مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته قلب و عروق در سنگاپور

رشته قلب و عروق در سنگاپور

تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور به صورت تخصصی در دانشگاه های معتبر ارائه میشود. دوره های تخصصی پزشکی پس از تحصیل پزشکی عمومی ارائه می گردد. سنگاپور کشوری پیشرفته با نظام آموزشی معتبر در سطح آسیاست و رشته های متنوعی در این کشور برگزار می شود. علاقه مندان به تحصیل رشته های پزشکی و تخصصی با پذیرش و کسب ویزای تحصیلی سنگاپور می توانند در این کشور تحصیل کنند. برای بررسی راه های مهاجرت و تحصیل در کشورهای با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور

بیماری های قلبی عروقی قاتل شماره یک در کشورهای توسعه یافته است. به عنوان یک متخصص قلب، شما این فرصت را خواهید داشت که به بسیاری از بیماران کمک کنید، چه نجات جان یک بیمار حمله قلبی با مداخله اولیه عروق کرونر یا بهبود کیفیت زندگی یک بیمار نارسایی قلبی.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور نیز یکی از هیجان انگیزترین رشته هاست. به سختی هفته ای می گذرد که مطالعات تحقیقاتی متعددی در مجلات برتر پزشکی جهان منتشر نشده باشد. علاوه بر این، صنعت فناوری پزشکی در قلب و عروق یکی از قوی‌ ترین صنعت ‌ها در جهان است و فناوری‌ ها و دستگاه‌ های جدید به طور مداوم در حال توسعه هستند. کار در دپارتمان قلب و عروق سریع، از نظر فکری محرک و هیجان انگیز است. شما باید سریع فکر کنید و آرامش خود را حفظ کنید. اگر از کار در یک تیم لذت می برید، مایل به یادگیری هستید، برای یکپارچگی ارزش قائل هستید و مهارت های بین فردی خوبی دارید، می توانید رشته قلب و عروق در سنگاپور را انتخاب کنید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه تکنولوژی نانیانگ
2دانشگاه کورتین
3موسسه پزشکی Duke-Nus
4دانشگاه ملی سنگاپور
5دانشگاه جیمز کوک

انواع متخصص قلب و عروق در سنگاپور

متخصص قلب پزشکانی آموزش دیده با دانش گسترده در مدیریت طیفی از مشکلات قلبی هستند. کاردیولوژی چیزی فراتر از یادگیری آناتومی و فیزیولوژی سیستم بدن انسان است. این تعهدی است که شامل مهارت فنی، توانایی مشاوره و قدرت تصمیم گیری فوری است. فراتر از یک حرفه است و نجات جان است. پزشکان قلب تحصیلات گسترده ای دارند و حداقل 9 سال! با این حال، بسته به جایی که آنها آن را انجام می دهند، مدت زمان آموزش ممکن است متفاوت باشد. انواع متخصصان قلب در سنگاپور شامل:

انواع متخصص قلب و عروق در سنگاپورشرح
متخصصین قلب و عروق مداخله ایآنها متخصص قلب و عروق هستند که در روش های هدایت شده با اشعه ایکس و روش های کاتتر تخصص دارند. نمونه هایی از این روش ها عبارتند از آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و کاشت استنت.
متخصصین قلب غیر تهاجمیمتخصصان قلب و عروق که در تصویربرداری از قلب با استفاده از تکنیک هایی مانند اکوکاردیوگرافی، ام آر آی، سی تی اسکن و سونوگرافی تخصص دارند.
الکتروفیزیولوژیست هاآنها نوعی متخصص قلب هستند که عمدتاً مشکلات ریتم قلب یا آریتمی را تشخیص، مدیریت و درمان می کنند.
جراحان قلبواقعاً یک متخصص قلب نیست، اما آنها از نزدیک با متخصصان قلب کار می کنند، عمل جراحی مربوط به قلب، عروق کرونر و ساختارهای مجاور مانند وریدهای ریوی را انجام می دهند. جراحان قلب و قفسه سینه عمل های طولانی قلب، ریه ها و اندام های قفسه سینه را انجام می دهند.

کار در رشته قلب و عروق در سنگاپور

کار در رشته قلب و عروق در سنگاپور

متخصصان قلب پزشک عمومی نیستند. آنها تحصیلات و آموزش های تخصصی و گسترده ای برای مطالعه داخلی و قلب دارند. آن ‌ها بیماری ‌های قلبی را تشخیص، مدیریت و درمان می ‌کنند که منجر به نتایج بهتری برای بیمار می ‌شود. در صورت داشتن هر نوع بیماری قلبی عروقی بیماران باید به پزشک متخصص مراجعه کنند. اگر به طور منظم سالانه معاینات سلامتی خود را انجام دهند و ارزش‌های ناهنجار مربوط به قلب خود را نشان دهند، ارجاع به متخصص قلب قدم بعدی است. بیماران اگر سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارند، عاقلانه است که به طور پیشگیرانه به متخصص قلب مراجعه کنند. ژنتیک تأثیر زیادی در ایجاد اختلالات قلبی دارد. بیماری های قلبی ارثی شامل بیماری های مادرزادی قلبی، مشکلات کلسترول و قند، ریتم غیر طبیعی قلب، کاردیومیوپاتی و بسیاری موارد دیگر است.

بیماران اگر علائم قلبی مداوم دارند و با اقدامات محافظه کارانه و داروها بهبود نمی یابند، ممکن است متخصص قلب بخواهند با انجام تست های تشخیصی یا اسکن های اضافی، آنها را بررسی کند. ورزشکارانی که مشکلات قلبی خاصی دارند یا دچار مشکلات قلبی می شوند ممکن است از کاردیولوژی ورزشی بهره مند شوند. قلب و عروق ورزشی یک معاینه غربالگری است که تعیین می کند آیا قلب برای فعالیت های سنگین مانند ورزش مناسب است یا خیر. این موارد از جمله مواردی برای کار در رشته قلب و عروق در سنگاپور است.

مدارک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش از سنگاپور در ایجا شرح داده شده است.

درآمد متخصصین قلب و عروق در سنگاپور

میزان درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور بالاست و به دنبال آن نیز درآمد متخصصین قلب و عروق در این کشور نیز بالاست. البته برای کسب درآمد خوب در سنگاپور نیازمند داشتن تجربه کاری و همچنین تخصص بالا می باشد. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در سنگاپور در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در سنگاپور

دکترای پزشکی در موسسه Duke-Nus سنگاپور

برنامه دکترای پزشکی موسسه Duke-NUS سنگاپور حول یک چشم انداز پیشگام ساخته شده است. این از اعتقاد ناشی از آن می شود که فارغ التحصیلان ابتدا باید پزشکان شایسته باشند، و فراتر از آن، بر روی سایر قابلیت های خود برای تبدیل شدن به دانشمندان پزشک، مبتکر، مربی و رهبر برای ارزش افزوده به سیستم مراقبت های بهداشتی سنگاپور ایجاد کنند. Duke-NUS از دانشجویانی از مسیرهای مختلف و رشته های دانشگاهی استقبال می کند که تخصص و دیدگاه های متفاوتی را به حرفه پزشکی می آورند. در Duke-NUS، این اعتقاد فکری قوی را ترویج می کند، تفکر انتقادی را تشویق می کند و به توسعه مهارت های کلیدی مورد انتظار پزشکان آینده کمک می کند. فارغ التحصیلان می توانند پارادایم ها را برای دستیابی به بهترین مراقبت ممکن برای بیماران ما به چالش بکشند و به بهبود بخش مراقبت های بهداشتی کمک کنند.

دکترای پزشکی در موسسه Duke-Nus سنگاپور 4 سال طول می کشد و فارغ التحصیلان مدرک دکترای پزشکی (MD) مشترک توسط دانشگاه دوک و دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) دریافت می کنند. متقاضیان این دوره پزشکی باید حداقل دارای مدرک لیسانس در هر رشته باشند. جهت بررسی تحصیل رایگان در سنگاپور مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *