مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته قلب و عروق در سوئد

رشته قلب و عروق در سوئد

رشته قلب و عروق در سوئد یکی از رشته های تخصصی ارائه شده در موسسات پزشکی معتبر این کشور است. سوئد یکی از بهترین کشورهای جهان است. دانشگاه های این کشور دارای به روز ترین تجهیزات و امکانات برای تحقیقات پزشکی است. همچنین بسیاری از موسسات پزشکی در این کشور در سطح جهانی و اروپا مطرح هستند. بنابرین سوئد یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل پزشکی در سوئد است. رشته قلب و عروق در سوئد در سطح تحصیلات تکمیلی و دکترا به دانشجویان بومی و خارجی ارائه می شود. برای تحصیل در سوئد و شرایط مهاجرت می توانید از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط را جویا شوید.

تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد

در سوئد، یک چهارم میلیون نفر از نارسایی قلبی رنج می برند. به لطف پیشرفت های عمده در تحقیقات، این کشور در پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی بهتر شده است. به عنوان مثال، خطر مرگ ناشی از بیماری عروق کرونر قلب از اواخر دهه 1980 تقریباً %75 کاهش یافته است. تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد به صورت تخصصی در دوره های تحقیقاتی انجام می شود. تحقیقات در سوئد هم بالینی و هم اپیدمیولوژیک هستند. دانشگاه های معتبر این کشور این رسته را پوشش می دهند. برای مثال دانشگاه گوتنبرگ مطالعه جمعیت ملی SCAPIS را در مورد تحقیقات قلبی عروقی و ریه اجرا می کند و در چندین مطالعه بین المللی شرکت می کند. محققان در سوئد با یک شبکه تماس بین المللی گسترده دارند و در چندین مطالعه در سراسر جهان شرکت دارند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1موسسه کارولینسکا
2دانشگاه گوتنبرگ
3دانشگاه اوپسالا
4دانشگاه اوربرو

تحقیقات بیماری قلبی و عروقی دانشگاه اوپسالا

بیماری های قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ و میر است و بیشترین هزینه را برای درمان دارویی در سوئد دارد. بیش از 15 سال است که گروه تحقیقاتی قلب و عروق مرکز ملی تحقیق و توسعه در زمینه بیماری عروق کرونر و عوارض آن و در سال‌های اخیر پیشگیری از سکته مغزی در فیبریلاسیون دهلیزی بوده است. تحقیقات بیماری قلبی و عروقی دانشگاه اوپسالا شامل مطالعات مبتنی بر ثبت، تحقیقات زیست ‌شناسی سلولی و آزمایش ‌های بالینی بزرگ با بیماران و کنترل ‌های سالم از بسیاری از کشورها است.

هدف از تحقیقات بیماری قلبی و عروقی دانشگاه اوپسالا بهبود درمان و مدیریت برای بیماران فردی است که در زمینه های زیر کار می کند:

  • شیوع بیماری و مکانیسم های بیماری
  • مطالعات اپیدمیولوژیک ثبت و همگروهی
  • مطالعات پاتوفیزیولوژی
  • تشخیص، ارزیابی خطر و پزشکی دقیق
  • مطالعات نشانگرهای زیستی
  • مطالعات تشخیص مبتنی بر تصویربرداری
  • ارزیابی درمان های قدیمی (و جدید).
  • آزمایشات بالینی بین المللی
  • کارآزمایی‌های بالینی تصادفی ‌شده با ثبت مستقل
  • ثبت مشاهده ای و مطالعات کوهورت
  • اجرای درمان های جدید

کار در رشته قلب و عروق در سوئد

کار در رشته قلب و عروق در سوئد

در حال حاضر نیاز روزافزون به پزشکان متخصص در کشورهای اسکاندیناوی به ویژه در سوئد وجود دارد و قلب یکی از این تخصص های مورد نیاز است. قرار است این تقاضا در آینده افزایش یابد. بیماری های قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ و میر است و بیشترین هزینه را برای درمان دارویی در سوئد دارد. متخصص قلب را می‌توان در بخش مراقبت‌های قلب، بخش مراقبت‌های قلبی عروقی، بخش مراقبت‌ های ویژه قلب یا یک واحد مشابه که مداخله اولیه کرونری از راه پوست (PCI)، بخش نارسایی قلبی، واحد آریتمی و ضربان‌ ساز، و واحد الکتروفیزیولوژی تهاجمی را انجام می‌دهد، یافت.

با توجه به تحقیقات علمی، کار در رشته قلب و عروق در سوئد طیف وسیعی از قلب و عروق را پوشش می‌ دهد و معمولاً به گروه ‌های تحقیقاتی تقسیم می ‌شود که هر یک از آنها به تیم ‌های کوچک ‌تر از نظر علمی مستقل تقسیم می ‌شوند. این تحقیق با نواحی اصلی قلبی عروقی سر و کار دارد و اغلب از مشکلات تشخیصی بررسی شده در پروژه های آزمایشگاهی تجربی و در مطالعات بالینی منشأ می گیرد.

بررسی هزینه تحصیل در سوئد در اینجاست.

درآمد متخصصین قلب و عروق در سوئد

از آنجایی که رشته قلب و عروق در سوئد رشته ای تخصصی و تحقیقاتی است، میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در سوئد نیز بالاست. به صورت کلی درآمد رشته های پزشکی در سوئد بالاست اما کار در این کشور شرایط خاصی را ایجاب می کند. از جمله داشتن تخصص و مدرک معتبر و همچنین داشتن پیشنهاد کاری.

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در سوئد در نمودار زیر آمده است:

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در سوئد

دکترای قلب و عروق در موسسه کارولینسکا سوئد

برنامه دکترای قلب و عروق در موسسه کارولینسکا سوئد در تحقیقات قلب و عروق (برنامه CVR) برای ایجاد یک پلت فرم یادگیری تعاملی و جامع برای آموزش تحقیقات قلب و عروق در موسسه Karolinska، و برای انجام ماموریت آن در آموزش محققان آینده نگر و شایسته قلب و عروق طراحی شده است. اهداف خاص برنامه دکتری CVR عبارتند از:

  • سازماندهی مجموعه ای از دوره های تحصیلات تکمیلی که برای پاسخگویی به نیازهای خاص آموزش تحقیقات قلبی عروقی در موسسه طراحی شده اند.
  • ارائه فرصت های یادگیری به دانشجویان برای دانش بنیادی و تحقیقات قلبی عروقی پیشرفته.
  • ایجاد یک مکان شبکه ‌ای که به دانشجویان اجازه می‌دهد فراتر از گروه ‌ها و بخش ‌ها و بین برنامه ‌ها و شبکه ‌ها ارتباط داشته باشند.
  • زمینه پرورش کارآموزان را نه تنها برای استقلال علمی و پژوهشی خوب، بلکه برای شایستگی اجتماعی، کارآفرینی، و رهبری فراهم کند.

از این رو، این برنامه متعهد است که به دانشجویان تحصیل دکتری در سوئد در موسسه کارولینسکا سوئد و کارآموزان فوق دکترا آموزش علمی خوبی در زمینه تحقیقات قلبی عروقی پیش بالینی، بالینی و اپیدمیولوژیک ارائه دهد.

مطالعات تحقیقاتی در موسسه قلب و عروق در سوئد

تحقیقات و آموزش نقش مهمی در رشد و پیشرفت موسسه قلب و عروق سوئد داشته است. در واقع، یکی از معدود برنامه های تحقیقاتی قلب و عروق با بودجه خصوصی در کشور بخشی از موسسه قلب و عروق است. این به بیماران واجد شرایط دسترسی به آزمایش ‌های بالینی قلبی عروقی را می ‌دهد که در چند مکان دیگر در کشور در دسترس است. پزشکان از طریق مطالعات تحقیقاتی در موسسه قلب و عروق در سوئد و تعامل روزانه با بیماران و همسالان به ارتقای برنامه تحقیقاتی موسسه قلب و عروق سوئد به شهرت ملی و بین‌المللی کمک کرده‌اند. همراه با سایر کارشناسان تیم تحقیقاتی قلب و عروق، کارکنان با 45 پروتکل تحقیقاتی فعال در سال گذشته درگیر شدند و شاهد تحقق تجاری برخی از دستگاه ‌هایی بودند که به بررسی آنها کمک کردند.

جهت بررسی مدارک لازم برای تحصیل در سوئد به مقاله ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *