مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته قلب و عروق در سنت کیتس

رشته قلب و عروق در سنت کیتس

تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس در دانشگاه های معتبر پزشکی ارائه می شوند. دوره های تخصصی پزشکی در جزایر سنت کیتس و نویس برگزار می شود. توجه داشته باشید که سنت کیتس و نویس در میان کشورهای کارائیب دارای دانشگاه های معتبری است و برنامه های مختلفی در دانشگاه های این کشور ارائه می گردد. دوره های رشته قلب و عروق در سنت کیتس و نویس در دوره های رزیدنتی و بالینی در این کشور ارائه می شود. تبدیل شدن به یک متخصص قلب و عروق در سنت کیتس از پایه تا انتها 10 سال زمان می برد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در خصوص مهاجرت راهنمای شما عزیزان باشند.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس

مسیر تحصیلی برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب حداقل 10 سال طول می کشد. برای تکمیل این مسیر شغلی به تعهد و فداکاری زیادی نیاز است. در ابتدا باید در یک دانشگاه یا کالج در مقطع کارشناسی شرکت کنید و دوره های لازم برای ورود به دانشکده پزشکی را تکمیل کنید. در یک دانشکده پزشکی (MD) یا استئوپاتیک (DO) پذیرفته شوید و در آن شرکت کنید.ردانشجویانی که علاقه مند به تبدیل شدن به متخصص قلب و عروق هستند باید پس از تکمیل مدارک تحصیلی خود در یک دانشکده پزشکی آلوپاتیک یا استئوپاتیک درخواست دهند و در آن پذیرفته شوند. از آنجایی که پذیرش در دانشکده پزشکی بسیار رقابتی است، معدل عالی و نمرات MCAT بسیار مهم است.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس به طور متوسط ​​4 سال طول می کشد و به دو بخش تقسیم می شود. سال‌های اول و دوم به تعلیمات درون کلاسی و یادگیری علوم بنیادی پزشکی اختصاص دارد. سپس دانشجویان پزشکی 2 سال بعد را در بیمارستان‌های آموزشی سپری می‌کنند و در آنجا مهارت‌های بالینی و تکنیک‌های پزشکی را می‌آموزند. کلیه دانشجویان پزشکی موظف به گذراندن دو آزمون جامع بورد پزشکی در طول تحصیل هستند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ویندسور
2دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی سنت کیتس
3دانشگاه یونیورسال کارائیب

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه ویندسور سنت کیتس

بخش مهمی از تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه ویندسور سنت کیتس، کارآموزی است که به دانشجویان دانشکده پزشکی ویندسور این فرصت را می دهد تا مهارت هایی را که به دست آورده اند در محیط های چالش برانگیز و دنیای واقعی برای مجموع 72 هفته تجربه عملی و آموزش به کار گیرند. پس از اتمام موفقیت آمیز علوم پایه، دانشجویان ویندزور واجد شرایط ورود به دوره های کارآموزی بالینی، به صورت چرخشی، در رشته های خاص هستند. 48 هفته کارآموزی اصلی بالینی و 24 هفته انتخابی وجود دارد. کارآموزی اصلی در پزشکی، جراحی، اطفال، پزشکی خانواده، مامایی یا زنان و روانپزشکی زمینه‌های اساسی عمل پزشکی است که همه پزشکان باید در مورد آنها آگاه باشند. آنها در برنامه درسی هر دانشکده پزشکی شرکت کننده در این دوره های کارآموزی گنجانده شده اند و دانشجویان را با تخصص های مختلف پزشکی آشنا می کنند

کارآموزی اصلی مورد نیاز برای 48 هفته به شرح زیر است:

  • 12 هفته طب داخلی
  • 12 هفته جراحی
  • 6 هفته مامایی و زنان
  • 6 هفته پزشکی خانواده
  • 6 هفته اطفال
  • 6 هفته روانپزشکی
  • موارد انتخابی 24 هفته

24 هفته اضافی در کارآموزی انتخابی و کارآموزی انتخابی اجباری سپری می شود. اینها باید شامل 12 هفته پزشکی اضافی باشد، طبق ترتیبی که شما ترتیب داده اید، که ممکن است در پزشکی عمومی یا فوق تخصص های پزشکی یا جراحی سپری شود. بررسی هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس در اینجا آمده است.

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه ویندسور سنت کیتس

ماژول قلب و عروق دانشگاه ویندسور سنت کیتس

سیستم قلبی عروقی و تنفسی I و سیستم قلبی عروقی و خونی I دو ماژول قلب و عروق دانشگاه ویندسور سنت کیتس در دوره های پزشکی این کشور است.

  • سیستم قلبی عروقی و تنفسی I: این ماژول برای تسهیل یادگیری فرآیندهای طبیعی مربوط به سیستم قلبی عروقی و تنفسی طراحی شده است. این امر با ادغام دانش آناتومی، بافت شناسی، جنین شناسی، فیزیولوژی و بیوشیمی به دست می آید.

سیستم قلبی عروقی و خونی I فضای بین دنده ای را با شریان های کرونری و بین دنده ای، علاوه بر خون سازی، سلول های خونی، و بافت شناسی عضله قلب، شریان ها و وریدها را پوشش می دهد. همزمان، دانشجویان رشد قلب و عروق خونی همراه با گردش خون جنین را یاد می گیرند. دانشجویان همچنین دانش فرآیندهای فیزیولوژیکی پتانسیل عمل قلب و ضربان ساز، هدایت قلبی، چرخه قلبی، برون ده قلبی، ECG، همودینامیک، هموستاز و گروه خونی را همراه با کاربرد آن به دست خواهند آورد. این ماژول همچنین به منابع انرژی و متابولیسم در عضله قلب، متابولیسم گلیکوژن، گلوکونئوژنز، متابولیسم مونوساکاریدها علاوه بر سیگنال دهی سلولی، ژنتیک مولکولی و بیماری های ژنتیکی ارثی می پردازد.

دانش به دست آمده در این ماژول پایه ای برای درک فرآیند (یا بیماری های) غیر طبیعی مربوط به سیستم قلبی عروقی و هموستاتیک در ترم های بالاتر خواهد بود. اهداف ماژول رشته قلب و عروق دانشگاه ویندسور سنت کیتس از طریق سخنرانی ها و جلسات یادگیری فعال مختلف در مدت 4 هفته پوشش داده می شود.

جزئیات بورسیه تحصیلی در سنت کیتس در اینجاست.

کار در رشته قلب و عروق در سنت کیتس

متخصص قلب یک پزشک دارای مجوز است که در مدیریت شرایطی که بر قلب و عروق تأثیر می گذارد مانند فشار خون بالا، آریتمی قلبی، اختلالات دریچه قلب، نارسایی قلبی، بیماری های عروقی، حملات قلبی، ریتم غیرطبیعی قلب، بیماری ضربان ساز قلب، بیماری مادرزادی قلبی تخصص دارد. و درد قفسه سینه پزشکان قلب و عروق می توانند در هر دو کلینیک سرپایی کار کنند و بیماران را در بیمارستان ببینند.

متخصصان قلب هنگام کار در رشته قلب و عروق در سنت کیتس با بیماران مصاحبه می کنند، معاینات فیزیکی را انجام می دهند، آزمایش های آزمایشگاهی را سفارش می دهند، داروها یا سایر درمان ها را تجویز و نظارت می کنند، و اقدامات جزئی را انجام می دهند. آزمایشات رایجی که متخصص قلب ممکن است تجویز و تفسیر کند عبارتند از:

  • الکتروکاردیوگرام (EKG)
  • اکوکاردیوگرام
  • تست های استرس
  • سی تی آنژیوگرافی
  • ام آر آی ها
  • آزمایشات خون

آنها با تخصص و تشخیص خود می توانند داروها یا تغییرات سبک زندگی مانند رژیم غذایی یا ورزش را تجویز کنند. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در سنت کیتس در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در سنت کیتس جهت بررسی هزینه تحصیل در سنت کیتس به مقاله منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *