مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته قلب و عروق در روسیه

رشته قلب و عروق در روسیه

رشته قلب و عروق در روسیه به صورت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. معمولا دوره های کاردیولوژی 2 ساله و رزیدنتی ارائه می شود. در این دوره ها دانشجویان به صورت عملی دوره های قلب و عروق را می گذرانند. زبان تحصیل این دوره ها اغلب به زبان روسی است. لذا برای تحصیل و کار در این رشته نیاز به داشتن تسلط به زبان روسی هستید. می توانید برای این کار در دوره های پادفک شرکت کنید و زبان روسی یاد بگیرید. برای اطلاع از شرایط مهاجرت تحصیلی به روسیه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس داشته باشید.

تحصیل رشته قلب و عروق در روسیه

تحصیل رشته قلب و عروق در روسیه پس از تحصیل پزشکی عمومی و سپس تحصیل در دوره های تحصیلا تکمیلی و رزیدنتی در روسیه دنبال می شود. دوره های رشته قلب و عروق در روسیه در دانشگاه های معتبر این کشور با همکاری بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاهی ارائه می شود. این دوره ها 2 ساله هستند و به زبان های روسی و انگلیسی برگزار می شوند. مزایای این برنامه ها آموزش را مطابق با استانداردهای حرفه ای در سطح جهانی ارائه می دهد. اساتید برجسته، متخصصان بسیار ماهر به نمایندگی از شرکت های پزشکی مشغول آموزش هستند. این برنامه ها محیط یادگیری تعاملی با تکنولوژی بالا را فراهم می کند. مطالعات با استفاده از تجهیزات چند منظوره انجام می شود.

تخصص و فرصت های شغلی فارغ التحصیلان فعالیت عملی به عنوان متخصص قلب و عروق کار در موسسات پزشکی پیشرو مسکو، مراکز پزشکی فدرال، موسسات تحقیقاتی، مرکز شبیه سازی PFUR و مراکز دیگر است. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در روسیه معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1آکادمی پزشکی مسکو
2دانشگاه تحقیقاتی پزشکی روسیه
3دانشگاه دولتی مسکو
4دانشگاه سنت پترزبورگ
5دانشگاه کازان
6دانشگاه کمروو
7آکادمی پزشکی وولگوگراد

رشته قلب و عروق در دانشگاه RUDN روسیه

ساختار برنامه رزیدنتی رشته قلب و عروق در دانشگاه RUDN روسیه شامل یک بخش پایه و یک بخش متغیر است. این برنامه با هدف کسب مهارت در شکل گیری شایستگی های جهانی و حرفه ای تعریف شده توسط مشخصات برنامه اقامت انجام می شود.

بخششرح
بخش 1شامل موضوعات (ماژول‌ها) مربوط به بخش‌های پایه و متغیر برنامه و دروس اختیاری است. دانشجو دروس اختیاری را انتخاب می کند. هدف این رزیدنتی آماده سازی برای ارزیابی نهایی وضعیت مطابق با برنامه های نمونه تایید شده توسط وزارت بهداشت فدراسیون روسیه است.
بخش 2شامل بخش های اساسی و اختیاری برنامه برای کسب مهارت های حرفه ای و تجربه فعالیت حرفه ای است. این شامل کار در بخش های تخصصی پزشکی و تشخیصی، کار در کلینیک ها، شرکت در تجزیه و تحلیل بالینی، مشاوره است. نگهداری سوابق پزشکی، انجام دستکاری های تشخیصی و درمانی، مراقبت از بیماران، انجام دستکاری های تشخیصی و درمانی در شبیه سازی فانتوم ها.

اهداف فعالیت حرفه ای فارغ التحصیلان عبارتند از:

  • افراد (بیماران) از 0 تا 15 سال، از 15 تا 18 سال (نوجوانان) و مسن تر از 18 سال (بزرگسالان).
  • مجموعه ای از ابزارها و فناوری ها با هدف ایجاد شرایط برای حفاظت از سلامت عمومی.

شهریه برنامه رشته قلب و عروق در دانشگاه RUDN روسیه4600$ (دلار) در هر سال است.

رشته قلب و عروق در دانشگاه RUDN روسیه

دوره قلب و عروق دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

دوره قلب و عروق دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه یک دوره 2 ساله و به شرح زیر است:

  • سطح تحصیلات: برنامه دستیاری بالینی
  • نوع آموزش: تمام وقت
  • مدت زمان: 2 سال
  • زبان آموزش: روسی

دروس اصلی دانشگاهی:

  • بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی
  • پزشکی و بلایا
  • قلب و عروق
  • آسیب شناسی تشریحی بالینی
  • آموزش عملی قلب و عروق
  • تشخیص فانکشنال و اولتراسوند در قلب و عروق
  • مراقبت های ویژه و احیا در قلب و عروق
  • پیری و سالمندان در قلب و عروق

این برنامه برای تربیت متخصصانی در زمینه پزشکی که فن آوری های نوآورانه مدرن را می شناسند طراحی شده است. آنها قادر خواهند بود از آنها در عمل در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی مختلف استفاده کنند. به منظور ایجاد و توسعه مهارت های حرفه ای دانشجویان در طول فرآیند تحصیلی، این برنامه استفاده گسترده ای از اشکال فعال و تعاملی برگزاری کلاس ها را فراهم می کند. اینها شامل شبیه ‌سازی رایانه ‌ای، بازی‌ های تجاری و نقش ‌آفرینی، مطالعات موردی و سایر آموزش ‌ها، همراه با کارهای فوق برنامه است. کار عملی در واحدهای مختلف مراقبت های قلبی عروقی بیمارستان های بستری تحت نظارت مستقیم اساتید مسئول کار یک واحد خاص و روسای بخش انجام می شود.

کار در رشته قلب و عروق در روسیه

پس از کسب مدرک تحصیلی در رشته قلب و عروق در روسیه و کسب تخصص در این رشته می توانید برای کار در رشته قلب و عروق در روسیه وارد بازار کار شوید. میزان درآمد کار در این رشته بالاست و مناسب است. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در روسیه جهت کار در روسیه در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصصین قلب و عروق در روسیه جهت کار

تخصص قلب و عروق در روسیه

آموزش تخصص قلب و عروق در روسیه شامل چند مرحله است. ابتدا باید دانشگاه پزشکی را تمام کنید و سپس به مدت 2 سال در رزیدنتی آموزش ببینید. پس از آن، می توانید به عنوان متخصص قلب در یک بیمارستان یا یک بخش سرپایی کار کنید. پزشکان با چنین آموزش هایی می توانند با بیماران قلبی مشورت کنند و مراقبت های اورژانسی قلب را ارائه دهند. آنها به تنهایی مانیتورینگ هولتر ECG، تست استرس، اکوکاردیوگرافی یا روش های تهاجمی معاینه را انجام نمی دهند. پزشکان برای چنین هدفی وجود دارند:

  • متخصصان تشخیص عملکرد
  • معاینه اولتراسوند
  • جراحی اندوواسکولار

آموزش تکمیلی برای این تخصص ها مورد نیاز است و می تواند بین 4 ماه (برای پزشکان تشخیص عملکرد و سونوگرافی) تا 2 سال (برای جراحان اندوواسکولار) طول بکشد. از سال 2016 تحصیلات پزشکان در کشور روسیه تغییر کرده است. اکنون به آن آموزش پزشکی مستمر می گویند. هر پزشک از جمله متخصص قلب باید 50 امتیاز در سال دریافت کند که شامل 36 ساعت آموزش در دانشگاه در گروه قلب و عروق و 14 ساعت حضور در کنفرانس است. پزشکان باید 250 امتیاز را طی 5 سال جمع کنند. علاوه بر این، پزشک باید در مدت 5 سال به مدت 144 ساعت در تخصص قلب و عروق در روسیه آموزش ببیند. خودآموزی متخصصان قلب از اهمیت بالایی برخوردار است. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید درباره تحصیل پزشکی در بلاروس بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *