومورهای قلبی، بیماری عروق محیطی، و سایر مشکلات مرتبط با بیماری های قلبی عروقی. قلب و عروق همه بیماری های قلبی عروقی (از جمله بیماری های تازه کشف شده) را پوشش می دهد، اما تمرکز بر بیماری های شایع قلبی عروقی، به ویژه تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و برخی روش های جدید تشخیص و درمان است.

جزئیات بورسیه تحصیلی در چین در اینجاست.

کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق دانشگاه جینژو چین

کارشناسی ارشد در رشته پزشکی داخلی (قلب و عروق) در دانشگاه پزشکی جینژو (JZMU) یک برنامه 3 ساله برای دانشجویان بین المللی است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. اکنون می توانید در دانشگاه پزشکی جینژو، چین به صورت آنلاین برای پذیرش سال 2023 درخواست دهید. در حال حاضر، JZMU دارای 2 ساختمان خوابگاه با مجموع 141 اتاق برای دانشجویان خارجی است. در هر اتاق یک راهرو ورودی کوچک با دو کمد و حمام وجود دارد. خود اتاق حدود 14 مترمربع است. هر اتاق مجهز به تخت، کمد، میز و صندلی، تلویزیون (با پذیرش تمامی شبکه های چینی و ماهواره ای) می باشد. هر اتاق حداقل 1 پنجره بزرگ دارد.

معمولاً دانشجویان بین المللی با یک دانشجوی بین المللی دیگر در اتاق مشترک هستند. هزینه CNY5500 (یوان) در سال است. در صورتی که نمی خواهید یک اتاق مشترک داشته باشید، می توانید یک اتاق یک نفره بگیرید که می تواند CNY11000 (یوان) در سال هزینه داشته باشد.

شرایط ورود کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق دانشگاه جینژو چین:

  • حداقل سن 18 و حداکثر سن 35 سال است.
  • تسلط به زبان انگلیسی الزامی است.
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی (از اینجا می توانید به صورت آنلاین در آزمون انگلیسی شرکت کنید) مانند آیلتس سطح 6 یا تافل مزیت محسوب می شود.
  • حداقل سطح تحصیلات: لیسانس
  • این برنامه کاملاً رقابتی است، شما باید نمرات بالای میانگین B، 60% یا معدل بالا داشته باشید.
  • همه دانشجویان به جز نیجریه واجد شرایط درخواست برای این برنامه هستند.

کار در رشته قلب و عروق در چین

داشتن مدرک تحصیل معتبر پزشکی و همچنین کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق در چین برای کار در رشته قلب و عروق در چین الزامیست. میزان درآمد کار در چین در رشته های پزشکی بسته به تخصص و میزان تجربه و موقعیت شغلی تعیین می شود. برای کار پزشکی در چین به جهت ارتباط با بیماران داشتن تسلط به زبان چینی امری واجب است.

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در چین در نمودار زیر آمده است:

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در چین

کارشناسی ارشد قلب و عروق دانشگاه هنگ کنگ چین

برنامه کارشناسی ارشد علوم قلب و عروق با هدف توسعه علاقه شما به قلب و عروق و ارتقای دانش شما در مراقبت بالینی از بیماران قلبی است. این برای متخصصانی طراحی شده است که می خواهند حرفه ای را در قلب و عروق بالینی دنبال کنند. دانشجویان دانش و مهارت های ضروری و به روز مورد نیاز برای مدیریت روزانه بیماران قلبی در محیط های مختلف را به دست خواهند آورد.

شرح دوره:

دورهشرح
قلب و عروق پایهاین دوره پوشش جامعی در آناتومی پایه، فیزیولوژی، سیستم اتونومیک، تفسیر ECG، کنترل گردش خون، زیست شناسی مولکولی، عملکرد اندوتلیال، فشار خون بالا، بارداری، آمار زیستی پایه و اخلاق پزشکی ارائه می دهد.
:قلب و عروق بالینیاین یک دوره 2 قسمتی خواهد بود که موضوعاتی از جمله نارسایی قلبی، بیماری دریچه ای قلب، سندرم حاد کرونری، کاردیومیوپاتی را پوشش می دهد. آریتمی قلبی، بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالان، فشار خون ریوی، طبقه بندی خطر برای جراحی غیر قلبی، مدیریت اورژانس های قلبی، و همچنین سایر اختلالات قلبی عروقی رایج.
سمینار بالینیاین یک سمینار 2 قسمتی خواهد بود که مواردی را برای نشان دادن رویکرد بالینی به مشکلات رایج قلبی عروقی و همچنین آخرین پیشرفت‌ ها در تشخیص و مدیریت بیماری‌ های قلبی عروقی ارائه می‌ کند.
اقدامات قلبیدانش پایه در مورد بررسی ها و روش های مختلف قلبی، از جمله تکنیک های اساسی و اقدامات احتیاطی را معرفی می کند.
پایان نامهپایان نامه 5000 کلمه ای در قالب بررسی موضوعی برای فارغ التحصیلی الزامی است.

همکاران ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مهاجرت به چین تهیه کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *