مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته قلب و عروق در اوکراین

رشته قلب و عروق در اوکراین

رشته قلب و عروق در اوکراین به عنوان تخصص در دانشگاه های پزشکی این کشور تدریس می شود. دانشگاه های اوکراین دارای امکانات خوبی برای تحصیل است. همچنین میزان هزینه تحصیل در این کشور به صرفه است و از مزایای تحصیل در این کشور است. دوره های رشته قلب و عروق در اوکراین به صورت تخصصی در مقطع تحصیلات تکمیلی و یا در دوره های رزیدنتی 2 تا 3 ساله ارائه می شود. علاقه مندان به تحصیل و مهاجرت به اروپا می توانید شرایط خود را با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید تا بهترین مسیر برای مهاجرت شما تعیین شود.

تحصیل رشته قلب و عروق در اوکراین

تحصیل رشته قلب و عروق در اوکراین در دانشگاه های پزشکی اوکراین در قالب دوره های تخصصی و یا در دوره های رزیدنتی ارائه می شود. زبان اول تحصیل در کشور اوکراین روسی یا اوکراینی است. اما برخی از دوره ها در تحصیلات تکمیلی در کشور اوکراین به زبان انگلیسی ارائه می شود. تخصص در رشته پزشکی مورد علاقه خود پس از اتمام دانشگاه پزشکی یا دوره رزیدنتی می تواند گاهی پیچیده باشد. در برخی کشورها، به دلیل محدودیت ‌های تعیین شده توسط مقررات و تعداد صندلی ‌های موجود برای آموزش متخصص، دوره انتظار قبل از شروع تخصص پزشکی شما می‌تواند از 3 تا 5 سال افزایش یابد. اگر در اوکراین تحصیل می کنید، می توانید با پیوستن به تخصص پزشکی مورد نظر خود، اهداف خود را دنبال کرده و رویاهای خود را محقق کنید تا به متخصصی تبدیل شوید که شایسته آن هستید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در اوکراین معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1آکادمی پزشکی تحصیلات تکمیلی خارکیف
2دانشگاه پزشکی ملی خارکیف
3دانشگاه مراقبت های بهداشتی شوپیک
4دانشگاه ملی کارازین
5دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

کسب تخصص پزشکی قلب و عروق در اوکراین

در اوکراین شما می توانید در تمام تخصص های شناخته شده پزشکی کلاسیک در اوکراین، تخصص های خرد و تعدادی از تخصص های جدید مدرن مانند تخصص پزشکی قلب و عروق در اوکراین تخصص داشته باشید. مشاور دانشگاه های اوکراین به عنوان شریک وزارت آموزش و علوم اوکراین و تعدادی از دانشگاه های پزشکی پیشرو در اوکراین، پذیرش پزشکانی را که مایل به دوره های تخصصی پزشکی و کارشناسی ارشد در اوکراین هستند، تسهیل و سازماندهی می کند. زبان انگلیسی به عنوان یک رسانه آموزشی برای برخی از تخصص ها در دسترس است، اما توصیه می کنیم ابتدا یک دوره زبان روسی یا اوکراینی (6 تا 9 ماه) را بگذرانید تا بتوانید با بیمارانی که اکثر آنها انگلیسی صحبت نمی کنند تعامل داشته باشید.

آموزش تخصصی پزشکی در اوکراین زیر نظر دانشگاه های پزشکی اوکراین انجام می شود. بنابراین، به عنوان یک دکتر که مایل به تحصیل در اوکراین برای مدرک کارشناسی ارشد یا آموزش تخصصی است، باید در یک دانشگاه پزشکی اوکراینی که برای ارائه مدرک تحصیلات تکمیلی و آموزش تایید شده است، پذیرش بگیرید.

  • آموزش شما شامل سخنرانی های پیشرفته در چرخه هایی با آموزش عملی فشرده زیر نظر استاد راهنما خواهد بود که معمولا دارای مدرک پروفسور، دانشیار، دکترای علوم است.
  • انعطاف پذیری مزیت اصلی برنامه کارشناسی ارشد و تخصصی در اوکراین است. یک مثال می تواند دوره آموزش باشد.
  • مدت زمان آموزش برای تخصص های پزشکی و کارشناسی ارشد مانند تخصص پزشکی قلب و عروق در اوکراین به 2 تا 3 سال نیاز دارد و می تواند برای مطابقت با حداقل مورد نیاز در کشور شما تمدید شود.

کار در رشته قلب و عروق در اوکراین

با داشتن مدرک پزشکی و تخصص رشته قلب و عروق در اوکراین می توانید برای کار در رشته قلب و عروق در اوکراین اقدام کنید. رشته قلب و عروق در اوکراین به عنوان تخصص شناخته می شود و پزشکان دارای این تخصص می توانند در مشاغل مختلف این رشته کار کنند. داشتن تسلط به زبان اوکراینی برای کار در اوکراین الزامی است. میزان درآمد پزشکان در اوکراین بالاست و از مشاغل پر درآمد در این کشور است.

میزان حقوق ماهیانه کار در اوکراین جهت کار در رشته قلب و عروق در اوکراین در نمودار زیر آمده است:

میزان حقوق ماهیانه کار در اوکراین جهت کار در رشته قلب و عروق

تحصیلات تکمیلی پزشکی در اوکراین

به فارغ التحصیلان واجد شرایط موسسات آموزشی عالی پزشکی که مایل به ادامه تحصیلات تکمیلی پزشکی در اوکراین (به زبان روسی) هستند، حق گذراندن:

  • دوره فوق لیسانس بالینی (دستیاری) به مدت 2-4 سال.
  • دوره تحصیلات تکمیلی پزشکی در اوکراین با فرصت دفاع از پایان نامه در رقابت برای درجه علمی، مدت آموزش 3 سال است.

دانشگاه های معتبر روسیه مانند دانشگاه پزشکی خارکیف تمام شرایط را برای ارتقای سطح حرفه ای در تخصص های به دست آمده ایجاد کرده است. بخش های دانشگاه دارای تجهیزات تشخیصی و پزشکی مدرن و آزمایشگاه های تحقیقاتی می باشند. محبوب ترین تخصص ها شامل جراحی، چشم پزشکی، تروماتولوژی و ارتوپدی، اورولوژی، زنان و زایمان و غیره است. کار یک فوق لیسانس بالینی (رزیدنت) با رعایت طرح فردی انجام می شود که با راهنمایی رئیس یک گروه یا استاد آن که مسئولیت آموزش این دستیار را به عهده دارد حداکثر تا 1 سال طراحی و تصویب می شود.

به هر متخصصی که دوره فوق لیسانس بالینی خود را به پایان رسانده باشد، گواهی آموزش تخصصی پزشکی (دستیاری) مطابق با استانداردهای بین المللی و ریز نمرات گواهی فوق با ذکر تعداد ساعات در موضوعات مورد مطالعه و نمرات اعطا می شود. آنها این گواهی حق انجام کلیه کارهای مربوط به تخصص کسب شده را می دهد.

تحصیلات تکمیلی پزشکی در اوکراین

تحصیل دستیاری بالینی در اوکراین

شهروندان اوکراینی که دارای سطح تحصیلات و صلاحیت پزشک متخصص و تجربه کاری عملی در تخصص حداقل 3 سال پس از دوره کارآموزی یا تخصص، که با تخصص دستیاری بالینی مطابقت دارد، می توانند به صورت رقابتی در تحصیل دستیاری بالینی در اوکراین پذیرفته شوند. پزشکان بدون تجربه کاری لازم که دوره کارآموزی را با موفقیت به پایان رسانده و توسط شورای علمی مؤسسه آموزش عالی یا مؤسسه تحصیلات تکمیلی توصیه شده است نیز می توانند در دستیاری بالینی پذیرفته شوند. اتباع خارجی ممکن است پس از فارغ التحصیلی از مؤسسه آموزشی عالی و کسب صلاحیت حرفه ای پزشک، به دلیل مجوز وزارت بهداشت اوکراین، در رزیدنتی بالینی پذیرفته شوند.

اتباع خارجی بر اساس توافقات بین دانشگاه و شخص حقوقی یا حقیقی در دستیاری بالینی دانشگاه تحصیل می کنند و بابت هزینه آموزش کارورز بالینی بازگشت کامل هزینه ها را تامین می کنند. ارائه مدارک برای ورود به رزیدنتی بالینی معمولا از 25 می تا 25 ژوئن هر سال انجام می شود. شرایط کسب ویزای تحصیلی اوکراین در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *