مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته قلب و عروق در دانمارک

رشته قلب و عروق در دانمارک

رشته قلب و عروق در دانمارک یک تخصص مستقل در دانمارک است و طیف گسترده ای از تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی را پوشش می دهد. با توجه به تحقیقات علمی قلب و عروق در دانمارک، در سال های اخیر فعالیت های فزاینده ای صورت گرفته است. هیئت ملی سلامت دانمارک به این اصل متعهد است که تحقیقات علمی باید بخشی جدایی ناپذیر از هر بخش قلب و عروق باشد و هدف آن حفظ و گسترش سطح علمی بالای در زمینه قلب و عروق و همچنین سطح توسعه آن است.

در حال حاضر، گروه های بیماری مانند بیماری ایسکمیک قلب، آریتمی ‌های قلبی و نارسایی قلبی موضوعاتی بسیار موضعی هستند تا توانایی‌ های مربوط به شرطی‌ سازی ایسکمیک از راه دور (RIC) و همچنین درمان ژن و سلول ‌های بنیادی و غیره را توسعه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما برای مهاجرت و اقامت برای کشورهای مختلف جهان است.

تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک

اگرچه بیماری‌های قلبی عروقی در طول 2 دهه گذشته کاهش یافته است، اما بیماری ‌های قلبی عروقی هنوز یکی از شایع‌ ترین علل عوارض و مرگ و میر در دنیای غرب، از جمله دانمارک است. لذا رشته قلب و عروق و تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک رشته ای مهم برای تحصیل است. رشته قلب و عروق در دانمارک در مقطع تحصیلات تکمیلی به خصوص دکترا در دانشگاه های دانمارک ارائه می شود و تحقیقات مختلفی در دپارتمان های پزشکی انجام می شود. توجه داشته باشید که زبان دانمارکی برای کار پس از تحصیل در این کشور امری لازم است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در دانمارک معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه آرهوس
2دانشگاه دانمارک جنوبی
3دانشگاه کپنهاگ
4دانشگاه آلبورگ

کار در رشته قلب و عروق در دانمارک

بیشترین نسبت متخصصین قلب در دانمارک توسط بیمارستان های دولتی و تعداد کمی در مراکز تخصصی پزشکی به کار گرفته می شوند. بنابراین، به عنوان یک متخصص قلب، چندین گزینه کاری در دانمارک خواهید داشت:

  • به عنوان یک متخصص پزشکی
  • متخصص کارکنان
  • یا به عنوان مشاور بالینی

میانگین هفته کاری در دانمارک 37 ساعت است و حقوق اولیه برای یک پزشک متخصص حدود €108665 (یورو) در سال (شامل مزایای بازنشستگی) است. در حال حاضر تقاضای فزاینده ای برای متخصصان قلب در سیستم مراقبت های بهداشتی دانمارک وجود دارد و به دلیل امید به زندگی بیشتر و انتظار می رود میانگین سنی بالاتر مردم دانمارک، نیاز به متخصصان قلب بیشتر ادامه یابد. برای دریافت مجوز و استخدام به عنوان مشاور کارکنان یا متخصص ارشد در دانمارک، باید:

  • استانداردهای آموزشی مواد مربوطه دستورالعمل شورا 2005/36/EF را رعایت کنید.
  • از نظر همکاری با بیماران و همکاران، زبان دانمارکی را بلد باشید.
  • داشتن تحصیلات مطابق با مدل دانمارکی

مدل آموزش دانمارکی آموزش پزشکی شامل 6 سال تحصیل پزشکی در دانمارک به صورت عمومی است که مدرک MD، 1 سال آموزش بالینی پایه و 1 دوره آموزشی تخصصی که معمولا بین 4 تا 7 سال طول می کشد را ارائه می دهد. آموزش بالینی پایه شامل کار در 2 بخش زیر است:

  • یک بخش پزشکی، یک بخش جراحی
  • یک بخش روانپزشکی و یک بخش پزشکی عمومی

در هر بخش باید 6 ماه کار کنید. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در دانمارک در نمودار زیر آمده است:

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در دانمارک

تحقیقات قلب و عروق در دانشگاه کپنهاگن دانمارک

برنامه تحصیلات تکمیلی تحقیقات قلب و عروق متشکل از دانشجویان دکترا و سرپرستان در تحقیقات علوم پایه، بالینی و اپیدمیولوژیک قلب و عروق است. هدف از تحقیقات قلب و عروق در دانشگاه کپنهاگن دانمارک افزایش کیفیت آموزش دکترا و تسهیل تعامل بین دانشجویان دکترا است. این برنامه انواع دوره های دکترا را با دیدگاه های بالینی و علوم پایه ارائه می دهد. به طور خاص، هر سال این برنامه میزبان دانشکده زمستانی قلب و عروق است. یک دوره 2 روزه که شامل یک روز کارگاهی در مورد مهارت های ارتباطی و یک روز سمینار پر از گفتگوهای عمومی توسط دانشجویان و محققان برجسته در زمینه تحقیقات قلب و عروق است. به عنوان یک دانشجوی دکترا در برنامه تحقیقات قلب و عروق، شرکت در 2 برنامه از 3 در دانشکده زمستانی در طول دوره تحصیل دکترا الزامی است.

این برنامه همچنین از ابتکارات برای تقویت شبکه های بین رشته ای حمایت می کند. به عنوان یک مثال کلیدی، این برنامه در آکادمی تحقیقات قلب و عروق دانمارکی (DaCRA) یک شبکه ملی علاقه مندی قلب و عروق شرکت می کند.

  • DaCRAیک همکاری بین 7 دانشکده است.
  • تمرکز علمی بر روی علوم قلب و عروق از جمله تحقیقات کلیوی است.
  • این پروژه ها از تحقیقات پایه تا تحقیقات بالینی و اپیدمیولوژیک را شامل می شود.
  • تاکید عمده بر تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک با کیفیت بالا و شبکه ملی و همکاری بین گروه های تحقیقاتی است.

تحقیقات قلب و عروق رشته قلب و عروق در دانمارک بر حوزه های دارای اهمیت استراتژیک برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی متمرکز است. تحقیقات از علوم پایه تا آزمایشات بالینی و مطالعات اپیدمیولوژیک را در بر می گیرد.

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه کپنهاگن دانمارک

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه کپنهاگن دانمارک

از کلیه دانشجویان دکترا در زمینه تحقیقات قلب و عروق در برنامه تحصیلات تکمیلی استقبال می شود. برای پیوستن به این دانشگاه، باید آزمایشگاهی را شناسایی کنید که می خواهید تحصیلات تکمیلی خود را در آن دنبال کنید و بودجه ای برای تحصیل خود تامین کنید. همه دانشجویان فارغ التحصیل با پروژه ای در زمینه قلب و عروق واجد شرایط پیوستن به برنامه دکترا در هنگام ثبت نام در دانشکده تحصیلات تکمیلی در دانشکده بهداشت و علوم پزشکی هستند.

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه کپنهاگن دانمارک:

  • یک ایمیل با عنوان، نام استاد راهنما و توضیحات کوتاه پروژه خود را برای پروفسور توماس جسپرسن ارسال کنید.
  • یک ایمیل تایید کننده پذیرش برای برنامه تحصیلات تکمیلی دریافت کنید.
  • ایمیل پذیرش را در درخواست ثبت نام نهایی درج کنید.

جهت بررسی روش های مهاجرت به دانمارک و یا سایر کشورهای معتبر برای خود و شرایط آن از جمله هزینه های می توانید با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *