مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته قلب و عروق در جمهوری چک

دپارتمان رشته قلب و عروق دانشگاه چارلز جمهوری چک

تحصیل رشته قلب و عروق در جمهوری چک در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه می شود. جمهوری چک دارای دانشگاه های معتبری در سطح اروپاست. دانشجویان در جمهوری چک با تکمیل تحصیل رشته پزشکی در این کشور می توانند وارد دوره های تخصصی در رشته قلب و عروق شوند. دوره های تخصصی در دانشگاه های جمهوری چک در رشته قلب و عروق با همکاری با بیمارستان های مجهز در این کشور ارائه می شود. جهت بررسی نحوه مهاجرت و تحصیل در جمهوری چک و سایر کشورهای اتحادیه اروپا می توانید از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل رشته قلب و عروق در جمهوری چک

آموزش متخصصان قلب و عروق جدید بر اساس “توصیه های هیئت اروپایی برای تخصص قلب (EBSC) برای آموزش و تحصیل در زمینه قلب و عروق پایه در اروپا” است و سطح تحصیلات آنها باید مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا باشد. انجمن متخصصین قلب خصوصی در جمهوری چک به عنوان یک انجمن مدنی در سال 1997 تأسیس شد و امروزه 80 عضو دارد. اعضای اصلی انجمن (رئیس، کمیته هماهنگی 7 نفره و کمیته حسابرسی متشکل از 3 عضو) برای 2 سال توسط مجمع عمومی که هر سال در پراگ برگزار می شود رای می دهند.

با کسب تخصص در رشته قلب و عروق در جمهوری چک می توانید در این انجمن عضو شوید. تحصیل رشته قلب و عروق در جمهوری چک در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های جمهوری چک به خصوص دانشگاه چارلز جمهوری چک ارائه می شود. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در جمهوی چک معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه چارلز
2دانشگاه ماساریک
3دانشگاه مالاکی
4دانشگاه فنی چک

دپارتمان رشته قلب و عروق دانشگاه چارلز جمهوری چک

دپارتمان رشته قلب و عروق دانشگاه چارلز جمهوری چک

دپارتمان رشته قلب و عروق دانشگاه چارلز جمهوری چک بخشی از مرکز مجتمع قلب و عروق است که متخصصان در هر زمینه قلبی عروقی را درگیر می کند و مراقبت های تشخیصی و درمانی را مطابق با به روزترین دانش و عملکرد بالینی ارائه می دهد. پزشکان شاغل در این موسسه به طور مستمر تکنیک ها و مداخلات تشخیصی جدید را معرفی می کنند و بالاترین کیفیت مراقبت را برای بیماران مبتلا به طیف کامل بیماری های قلبی عروقی تضمین می کنند. این مرکز یکی از بزرگترین مراکز قلب در جمهوری چک است.

علاوه بر تحصیلات تکمیلی، دپارتمان قلب و عروق دانشگاه چارلز جمهوری چک با برگزاری دوره‌ های سالانه را در موضوعات مختلف قلب، بر آموزش مداوم پزشکی در سطح فوق ‌لیسانس نظارت می‌کند. این موسسه همچنین به طور فعال در بسیاری از برنامه های تحقیقاتی شرکت دارد و نتایج را به طور منظم در مجلات چک و بین المللی منتشر می کند.

جهت مهاجرت به چک از طریق تحصیل این مطلب را بخوانید.

کار در رشته قلب و عروق در جمهوری چک

متخصص قلب و عروق با کار در رشته قلب و عروق در جمهوری چک در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ های قلبی و سایر مسائل بهداشتی مرتبط با شریان‌ ها و عروق خونی تخصص دارد. برخی در مطب خصوصی کار می کنند در حالی که برخی دیگر در مراکز پزشکی گروهی کار می کنند. مانند بسیاری از بیمارانی که به آنها کمک می کنند، متخصصان قلب معمولاً تحت شرایط استرس زا کار می کنند. با این حال، کاری که آنها انجام می دهند برای موفقیت کلی صنعت مراقبت های بهداشتی حیاتی است.

متخصص قلب و عروق یکی از معتبرترین مشاغل در صنعت مراقبت های بهداشتی است. برای رسیدن به این وضعیت حرفه ای، شما نه تنها به مدرک دکترا در پزشکی نیاز دارید، بلکه باید کار انترنی و رزیدنتی را نیز بگذرانید و چندین آزمون گواهینامه را پشت سر بگذارید. متخصصان قلب و عروق برتر در مناطق بزرگ شهری می توانند به طور قابل توجهی بیشتر از حد متوسط ​​​​به دست آورند. مزایای متخصص قلب بودن شامل فرصت های شغلی فراوان و همچنین با نرخ رشد زیادی پیش بینی می شود. الزامات متخصص قلب شامل فداکاری، انعطاف پذیری و انرژی بالا برای پاسخگویی به نیازهای شغلی است.

میزان درآمد رشته های پزشکی در جمهوری چک بالاست و رشته قلب و عروق نیز جزو این مشاغل است. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در جمهوری چک در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته قلب و عروق در جمهوری چک

تحقیقات قلب و عروق در دانشگاه چارلز چک

تحقیق در مورد بیماری های قلبی عروقی در دانشکده های دانشگاه چارلز دارای سنت طولانی است. در سال 1930، اتو کلاین از دانشکده پزشکی پراگ نتایج منحصر به فرد اندازه گیری برون ده قلبی خود را در 11 بیمار منتشر کرد. این اولین کاتتریزاسیون تشخیصی قلب در جهان در پزشکی انسانی بود. این سنت امروزه ادامه دارد. حوزه قلب و عروق تهاجمی، از جمله مداخلات همودینامیک و کاتتر درمانی هنوز موفق‌ترین حوزه تحقیقات قلبی عروقی در دانشگاه چارلز است. بالاترین امتیاز انجمن قلب و عروق اروپا در سال 2014 – مدال طلا به پتر ویدیمسکی برای نتایج تحقیقاتش در زمینه درمان ترانس کاتتر انفارکتوس میوکارد اعطاء شد.

سایر زمینه های تحقیقات قلب و عروق در دانشگاه چارلز جمهوری چک در تمام 5 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی چارلز عبارتند از:

  • درمان و تکنیک های تصویربرداری در بیماری های عروق کرونر قلب
  • کاردیومیوپاتی و میوکاردیت
  • فشار خون ریوی و بیماری عروق محیطی
  • نارسایی قلبی، فشار خون شریان و قلب و عروق پیشگیرانه
  • تشخیص و درمان تهاجمی، فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی گردش خون ریوی
  • درمان سندرم های کرونری حاد و ترومبوز خون مجدد
  • سکته های حاد، فناوری های جدید در قلب و عروق مداخله ای
  • درمان جراحی و مداخله ای آریتمی ها و نشانگرهای بیولوژیکی جدید و عوامل پیش آگهی و درمان دارویی و غیردارویی

بنابراین، این تحقیق به طور موثر کل طیف بیماری ‌های قلبی عروقی را پوشش می ‌دهد و تمام دانشکده ‌های پزشکی دانشگاه چارلز درگیر هستند که در بسیاری از پروژه ‌ها همکاری می ‌کنند. همکاران ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله ای را در باب هزینه تحصیل پزشکی در چک تهیه کرده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *