مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته قلب و عروق در سریلانکا

رشته قلب و عروق در سریلانکا

تحصیل رشته قلب و عروق در سریلانکا در دانشگاه های معتبر سریلانکا ارائه میشود. دوره های تخصصی پزشکی به صورت عملی و رزیدنتی ارائه میگردد. سریلانکا کشوری در جنوب هند و زبان تحصیل در آن نیز انگلیسی است. توجه داشته باشید که این کشور آنچنان کشوری درخوری برای مهاجرت نیست و کشورهای بسیار بهتری نسبت به سریلانکا برای تحصیل و یا کار در رشته های پزشکی وجود دارد. برای بررسی گزینه های مهاجرت و تحصیل رشته قلب و عروق در کشورهای برتر می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

تحصیل رشته قلب و عروق در سریلانکا

مانند هر شغل دیگری، ورود به رشته قلب و عروق نیاز به تجربه آکادمیک و آموزش فشرده دارد. علیرغم اینکه چقدر ساده به نظر می رسد، متخصص قلب شدن در واقع کار آسانی نیست. ممکن است سخت باشد که پای خود را وارد این رشته کنید و در واقع، یک فرآیند طولانی است، اما با تلاش و فداکاری سخت، در نهایت به آن خواهید رسید. اگر می خواهید متخصص قلب و عروق شوید، باید ابتدا مدرک لیسانس بگیرید. متخصصان قلب و عروق بالقوه باید مدرک لیسانس خود را در رشته های مرتبط با علم یا سلامت اخذ کنند.

پس از تحصیل دوره تخصصی تحصیل شما شامل آموزش با رزیدنتی در پزشکی داخلی خواهد بود. قبل از تخصص در قلب، شما باید چندین چرخش بالینی را در تخصص های مختلف داخلی مانند انکولوژی، طب تنفسی، گوارش و غیره انجام دهید. در طی این سال ها، می‌توانید نمونه کارهای خود را ایجاد کنید و توصیه نامه‌هایی را از پزشکان مختلف در این زمینه دریافت کنید، که در نهایت می‌تواند شما را برای یک فلوشیپ قلب و عروق به جلو ببرد. نکته آخر اینکه شما باید یک فلوشیپ قلب و عروق را بگذرانید لذا یاد خواهید گرفت که طیف وسیعی از بیماری های قلبی را مدیریت کنید، روش ها و تحقیقات بالینی را انجام دهید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در سریلانکا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کلمبو
2دانشگاه پرادنیا
3دانشگاه کلانیا
4موسسه قلب و عروق بیمارستان ملی سریلانکا
5کالج قلب و عروق سریلانکا

شرایط ویزای تحصیلی سریلانکا در این مقاله بررسی شده است.

تحصیل رشته قلب و عروق کودکان در دانشگاه کلمبو سریلانکا

تحصیل رشته قلب و عروق کودکان در دانشگاه کلمبو سریلانکا

تحصیل رشته قلب و عروق کودکان در دانشگاه کلمبو سریلانکا به عنوان یک تخصص متنوع که با بیماران در تمام سنین سروکار دارد، از تعدادی از مرزهای پزشکی سنتی عبور می کند. ارتباط نزدیک با اطفال عمومی، فوق تخصص های اطفال، جراحی قلب و عروق، قلب بزرگسالان، زنان و زایمان، رادیولوژی و پاتولوژی مورد نیاز است. متخصص قلب و عروق اطفال در حال آموزش باید پایه کاملی در زمینه اطفال داشته باشد و باید بتواند مراقبت همه جانبه از بیمار را ارائه دهد. هدف از برنامه آموزشی این است که متخصصانی را در زمینه قلب و عروق کودکان ایجاد کند که باید باشند.

آنها می توانند در تشخیص، بررسی و مدیریت اختلالات قلبی مادرزادی و اکتسابی از جمله آریتمی های قلبی از جنین تا بزرگسالی صلاحیت داشته باشند و قادر به ایفای نقش فعال در توسعه قلب و عروق کودکان در سریلانکا به مقرون به صرفه ترین راه بر اساس شواهد علمی باشند.

نتایج یادگیری کارآموزی و تحصیل رشته قلب و عروق کودکان در دانشگاه کلمبو سریلانکا:

  • کسب دانش کامل در آناتومی و همودینامیک در رابطه با قلب طبیعی، گردش خون قبل و بعد از زایمان، بیماری های قلبی مادرزادی و اکتسابی در کودکان.
  • دانش گسترده ای از تاریخچه طبیعی و اصلاح شده بیماری های سیستم قلبی عروقی به دست آورد.
  • مهارت های خود را در تشخیص و مدیریت بیماری های مادرزادی قلبی و آنهایی که در دوران کودکی به دست آمده اند، توسعه داده است..
  • ایجاد مهارت در تشخیص، مدیریت و مشاوره بیماری مادرزادی قلب بزرگسالان (GUCH) با متخصص قلب بزرگسالان
  • مهارت های مورد نیاز برای سازماندهی خدمات قلب کودکان و ارزیابی نتیجه آن را توسعه داد.
  • مهارت های مورد نیاز برای پرسنل منابع پزشکی را به منظور انتقال آموزش پزشکی به جامعه پزشکی و عموم ایجاد کرد.

درآمد متخصصین قلب و عروق در سریلانکا

میزان درآمد رشته های پزشکی در سریلانکا نسبت به بسیاری مشاغل دیگر بالاست. پزشکی رشته ای جذاب و در عین حال پیچیده برای کار می باشد. نیاز به تحصیلات چندین ساله و کار در محیط های پر استرس و سخت دارد.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در سریلانکا در نمودار زیر آمده است:

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در سریلانکا

رشته قلب و عروق کودکان در سریلانکا

رشته قلب و عروق کودکان در سریلانکا یک رشته تخصصی در اطفال است که به بیماران مبتلا به بیماری های مادرزادی قلبی و مبتلایان به بیماری های قلبی اکتسابی در دوران کودکی می پردازد. متخصصان رشته قلب و عروق کودکان در سریلانکا بیماران در هر سنی را که به بیماری های مادرزادی قلبی مبتلا هستند درمان می کنند و بنابراین تمام سنین از جنین تا بزرگسال را تحت پوشش قرار می دهند. اگرچه قلب و عروق کودکان یک حوزه بسیار تخصصی است، اما تنوع زیادی در آن وجود دارد. متخصص قلب کودکان باید بتواند روی تشخیص بالینی تا تشخیص اکوکاردیوگرافی بسیار فنی کار کند و باید بتواند بیماران را با مداخلات مبتنی بر کاتتر داروها مدیریت کند. علیرغم طیف کار، همه متخصصان قلب کودکان به مهارت های ارتباطی بسیار توسعه یافته نیاز دارند تا بتوانند به طور مؤثر و دلسوزانه کار کنند.

  • آموزش در زمینه قلب و عروق کودکان شامل کسب شایستگی در تشخیص، مدیریت و درمان بیماری های مادرزادی قلبی، بیماری های اکتسابی قلبی، آریتمی ها و اختلالات عملکرد گردش خون در دوران کودکی است.
  • همچنین شامل آموزش کاتتریزاسیون قلبی تشخیصی و مداخله ای و ارزیابی و مدیریت بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب قرار می گیرند، قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل است.
  • علاوه بر این، کسب مهارت های مدیریت، رهبری و رشد شخصیت، مهارت های ارتباطی و دانش در مورد شیوه های اخلاقی برای انجام به عنوان متخصص قلب کودکان الزامی است.

جهت بررسی هزینه تحصیل در سریلانکا می توانید مقاله مرتبط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید و هزینه ها را بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *