مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته قلب و عروق در لهستان

رشته قلب و عروق در لهستان

رشته قلب و عروق در لهستان به صورت دوره های تخصصی و تحقیقاتی در این کشور ارائه می شود. لهستان یکی از کشورهای معتبر اروپاست. دارای دانشگاه های پزشکی در شهرهای مختلف لهستان است که رشته های متنوع پزشکی را ارائه می کنند. زبان اصلی تحصیل در این کشور لهستانی است اما دوره های تحصیلات تکمیلی نیز به زبان انگلیسی ارائه می شوند. جهت کسب تخصص در رشته قلب و عروق در لهستان بایستی 6 سال پزشکی عمومی تحصیل شود. سپس دوره های تحصیلات تکمیلی و دکترا در تخصص قلب و عروق همراه با دوره های رزیدنتی در لهستان ارائه می شود. جهت تحصیل در لهستان و مهاجرت به این کشور اطلاعات را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در لهستان

متخصصان قلب، به ویژه کسانی که جراحی انجام می دهند، به معنای واقعی کلمه جان بیماران را در دستان خود می گیرند. این یک موقعیت استرس زا است، زیرا اشتباهات می تواند منجر به مرگ شود. تمرکز و توجه به جزئیات باید در حین انجام آزمایش ها و روش ها حفظ شود. متخصصان قلب و عروق زمان زیادی را، مخصوصاً در طی اعمال جراحی طولانی کار می کنند. بسیاری از آنها 60 ساعت یا بیشتر در هفته کار می کنند و گاهی اوقات آماده پاسخگویی به شرایط اضطراری هستند. این مستلزم استقامت فیزیکی است. متخصصان قلب همچنین باید دارای مهارت های ارتباطی عالی برای برخورد با بیماران و کادر پزشکی باشند.

متخصصین قلب در لهستان با تحصیل رشته قلب و عروق در لهستان و همچنین دوره های عملی و تکمیلی تخصص لازم در این رشته را پیدا می کنند و واجد شرایط کار در این رشته می شوند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در لهستان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پزشکی وروکلاو
2دانشگاه جاگلونیا
3دانشگاه پزشکی سیلسیا
4دانشگاه پزشکی ورشو
5دانشگاه پزشکی لودز

موسسه رشته قلب و عروق در لهستان

مؤسسه قلب و عروق لهستان در سال 1979 تأسیس شد. این مؤسسه در طول 40 سال فعالیت خود به عنوان یک مرکز تحقیقاتی، با راه‌ اندازی و ترویج روش‌های جدید درمانی متعدد و همچنین با آموزش و تربیت متخصصان قلب و عروق، به توسعه قلب و جراحی قلب لهستان کمک کرده است. نقش این مؤسسه به عنوان پیشگام کشور در معرفی و ترویج روش های جدید تشخیص و درمان قلب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمام روش ‌های اصلی مداخله ‌ای ابتکاری قلب درمانی غیرجراحی که اکنون در لهستان استفاده می‌شود توسط متخصصان موسسه قلب و عروق معرفی شده ‌اند. این موسسه دارای سابقه طولانی کارآزمایی بالینی انجام شده توسط این موسسه است.

موسسه قلب و عروق لهستان اصلی ترین مرکز بالینی قلب و جراحی قلب لهستان با بالاترین کیفیت است. به عنوان یک مرکز دانشگاهی و تحقیقاتی در حال توسعه پویا، نقش مهمی در تحقیقات، آموزش های تکمیلی و آموزش در رشته قلب و عروق ایفا می کند. موسسه قلب و عروق مرکز غالب قلب و عروق در منطقه است که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده درمان بیماران اورژانسی در منطقه است که به مداخلات قلبی یا جراحی قلب نیاز دارند. فعالیت سالانه موسسه به شرح زیر است:

  • بیش از 15900 بیمار بستری شده در بیمارستان
  • بیش از 2100 عمل جراحی
  • بیش از 62300 بیمار سرپایی
  • بیش از 7200 روش انجام شده توسط آزمایشگاه همودینامیک
  • بیش از 29200 آزمایش تصویربرداری انجام شده توسط بخش رادیولوژی
  • بیش از 2200 روش انجام شده توسط آزمایشگاه الکتروفیزیولوژی بالینی
  • بیش از 250 پزشک و 500 پرستار در این موسسه کار می کنند.

موسسه رشته قلب و عروق در لهستان

تحصیل پزشکی دانشگاه جاگلونیا لهستان

به عنوان بخشی از دانشکده پزشکی دانشگاه جاگلونیا لهستان در کراکوف، دانشکده علوم بهداشت مجموعه‌ای از برنامه‌های با رتبه بالا را ارائه می‌دهد که متناسب با نیازهای متنوع دانشجویان در همه سطوح برنامه ‌های تحصیل پزشکی دانشگاه جاگلونیا لهستان کارشناسی و کارشناسی ارشد در دوره‌ های مختلف دانشگاهی فیزیوتراپی، پرستاری، مامایی، فوریت های پزشکی، الکترورادیولوژی، بهداشت عمومی و سازمان و اقتصاد حفاظت از سلامت ارائه می کند. این دانشکده دارای تجربه طولانی مدت در آموزش پرستاری و دیدگاه عمیق در زمینه علوم بهداشتی است. در حال حاضر، این مرکز شامل 3 مؤسسه است:

  • مؤسسه پرستاری و مامایی
  • مؤسسه بهداشت عمومی
  • مؤسسه فیزیوتراپی با گروه الکترورادیولوژی و گروه فوریت های پزشکی

سایر موضوعات تحقیقاتی مرتبط با سلامت شامل تولید مثل، سلامت نسل جوان، ارگونومی، فعالیت بدنی، مراقبت های سناتوری، تسکین دهنده و مراقبت از آسایشگاه است. مطالعات در زیست شناسی پزشکی شامل مسائل ایمنی شناسی، زیست شناسی سلولی و همچنین فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی سیستم گوارش است. محققان موسسه بهداشت عمومی در سازمان، اقتصاد و فناوری در سیستم های مراقبت های بهداشتی تخصص دارند.

درآمد متخصصین قلب و عروق در لهستان

میزان درآمد رشته های پزشکی در لهستان نسبت به بسیاری از مشاغل بالاست. جهت کار پزشکی در لهستان نیاز به دریافت مجوز دارید. متخصصین قلب و عروق در لهستان بایستی همچنین به زبان لهستانی تسلط داشته باشند.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در لهستان جهت کار در لهستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص قلب و عروق در لهستان

پزشکی پیشرفته دانشگاه لودز لهستان

برنامه پزشکی پیشرفته دانشگاه لودز لهستان یک برنامه تحصیلی تمام وقت است که مخصوصاً برای آن دسته از دانشجویان دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، کانادا، تایوان یا دانشگاه های نوع آمریکایی در سایر کشورها که برنامه های پیش پزشکی را تکمیل کرده و حداقل مدرک BSc را کسب کرده اند، ساخته شده است. برنامه پزشکی پیشرفته دانشگاه لودز لهستان بخشی از برنامه 6 ساله است که برای فارغ التحصیلان دانشگاه یا کالج در مقاطع پیش پزشکی با حداقل مدرک BSc تعیین شده است. دانشجویان مستقیماً به سال سوم برنامه پزشکی منتقل می شوند. این برنامه بر اساس الزاماتی است که برای موسسات آموزش عالی پزشکی لهستان الزامی است و با استانداردهای اتحادیه اروپا کافی است

برنامه شامل:

  • سال 1 و 2 – دانش پایه – دستاوردهای یادگیری منتقل شده از آموزش قبلی پیش پزشکی
  • دروس پیش بالینی سال 3 و 4: آناتومی، بیوشیمی، بیوفیزیک، فیزیولوژی، بافت شناسی و زیست شناسی سلولی، میکروبیولوژی، پاتومورفولوژی، فارماکولوژی و غیره.
  • رشته های بالینی سال 5 و 6 مانند: داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، روانپزشکی، رادیولوژی، پزشکی خانواده، مغز و اعصاب، رشته آنکولوژی در لهستان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، بیماری های عفونی و غیره.

با استفاده از خدمات ارائه شده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای مهاجرت به اروپا اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *