مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین فقط به صورت خدماتی ارائه می شود و آموزشی در این خصوص در این کشور به متقاضیان ارائه نمی شود.  لیختن اشتاین یکی از کشورهای کوچک جهان است و دوره های ارائه شده در این کشور بسیار محدود هستند. اساسا لیختن اشتاین فقط 1 دانشگاه دارد و دوره های ارائه شده در آن درباره تجارت و اقتصاد است. لذا علاقه مندان به تحصیل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین برای کسب تخصص به کشورهای همسایه نظیر آلمان، اتریش و یا سوئیس نقل مکان می کنند. برای کار در این رشته در لیختن اشتاین بایستی داریا مدرک معتبر در اتحادیه اروپا را داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در خصوص مهاجرت و کسب اقامت قدم اول شما باشد.

تحصیل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

همانظور که گفته شده تحصیل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین امکان پذیر نیست. دانشجویان لیختن اشتاینی دوره های ارائه شده در این رشته را در کشورهای همسایه و یا کشورهای برتر دنیا می گذارنند. لذا برای تحصیل این رشته در این کشور گزینه ای وجود ندارد. ضمن اینکه لیختن اشتاین کشوری سخت گیر برای مهاجرت است و به راحتی ویزا ارائه نمی کند. با داشتن مدرک تحصیلی در رشته قلب و عروق می توانید برای کار در این کشور اقدام کنید. تحصیل رشته قلب و عروث در کشورهای همسایه معادل تحصیل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین برای انجام کار در این کشور است.

در جدول زیر دانشگاه های همسایه برای تحصیل به جای رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لوزان
2دانشگاه پزشکی وین
3دانشگاه بازل
4دانشگاه پزشکی گراتس
5دانشگاه هیدلبرگ
6دانشگاه فری

بررسی تحصیل در لیختن اشتاین در اینجاست.

متخصصین قلب و عروق در لیختن اشتاین

متخصصین قلب و عروق در لیختن اشتاین، پزشکانی هستند که بیماری ها، اختلالات و آسیب های مربوط به قلب و عروق خونی را درمان می کنند. قلب و عروق یک تخصص در رشته داخلی است. متخصصان قلب بیماران را معاینه می کنند و آزمایش های تشخیصی را برای شناسایی ماهیت بیماری ها انجام می دهند. مراحل بعدی تعیین و انجام جراحی مناسب یا سایر روش های پزشکی است. بیشتر متخصصین قلب و عروق ر لیختن اشتاین در مطب ها و کلینیک های پزشکان کار می کنند. سازمان ها و شبکه های مراقبت های بهداشتی نیز از این پزشکان استفاده می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب باید مدرک پزشکی، آموزش ویژه و سایر شرایط لازم را داشته باشید. این یکی از معتبرترین و پردرآمدترین مشاغل در پزشکی برای کار در لیختن اشتاین است.

مشاغل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

مشاغل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

متخصصان قلب بیماری عروق کرونر قلب، نارسایی قلبی، گرفتگی عروق، آریتمی و سایر شرایط را تشخیص داده و درمان می کنند. درمان ها از داروهای تجویز شده تا جراحی تهاجمی را شامل می شود. رشته قلب و عروق دارای چندین فوق تخصص است.

  • متخصصان غیرتهاجمی قلب فقط به تشخیص بیماری ها می پردازند. آنها جراحی انجام نمی دهند یا درمان دیگری ارائه نمی دهند.
  • متخصصان قلب مداخله ای آزمایش ها و روش های تهاجمی را برای تشخیص و درمان بیماری قلبی انجام می دهند.
  • جراحان قلب و عروق قلب، وریدها و شریان ها را عمل می کنند.
  • متخصصان قلب غیر مداخله ای تهاجمی، کاتتریزاسیون قلبی را با قرار دادن لوله ای در رگ خونی انجام می دهند تا تصویری از قسمت بیمار قلب به دست آورند.

سایر رشته های فوق تخصصی و مشاغل رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین عبارتند از:

  • اکوکاردیوگرافی
  • الکتروفیزیولوژی
  • قلب هسته ای

از انواع تجهیزات پزشکی که متخصصان قلب برای تشخیص استفاده می کنند می توان به اشعه ایکس، الکتروکاردیوگرام، تصویربرداری تشدید مغناطیسی و تصویربرداری اولتراسوند اشاره کرد. متخصص قلب همچنین آنژیوگرافی، آرتریوگرافی و تست استرس را انجام می دهد. و نمونه خون بیماران را می کشد و معاینه می کند. متخصصان قلب، آزمایش ها و روش ها را برای بیماران توضیح می دهند. آنها همچنین در مورد رژیم غذایی، ورزش و سایر اجزای یک سبک زندگی سالم به مردم آموزش می دهند. این پزشکان با طیف وسیعی از بیماران از کودکان گرفته تا سالمندان کار می کنند.

درآمد متخصصین قلب و عروق در لیختن اشتاین

تعداد کمی متخصص قلب و عروق در این کشور مشغول به کار هستند. میزان درآمد رشته های پزشکی برای کار در لیختن اشتاین بسیار بالاست. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در لیختن اشتاین جهت کار در این کشور در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص قلب و عروق در لیختن اشتاین

کسب تخصص رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین

هر کسی که مایل به تبدیل شدن به یک متخصص قلب است باید بداند که این موقعیت مستلزم سالها تحصیل و آموزش است. همه چیز از دبیرستان شروع می شود، زمانی که به دانش آموزان علاقه مند به حرفه پزشکی توصیه می شود در کلاس های علوم از جمله آناتومی، فیزیولوژی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک شرکت کنند. و ریاضیات پیشرفته مانند جبر. یک مدرک لیسانس 4 ساله در علوم زیستی، از یک کالج یا دانشگاه معتبر، قدم بعدی است. در این مدت، دانش ‌آموزان پیش ‌پزشکی دوره ‌های زیست ‌شناسی، شیمی، انگلیسی، ریاضی و فیزیک را می‌گذرانند. بسیاری از آنها با کار داوطلبانه در بیمارستان ها یا کلینیک ها تجربه عملی کسب می کنند. رقابت برای ورود به دانشکده های پزشکی بسیار شدید است. در نتیجه، تنها داوطلبانی که نمرات بالا، مصاحبه های موفق و نمرات برتر در آزمون MCAT دارند، در جایگاهی بهتر قرار می گیرند.

دانشجویانی که وارد هر دانشکده پزشکی می شوند، باید در 4 سال برنامه درسی آکادمیک فشرده شامل کار کلاسی و تجربه بالینی ثبت نام کنند. دو سال اول مستلزم مطالعات علمی عمومی از جمله آناتومی، جنین شناسی، میکروبیولوژی، فیزیولوژی، فارماکولوژی و آسیب شناسی است.  پس از دانشکده پزشکی، فارغ التحصیلان موفقی که مایل به تبدیل شدن به یک متخصص قلب هستند باید در یک برنامه رزیدنتی در رشته پزشکی داخلی ثبت نام کنند. این به صورت کلی مسیر کسب تخصص رشته قلب و عروق در لیختن اشتاین و یا هر کشور اروپایی دیگر است. برای بررسی تحصیل در مقطع دکتری در لیختن اشتاین مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *